Was een tip, gezien ik getrouwd ben, zal ik mijn mening maar voor me houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Is wel te doen voor een keertje toch?? of is mijn standaard nu meteen weer te laag?
Dan hou je daar een tentenkamp op het plein. Een permanent dorp. En na 2 weken schiet iemand hem door z''n hoofd. De Chief of Staff, gok ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als zijn statement is dat ie belooft zich niet opnieuw verkiesbaar te stellen, een nieuwe regering samenstelt en belooft meer met de oppositie te praten maar dat daarmee wat hem betreft de kous af is, dan is het volk uitgerangeerd.
Deze kan je nog op de FP zetten btw.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een tip, gezien ik getrouwd ben, zal ik mijn mening maar voor me houden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was een tip, gezien ik getrouwd ben, zal ik mijn mening maar voor me houden
Aan 't inpakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
goh wat is die mubarak aan het doen??? zeker FOK bijlezen wat laat die man lang op zich wachten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Egyptenaren er ongeveer in Nederland wonen?
Weinig kans dat ze een duidelijk tijd kunnen noemen. Volgens mij zou hij vrijdagavond/zaterdagavond ook spreken...toen kwam er ook rond 21:00 uur het bericht dat hij 'snel' zou verschijnen op tv...werd uiteindelijk 01:00 uur of zoquote:
Precies, na 30 jaar het vol uitbuiten heb je heel wat koffers te vullen.quote:
Eigenlijk is het niet eens belangrijk, hij gaat heus niet zeggen dat hij per direct opstapt.quote:
Dat kwam net nog ergens langs zelfs: 'soon' is Egyptisch voor 1 a 2 uur en Mubaraks voor 4 a 5 uur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef QBay het volgende:
[..]
Weinig kans dat ze een duidelijk tijd kunnen noemen. Volgens mij zou hij vrijdagavond/zaterdagavond ook spreken...toen kwam er ook rond 21:00 uur het bericht dat hij 'snel' zou verschijnen op tv...werd uiteindelijk 01:00 uur of zo.
Kun jij er een korte samenvatting van schrijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze kan je nog op de FP zetten btw.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE7107DE20110201
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |