het is ook een terechte klachtquote:
47???quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Hij is gewoon 47 he, die gekke Stamos.
Vroeger was hij al leuk in Full House, maar nu...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs een tijd bij de Beach Boys gedrumd las ik netquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef Desdemona het volgende:
ik wil stamos horen zingen,,,in full house deed hij dat altijd niet onverdienstelijk...
Er is ook een full house aflevering met the beach boys...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een tijd bij de Beach Boys gedrumd las ik net
Ik vroeg me idd net hetzelfde afquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef kvd het volgende:
hebben we al ene aflevering gehad waarin Rachel niet aan het huilen was?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef E.T. het volgende:
Gaan we McDental vaker terugzien?
Hij is iig prima geconserveerd de afgelopen jaren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef dollce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eyecandy
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef dollce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat was met Paris Hilton, niet Britneyquote:
volgens Wiki gaat ie ook zingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef Desdemona het volgende:
En deze dan, hij speelt ook piano:) en gitaar. Eigenlijk moeten ze daar in glee gebruik van maken:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was al te horen in seizoen 1 dude.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Stevennn het volgende:
Holy fuck wanneer gaan ze Dream On zingen!
dat was echt een verschrikkelijke uitvoeringquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Dieptepunt van gisteravond was toch wel hit me baby one more time...
Wat klinkt Rachel d'r stem soms raar, misvormd! net of hoor je een klein meisje zingen.
ook dat ja. vond het ook meer een quinn nummer eigelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt een verschrikkelijke uitvoering
Haar stem is niet echt gemaakt voor dat liedje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:06 schreef Miam het volgende:
[..]
Dieptepunt van gisteravond was toch wel hit me baby one more time...
Wat klinkt Rachel d'r stem soms raar, misvormd! net of hoor je een klein meisje zingen.
Nee, totaal niet, erg jammer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Haar stem is niet echt gemaakt voor dat liedje.
Vond het wel een leuke aflevering, vind Brittany altijd wel grappig, leuk om haar zo ook te zien!
En natuurlijk de tandarts![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:56 schreef dollce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |