quote:Mariah And Nick's Twins Are Going To Be
Filed under: Baby Blabber > Mariah Carey > Nick Cannon
a boy AND a girl!!
And the soon-to-be parents are excited and as happy as possible, according to sources!
Mariah says:
"Even before we announced it was twins, I was trying to keep everything genderneutral because I didn't want to impose an identity on them too soon. There were fan contests on Twitter about what gender they are and rumors about them being two boys or two girls but nobody guessed this!"
We all knew the couple was expecting twins, due to Nick Cannons live on-the-radio reveal back in December. We wonder if Nick ended up getting in trouble for that!
The little ones are due in April!
The BEST BEST BEST
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef kvd het volgende:
geheel offtopic, maar zondag hadden we het over zomerkindjes/bekendmaking van zwangerschappen ed en toen werden Johnny en Bridget genoemd, waar we een 'discussie' over kregen...
http://www.telegraaf.nl/p(...)over__.html?sn=prive
Je bent Mariah Carey (Mei?-jongen & meisje) vergeten toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef kvd het volgende:
okee....OP is bijgewerkt, heb alleen naar het vorige deel gekeken en beetje internet erbij.
mei? ik kom er niets over tegen, alleen dat het in het voorjaar is. Maar jongen-meisje ben ik idd vergeten (maar hoorde ook vandaag weer dat het niet waar zou zijn, ik doe het wel met vraagteken)quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent Mariah Carey (Mei?-jongen & meisje) vergeten toch?
quote:Mariah And Nick's Twins Are Going To BeFiled under: Baby Blabber > Mariah Carey > Nick Cannon
a boy AND a girl!!
And the soon-to-be parents are excited and as happy as possible, according to sources!
Mariah says:
"Even before we announced it was twins, I was trying to keep everything genderneutral because I didn't want to impose an identity on them too soon. There were fan contests on Twitter about what gender they are and rumors about them being two boys or two girls but nobody guessed this!"
We all knew the couple was expecting twins, due to Nick Cannons live on-the-radio reveal back in December. We wonder if Nick ended up getting in trouble for that!
The little ones are due in April!
aangepast en MC verschoven....ik maak zelfs dingen vetgedrukt zonder dat ik echt lees en onthou wat er staat....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
En in de OP staat deel #33, moet een linkje naar #34 Beroemd & Zwanger #34 worden.
Oh en Mariah was April zie ik net, dit was jouw post in het vorige deel voor je hem sloot
[..]
Hehe, tis ook een karwei om alles in SHO bij te houden en zeker een OPquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef kvd het volgende:
ik maak zelfs dingen vetgedrukt zonder dat ik echt lees en onthou wat er staat....
Ik vond het al apart toen ik het schreef, maar ergens leek het te kloppenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef kvd het volgende:
Edit....de komst van een tweede? Of de aankondiging van de komst van een tweede?
quote:Ziggy Marley & Wife Welcome Baby No. 3: Abraham Selassie Robert Nesta!
ViewWhat links here
Feb 2, 2011 by JENNY SCHAFER
Congratulations to Ziggy Marley and wife Orly!
The 42-year-old reggae singer and his wife - who is the former vice-president of William Morris Agency - welcomed their third child together, a son named Abraham Selassie Robert Nesta Marley, on January 26 in L.A, Us reports.
Baby Abraham joins older siblings Judah, 5, and Gideon, 4.
"All are healthy and happy," Ziggy's rep tells UsMagazine.com.
The oldest son of the legendary reggae musician Bob Marley has two other children, Daniel and Camille, from previous relationships.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
En ik gooi hem er ook even in dat ik Froukje de Both binnen een paar weken verwacht met de komst van een tweede.
Omdat ze dat zelf meldde, graag een tweede te willen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marloes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Zou me niets verbazen overigens!
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf meldde, graag een tweede te willen.
quote:Colin Hanks Welcomes Daughter Olivia Jane
Baby makes three for Colin Hanks and wife Samantha Bryant.
The couple welcomed daughter Olivia Jane Hanks on Tuesday, Feb. 1 in Los Angeles, PEOPLE has confirmed.
This is the couples first child and is also the first grandchild for Colins father, actor Tom Hanks.
The family is home and everyones happy and healthy, says a source close to the actor.
Hanks, 33, and Bryant met through mutual friends in June 2009 before marrying less than a year later in May 2010.
quote:David Blaine Welcomes a Daughter
David Blaine is a new dad but couldnt use his talents to conjure up a cab for laboring fiancée Alizee Guinochet.
When Guinochet, 24, began experiencing contractions as 19 inches of snow fell last Wednesday in New York City, the illusionist and magician attempted to hail a taxi to transport the pair to the hospital, reports the New York Post.
With no one on the road and car services in the Big Apple unwilling to venture out in the storm Blaine, 37, eventually flagged down a snow plow.
After explaining the situation to the driver, the couple were brought to the hospital, where the French model delivered a girl by morning.
Mom and baby are doing fine, says a rep for Blaine and Guinochet, who confirmed the story but declined to reveal their daughters name.
Huh zou zij pas 4 maanden zijn? Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van, maar is 4 maanden niet de periode dat aanstaande moeders hun eindelijk voor de buitenwereld zichtbare bolletje showen? Dit ziet eruit alsof er al een baby van een pond of 5 in zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef kvd het volgende:
help me....is dit nou een buik van 4 maanden voor een eerste kind? Ik heb steeds het idee dat Nathalie Portman ons gigantisch voor de gek houdt
[ afbeelding ]
Nee dit ziet er niet gemiddeld uit voor een 4 maanden buik, echt nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef kvd het volgende:
help me....is dit nou een buik van 4 maanden voor een eerste kind? Ik heb steeds het idee dat Nathalie Portman ons gigantisch voor de gek houdt
[ afbeelding ]
Ja, zo zag ze er in haar laatste film Black Swan uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
En Nathalie is heel erg petite van zichzelf (toch?) dus waar die in 4 maanden zoveel aankomt bij een eerste is mij een raadsel.
Of ze heeft zichzelf moeten uithongeren om zo dun voor die film te zijn en is daarna weer gewoon gaan eten, voor 2 misschienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, zo zag ze er in haar laatste film Black Swan uit
[ afbeelding ]
Nou op die zwangere foto ziet ze er niet uit alsof ze zich heeft laten gaan, maar gewoon als slanke vrouw met mega zwangere buik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze heeft zichzelf moeten uithongeren om zo dun voor die film te zijn en is daarna weer gewoon gaan eten, voor 2 misschienEn ook nog een groeiende baby.
Maar als ze echt 4 maanden is dan sta ik er echt van te kijken
Zo zag ik er hoogzwanger uit.
Je hebt mensen die in de eerste maanden exploderen omdat ze zichzelf zo laten gaan en ze groeien kennelijk bijzonder snel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou op die zwangere foto ziet ze er niet uit alsof ze zich heeft laten gaan, maar gewoon als slanke vrouw met mega zwangere buik.
Zo kan ze straks lekker bevallen terwijl niemand denkt dat het tijd isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef kvd het volgende:
Maar hoorde van de week dat ze tijdens de opnames van Black Swan 10 kg was afgevallen door alle lichamelijke inspanningen. Dus deze foto lijkt me niet helemaal representatief. Maar goed,,feit blijft dat ze altijd al niet een van de dikkere was
Nee ik zeg ook niet dat ze altijd zo was (normaal gesproken is ze wel heel slank, volgens mij is ze klein en smal gebouwd) maar ik bedoelde dat ze er in haar laatste film, dus vlak vóór haar zwangerschap zo uitzagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef kvd het volgende:
Maar hoorde van de week dat ze tijdens de opnames van Black Swan 10 kg was afgevallen door alle lichamelijke inspanningen. Dus deze foto lijkt me niet helemaal representatief. Maar goed,,feit blijft dat ze altijd al niet een van de dikkere was
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kan ze straks lekker bevallen terwijl niemand denkt dat het tijd is
Lekker zonder pers en geneuzel
Misschien extra jo-jo effect door zo mager te worden, veel sporten voor de film, weinig eten, en daarna weer gewoon eten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat ze altijd zo was (normaal gesproken is ze wel heel slank, volgens mij is ze klein en smal gebouwd) maar ik bedoelde dat ze er in haar laatste film, dus vlak vóór haar zwangerschap zo uitzag
Maar dat verklaart toch niet dat ze met 4 maanden zo'n grote buik zou hebben terwijl de rest slank/normaal is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien extra jo-jo effect door zo mager te worden, veel sporten voor de film, weinig eten, en daarna weer gewoon eten.
Nee, maar je hebt altijd uitzonderingen, ik heb op Fok ook wel eens zwangeren van 4 maanden gezien die zo ontploft warenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar dat verklaart toch niet dat ze met 4 maanden zo'n grote buik zou hebben terwijl de rest slank/normaal is?
Hoeft niet, je kan ook gewoon een mega pens krijgen en een dikke kopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef Lovechild het volgende:
Als die dikke buik zou komen van veel of 'voor twee' eten, dan zou het ook op andere plaatsen te zien zijn. Wordt niet alleen een buik dikker van.
quote:AMSTERDAM - Tom Hanks is opa geworden van een kleindochter. Zijn zoon, acteur Colin Hanks, werd dinsdag vader. Het meisje draagt de naam Olivia Jane Hanks.
© ANP
De moeder van het meisje is journaliste Samantha Bryant. "De familie is thuis en iedereen is gelukkig en gezond", laat een bron aan het Amerikaanse tijdschrift People weten.
De 33-jarige Colin Hanks trouwde in mei met Bryant. Ze leerden elkaar een jaar eerder kennen door gezamenlijke vrienden. Op hun bruiloft in Hollywood waren onder anderen Alyssa Milano en Reese Witherspoon aanwezig.
De 54-jarige grootvader heeft naast Colin nog drie kinderen.
pssssttt....hij staat er al bij, alleen onder de naam van zijn zoon, post #24quote:
quote:Kim Feenstra wil dolgraag kinderen
Uitgegeven: 4 februari 2011 11:20
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 11:21
AMSTERDAM - Kim Feenstra wil dolgraag kinderen met haar man Michael Mendoza. "We zullen er niet te lang meer mee wachten", zegt het 24-jarige topmodel deze week in een interview met Flair.
In het tijdschrift zegt Feenstra dat ze vaak met haar man praat over gezinsuitbreiding. "Aan de andere kant beseffen we dat we in de bloei van ons leven zijn en willen we er nu alles uithalen wat kan. Ik zeg niet dat dat met kinderen niet lukt, het wordt alleen iets ingewikkelder."
Feenstra stapte vorig jaar in het huwelijksbootje met Mendoza. Het stel ontmoette elkaar anderhalf jaar daarvoor op een feestje in de Amsterdamse Supperclub, waar de vonk tussen het stel direct oversloeg.
"Er zijn genoeg mensen die op dat moment tegen Michael hebben gezegd: 'Kim Feenstra, zou je dat wel doen?' Maar wat ik zo mooi vind aan Michael is dat hij zich daar niets van aangetrokken heeft."
"Hij heeft zijn best gedaan om mij beter te leren kennen. Te weten te komen wie ik echt ben. En hij heeft voor mij gekozen, ondanks alle bagage die ik met me meedraag."
Eenzaam
In het interviewe vertelt Feenstra verder dat ze het modellenleven soms eenzaam en onrustig vindt. "Maar ik besef ook dat ik erg gezegend ben dat ik dit werk kan doen. Ik zie alles van de wereld. Ik voel me een gipsy, ik kan heel snel mijn draai vinden in andere landen."
Oeh zou ze al zwanger zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef kvd het volgende:
In de categorie 'hoe lang voordat de zwangerschap naar buiten wordt gebracht'
Oh ja! Ik was ook zo caught up in het Natalie Portman Mysteriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef kvd het volgende:
[..]
pssssttt....hij staat er al bij, alleen onder de naam van zijn zoon, post #24
In de categorie 'hoe lang voordat de zwangerschap naar buiten wordt gebracht'
[..]
quote:Kim Feenstra wil voorlopig geen kinderen
Uitgegeven: 29 juli 2010 21:47
Laatst gewijzigd: 2 december 2010 10:16
AMSTERDAM - Kim Feenstra heeft geen plannen om op korte termijn moeder te worden. Het topmodel heeft nog erg veel plezier in haar werk en denkt dat een baby haar daarin zal beperken.
1469
© Alphons Nieuwenhuis
"Ik doe nog zoveel leuke dingen. Ik reis nog heel veel en ik ben daar nog heel erg vrij in", zegt Feenstra donderdag in het RTL-programma 'Ik Kom Bij Je eten'.
Het model zegt dat zij tegenwoordig wel anders in het leven staat. "Aan de ene kant ben ik erg impulsief", legt ze uit. "Nu ik wat ouder word denk ik wel wat meer na over wat verstandiger is."
Feenstra beloofde onlangs eeuwige trouw aan dj Michael Mendoza, maar de twee zijn nog niet voor de wet getrouwd. Dit najaar zetten de tortelduifjes en hun getuigen een krabbel onder de trouwakte.
tsja....als je polygoonjournaals maakt en aan het sjoppen bent, dan heb je idd minder oog voor andere berichten. Wel geniaal trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja! Ik was ook zo caught up in het Natalie Portman Mysterie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |