Was een tip, gezien ik getrouwd ben, zal ik mijn mening maar voor me houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is wel te doen voor een keertje toch?? of is mijn standaard nu meteen weer te laag?
Dan hou je daar een tentenkamp op het plein. Een permanent dorp. En na 2 weken schiet iemand hem door z''n hoofd. De Chief of Staff, gok ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als zijn statement is dat ie belooft zich niet opnieuw verkiesbaar te stellen, een nieuwe regering samenstelt en belooft meer met de oppositie te praten maar dat daarmee wat hem betreft de kous af is, dan is het volk uitgerangeerd.
Deze kan je nog op de FP zetten btw.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een tip, gezien ik getrouwd ben, zal ik mijn mening maar voor me houden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een tip, gezien ik getrouwd ben, zal ik mijn mening maar voor me houden
Aan 't inpakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
goh wat is die mubarak aan het doen??? zeker FOK bijlezen wat laat die man lang op zich wachten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Egyptenaren er ongeveer in Nederland wonen?
Weinig kans dat ze een duidelijk tijd kunnen noemen. Volgens mij zou hij vrijdagavond/zaterdagavond ook spreken...toen kwam er ook rond 21:00 uur het bericht dat hij 'snel' zou verschijnen op tv...werd uiteindelijk 01:00 uur of zoquote:
Precies, na 30 jaar het vol uitbuiten heb je heel wat koffers te vullen.quote:
Eigenlijk is het niet eens belangrijk, hij gaat heus niet zeggen dat hij per direct opstapt.quote:
Dat kwam net nog ergens langs zelfs: 'soon' is Egyptisch voor 1 a 2 uur en Mubaraks voor 4 a 5 uur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef QBay het volgende:
[..]
Weinig kans dat ze een duidelijk tijd kunnen noemen. Volgens mij zou hij vrijdagavond/zaterdagavond ook spreken...toen kwam er ook rond 21:00 uur het bericht dat hij 'snel' zou verschijnen op tv...werd uiteindelijk 01:00 uur of zo.
Kun jij er een korte samenvatting van schrijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze kan je nog op de FP zetten btw.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7107DE20110201
Waar willen ze die laptops aan koppelen dan? Als het allemaal over een paar mobiele verbindingen of dailups moet lopen gaat dat niet echt werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef Pien85 het volgende:
JacobPark Jacob Park
Hackers working to deploy mesh network in #Egypt that will turn laptops into routers and get Egypt back online http://bit.ly/hQmrvY #Jan25
Their initiative is called the Open Mesh Project, and it began when Shervin Pishevar, an Internet entrepreneur in Palo Alto, Calif., posted a message on Twitter calling for help shipping software into Egypt that could turn regular laptops into low-cost Internet routers, forming whats known as a mesh network, where each computer can route messages along to the others.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar willen ze die laptops aan koppelen dan? Als het allemaal over een paar mobiele verbindingen of dailups moet lopen gaat dat niet echt werken.
Zoiets zal het wel worden inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
Moebarak vertekt in september na verkiezingen...
Dan heb je een netwerk, geen internet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Their initiative is called the Open Mesh Project, and it began when Shervin Pishevar, an Internet entrepreneur in Palo Alto, Calif., posted a message on Twitter calling for help shipping software into Egypt that could turn regular laptops into low-cost Internet routers, forming whats known as a mesh network, where each computer can route messages along to the others.
http://twitter.com/TIMEquote:TIME Breaking: Mubarak won't seek re-election | http://ti.me/hGtQh4 10 minutes ago via HootSuite
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
Moebarak vertekt in september na verkiezingen...
Maar of het volk daarmee eens isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden inderdaad.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef BrandX het volgende:
het heeft iets magisch moois zo eensgezind en saamhorig men op dat plein is
Dat begreep ik, maar uiteindelijk zullen die computers gekoppeld moeten worden aan iets dat wel internet heeft, anders is het alsnog alleen een lokaal netwerk. En dat 'iets' moet redelijk wat bandbreedte hebben om iedereen te kunnen bedienen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Their initiative is called the Open Mesh Project, and it began when Shervin Pishevar, an Internet entrepreneur in Palo Alto, Calif., posted a message on Twitter calling for help shipping software into Egypt that could turn regular laptops into low-cost Internet routers, forming whats known as a mesh network, where each computer can route messages along to the others.
Zekersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef BrandX het volgende:
Anders lees je het hele artikel evenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar uiteindelijk zullen die computers gekoppeld moeten worden aan iets dat wel internet heeft, anders is het alsnog alleen een lokaal netwerk. En dat 'iets' moet redelijk wat bandbreedte hebben om iedereen te kunnen bedienen.
Kun je niet een zooitje sateliet lijntjes trunken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar uiteindelijk zullen die computers gekoppeld moeten worden aan iets dat wel internet heeft, anders is het alsnog alleen een lokaal netwerk. En dat 'iets' moet redelijk wat bandbreedte hebben om iedereen te kunnen bedienen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef BrandX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |