+ reclame...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, en Glee is op RTL5, maar ik ken het lopende seizoen al
Superbowl-aflevering. En dan woensdag in dezelfde week nog een aflevering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Maandag!?! Ja! Maandag, dan komt er namelijk een Glee extra volgens mijn bronnen
Oeeww, Glee weekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Superbowl-aflevering. En dan woensdag in dezelfde week nog een aflevering..
Inderdaad, die komt nog, volgende week. Maar ga nog niet luisteren hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Inderdaad, die komt nog, volgende week. Maar ga nog niet luisteren hoor
Ik klik niet hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
dan moet je deze zeker niet kijken, hier zitten foto's van de aflevering in:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, elke twee weken om 23.00 op vrijdag gaat er een column van mij verschijnen. Ik vind het spannend
.
Jij, Peter en Roel?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, elke twee weken om 23.00 op vrijdag gaat er een column van mij verschijnen. Ik vind het spannend
.
Ja die zag ik ook staanquote:
Waar laat je dat nou weer maken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest erg lachen toen ik mijn dagboek in een wordcloud dumpte en het grootste woord wat er uitkwam BARMAN bleek te zijn
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind ze leuk
Oh zoiets wil ik van mijn scriptie hebben
Alleen het artikel zou voor mij ook al voldoende zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken..
Ik kan er zo een tekst van 13 A4'tjes in plakken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen het artikel zou voor mij ook al voldoende zijn.
Maar hij pakt bij mij niet eens een tekst van een half A4tje![]()
Hij loopt telkens vast en zo. Ligt dat aan Firefox?
Hmmz...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan er zo een tekst van 13 A4'tjes in plakken.
maar het was vast wel lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Rode port, dat was lang geleden.
*hips*
Dat Danny nog zo groot voorkomtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Analyse van het vorige topic.
Ja ik ken 't van Last-FMquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind ze leuk
Oh zoiets wil ik van mijn scriptie hebben
Was je date stom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het leven is kut en iedereen moet dood.
Een vriend van me waarmee ik gisteren even wat ging drinken wist me te melden dat ie tegenwoordig met een geoloog aan het daten was...het was een vreemde avond.quote:
Met een g....quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een vriend van me waarmee ik gisteren even wat ging drinken wist me te melden dat ie tegenwoordig met een geoloog aan het daten was...het was een vreemde avond.
En uit mijn mond nog met een zachte ookquote:
Leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest erg lachen toen ik mijn dagboek in een wordcloud dumpte en het grootste woord wat er uitkwam BARMAN bleek te zijn
[ afbeelding ]
Ik 2 casettebandjes, originelequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Clouseau
Heb er nog twee cd's van
Anne
Louise
Domino
Verlangen
Die heb ik ook, maar dan op CDquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
O ja, deze 2 waren het:
Hoezo?
Brandweer (3:38)
Ze Zit (3:34)
Louise (3:19)
Daar Gaat Ze (3:50)
Alleen Met Jou (3:23)
Dansen (3:41)
Anne (2:45)
Verlangen (3:11)
Fiets (1:29)
Kamerplant (3:27)
Zij Is Van Mij (2:48)
Gefluister En Geschreeuw (3:46)
Wil Niet Dat Je Weggaat (3:47)
Of zo...
Heel Alleen (3:24)
Langzaam Mijn Hoofd (2:51)
Ik Wil Vannacht Bij Je Slapen (4:06)
Als Je Lacht (4:40)
Zo Gek (3:03)
Hier Ben Ik (2:45)
Domino (4:07)
Alleen Bij Haar (3:28)
Oh Ja (3:48)
Te Laat (4:10)
Zo Zonder Jou (2:32)
Naar Huis (2:49)
Ja ik ben inderdaad echt jaren jonger dan jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ouder enzo dan![]()
![]()
Toen waren er nog geen cd's en ik heb ze later niet vervangen.
Pas als jij ze nog op LP hebt zou ik me zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ouder enzo dan![]()
![]()
Toen waren er nog geen cd's en ik heb ze later niet vervangen.
Ik heb een LP van London Beat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pas als jij ze nog op LP hebt zou ik me zorgen gaan maken
Little Princessquote:
Ja dat heeft ie van mij, ik heb ook alleen maar mooie herrineringen aan Fransz Josefquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je nou een Duitser aan de haak geschlagen?
Mja. Maar wel eentje die Nederlands en Engels spreekt. Dat scheelt dan weer he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je nou een Duitser aan de haak geschlagen?
Ik wel ik vind Duits juist de meest sensueele en sexy taal die ik ken, gek hequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Maar wel eentje die Nederlands en Engels spreekt. Dat scheelt dan weer he.
Nou kan ik ook wel Duits, maar dat vind ik niet zo sexy klinken
Nou. Poe. Kei!quote:
En jij date met de slet?quote:
Wanhopigquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij date met de slet?
What does that make you?!
Naar de film of naar liefde?quote:
Nee, niet echtquote:
woon je nog bij je ouders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, niet echtM'n spieren zullen er niet door groeien
Sla, met gebakken aardappeltjes en een satéschnitzel
![]()
Oh je hebt al een hele tijd geen nek en hoofdpijn meer gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:39 schreef Vlarp het volgende:
Hoofdpijn: Check!
Nekpijn: Check!
Rothumeur: Check!
Inderdaad, des te groter de teleurstelling nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je hebt al een hele tijd geen nek en hoofdpijn meer gehad.
Gelukkig merken we niks van je rothumeur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad, des te groter de teleurstelling nu
Wheheh. Leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2437867/mona-lisa-was-man.html
IK WIST HET! Mijn Gaydar geen altijd af als ik naar dat schilderij keek
En, wat is het oordeel?quote:
Ik ben nog steeds in dubio. We hebben nu inmiddels gezoend, een beetje, op de fietsquote:
Dat moet toch wel een beetje vleiend zijn, dat je gewild bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in dubio. We hebben nu inmiddels gezoend, een beetje, op de fiets
Ik weet heel duidelijk wat hij wil (zegt ie zelf ook, I'm an open book) maar wat ik wil weet ik nog niet.
Die moet ik nog steeds zien. Een jaar geleden als impuls gedownload, en eigenlijk nooit gekeken. Staat nog steeds op m'n HDDquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef TheVulture het volgende:
De beste Aziatische film die ik ooit heb gezien was Battle Royale!
Daar was weinig stilistisch en traags aan
Mooie plaatjes jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat mijn favoriete Aziatische film Hero is.
Ik heb geen recensies gelezen, alleen wat reacties hier op FOK!. Recensies vind ik nooit zo fijn, ze benadrukken wat er slecht aan is en je gaat er op letten, terwijl je wellicht zonder die recensie het niet was opgevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop het ook, maar de recensies lijken aan te geven van wel.
Al worden de verwachtingen nu alleen maar hoger en hoger.
Dan snappen ze 'm nietquote:En vaak noemen ze The Fountain als protserig potsierlijk missertje
Oeh. Hopelijk is het een kutfilm!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Ang3l het volgende:
En mocht het niks zijn dan ga ik gewoon hevig zoenen met mijn date
Je kunt daarna toch gewoon neuken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Ang3l het volgende:
En mocht het niks zijn dan ga ik gewoon hevig zoenen met mijn date
Nee daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt daarna toch gewoon neuken?
Niet al fietsende!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zoenen op de fiets, hoe heb je dat nou weer klaargespeeld.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, dat moment. Ik ken het. Niet zozeer van mijzelf, maar meer dat ik een derde persoon was tegen wie werd gezegd "fiets jij maar door, dan kunnen wij..."
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt zo bot tegen je zeggen?
Mja. Alsof je heel gelukkig wordt van 2 vrienden die dat NIET zeggen en voor je neus gaan staan zoenen waarbij jij kan wachten tot ze klaar zijn en dan verderfietsenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt zo bot tegen je zeggen?
Dat hebben we toch al langquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind dat Ang3l en Tha_Erik maar een relatie met elkaar moeten beginnen.
Jah! Al best een tijd, maar de laatste tijd is ie meer tot bloei gekomenquote:
Ja. Zo vind ik het gewoon fijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar we laten elkaar wel vrij gelukkig. Nou ja, ik laat jou vrij, maar ik mag niks van jou! Gelukkig houd ik me daar aan, omdat ik zo veel om je geef
.
En ik van jouquote:
het is een persoonlijk inzicht gevende trainingquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft een dameshockeyteam aan toneeltraining?
Ben je nu ook al psycholoog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is een persoonlijk inzicht gevende training
quote:en we hebben een kei leuke middag gehad![]()
Ik ben regisseur en kan bepaalde trainingen geven, ik beweer nergens psycholoog te zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je nu ook al psycholoog?
OMG! WIS is een kloon van JOU!
[..]
Die hoofdrolspeler is ook genomineerd voor een oscar hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=20667
Nog eentje die ik graga wil zien, de nieuwe Innaritu (Amores Perros, 21 grams, Babel).
Net zoveel sterren als Black Swan, en bij filmtotaal zijn ze helemaal niet zo gretig met sterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Wat ben je ook een kritische kut.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nr 1 Ja
Nr 2 Neeeeee
Nr 3 Mwa
Nr 4 Ja
Nr 5 Nee
Nr 6 Mwa
Nr 7 Nee
Nr 8 Ja
Er zitten 3 ja's bij!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kritische kut.
Ik was je al voor, vanmiddag gedownloadquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Erik... ik cheat niet als ik wel alvast de clint mansell soundtrack luister he?
Ik bedoel meer dat je ze meteen stuk voor stuk zo beoordeeld.quote:
moet hij ze dan als groep beoordelen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je ze meteen stuk voor stuk zo beoordeeld.
Hij moet toch weten wie hij wil daten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je ze meteen stuk voor stuk zo beoordeeld.
Zitten er barmannen bij dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij moet toch weten wie hij wil daten?
Moet je ze überhaupt beoordelen? Loop jij dan ook zo door de stad, iedereen mentaal in te delen? "Ja, nee, mwah, ja, ja, nee, nee, nee, mwah, nee, nee, ja."quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet hij ze dan als groep beoordelen?
bedoelde je dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet je ze überhaupt beoordelen? Loop jij dan ook zo door de stad, iedereen mentaal in te delen? "Ja, nee, mwah, ja, ja, nee, nee, nee, mwah, nee, nee, ja."
Die is briljant!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef TheVulture het volgende:
De beste Aziatische film die ik ooit heb gezien was Battle Royale!
Daar was weinig stilistisch en traags aan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:54 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoi.Allemaal: JAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al hoewel, nummer 4 kijkt raar
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik vond Kurt echt geweldig als Riff Raff. En Quinn doet het daar erg leuk.quote:
En Artie ziet er zowaar ook tof uit. Én het is een nummer zonder Rachel in de lead, dat is ook wel een plusquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond Kurt echt geweldig als Riff Raff. En Quinn doet het daar erg leuk.
quote:
Zo mooi... ik moet ze weer eens live gaan zien... hopelijk komen ze op Pinkpopquote:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik weet niet eens iets over mijn eigen persoonlijke leven.
Plantjes. En België.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet veel van... ehm... random dingen?
Triviantkoningquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet veel van... ehm... random dingen?
Ja!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten een keer een pubquizmeet doen in Eindhoven!
Je telefoon heeft een paar keer getrildquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
Zullen we meteen een datum regelen?! Als ik mee mag doen tenminste, want aan mij heb je niet veel.
.
Nee, soepavond in een kroeg, daar word je vrolijk vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Vlarp het volgende:
Oh, dat sloeg natuurlijk niet op het pubquizen
Pubquizen is ook stòòòòòòòm
Jij weet toch veel over recht enzo... tenminste dat hoop ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
Zullen we meteen een datum regelen?! Als ik mee mag doen tenminste, want aan mij heb je niet veel.
.
Nee toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Pubquiz is toch alleen maar over muziek?
Nee, over vanalles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Pubquiz is toch alleen maar over muziek?
Dat heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger had je trivia bots op IRC.
Ik heb dat een jaartje geleden best intensief op de FOK!server gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger had je trivia bots op IRC.
Bestaat die nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat een jaartje geleden best intensief op de FOK!server gedaan.
De komende weekenden sowieso niet. Ik zeg, laten we het voor ergens laat in de lente plannenquote:
Oh, dan plannen we het in het verleden! Kunnen we gezellig met Dizer als quizmaster!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Steve het volgende:
In het begin presenteerde Dizer de quiz in de Berlage.
3 april.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
De komende weekenden sowieso niet. Ik zeg, laten we het voor ergens laat in de lente plannen.
Ja, dat krijg je met Waxxer he, dat het vreemd is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Engelse versie van Trivant gespeeld met Waxxer, zijnen mijn G_L. Maar dat was ehm... Vreemd.
Ik ken mensen die heel goed de Vlaamse Triviant kunnen spelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Engelse versie van Trivant gespeeld met Waxxer, zijnen mijn G_L. Maar dat was ehm... Vreemd.
Ik vind Rachel als lead helemaal niet zo erg eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Artie ziet er zowaar ook tof uit. Én het is een nummer zonder Rachel in de lead, dat is ook wel een plus.
Ze trekt wel altijd een beetje een nare kop als ze zingt. Of als ze acteert. Iets té dramatisch. Beetje zeikerig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind Rachel als lead helemaal niet zo erg eigenlijk
Het gaat dan toch om de zang?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze trekt wel altijd een beetje een nare kop als ze zingt. Of als ze acteert. Iets té dramatisch. Beetje zeikerig.
Of in Enschedequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten een keer een pubquizmeet doen in Eindhoven!
Zingen kan ze... maar het karakter Rachel is me te irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat dan toch om de zang?
Nee, want dan waren de dansjes nogal overbodigquote:
Ik vind dat ze zo veel nummers krijgt. En ik vind haar stem niet de interessantste denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind Rachel als lead helemaal niet zo erg eigenlijk
Waarom post je anders foto's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet je ze überhaupt beoordelen? Loop jij dan ook zo door de stad, iedereen mentaal in te delen? "Ja, nee, mwah, ja, ja, nee, nee, nee, mwah, nee, nee, ja."
Voor altijd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
Nee de Teletubbies worden ook eindeloos herhaald dus ik ben er morgen weerquote:
Oh oooh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de Teletubbies worden ook eindeloos herhaald dus ik ben er morgen weer
Ja oke... maar dat is denk ik eerder contractueelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo veel nummers krijgt. En ik vind haar stem niet de interessantste denk ik.
Ow gut... en dat ze dan nog niet naar jou luisteren. Kut zeg...quote:
Morreggen! Swarte Swaan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Thanks. En de Duister meldt zich vandaag ziek voor het werk
En ik moet werkeeeeeeeeeeeenlaatste dag vd maand
Oooh TMM! Tis jouw schuld! Arme RK Kerk!!!quote:Naast de verhalen rondom het seksueel misbruik binnen de kerk heeft ook de zogeheten hostierel een rol gespeeld bij de uitschrijvers, volgens het onderzoeksbureau. De Reuselse pastoor Luc Buyens weigerde daarbij de hostie aan de openlijk homoseksuele prins carnaval in het dorp.
Onze oude buurman die at als ontbijt altijd de leftovers van de dag ervoor uit de blender met warme melkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Steve het volgende:
Ach, anders maal je gewoon al je eten tot een papje van tevoren..
Als de lente komt, breengt friso jou.... kadootjes!!!quote:
Daar ben ik inderdaad mee begonnen en dat doe ik heus wel vaker hoor!quote:
dat kan pas als je meer dan 4 uur zonder stroom zit, meestal vergoed Essent die schade dan, vanaf 4 uur 35 euro vergoedingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja je zal net inkopen gedaan hebben
Maar goed, dat kun je allemaal terugclaimen bij de verzekering.
Ik kan nog wel meer activiteiten bedenken waarbij je geen elektriciteit nodig hebt.quote:
Als de batterijen maar opgeladen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer activiteiten bedenken waarbij je geen elektriciteit nodig hebt.
Van zijn pacemaker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de batterijen maar opgeladen zijn
dacht je dat ik het uit de vriezer gehaald had dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Ooo maar dan is je vlees nu ook nog niet echt bedorven. Hopsa. Gewoon terug de vriezer in.
Schrijven. Met pen en papier! Of een gezonde wandeling door de natuur!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer activiteiten bedenken waarbij je geen elektriciteit nodig hebt.
mooi handig, ben jij het complete bestuur in je eentje :>)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij willen ze mij tot voorzitter van Friso bombarderen, incl inschrijving bij de KvK en zo
ik was in de veronderstelling dat zij dat ook was, en bas secretarisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Hoofd communicatie, penningmeester en voorzitter?
En de rest hield zich stil
Ik had Judith wel verwacht als voorzitster.
Ik mag toch hopen dat er meer bestuur is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Stroekie het volgende:
mooi handig, ben jij het complete bestuur in je eentje :>)
Mag ook niet in 1 hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er meer bestuur is..
Ze hebben vorig jaar net een nieuw logo en huisstijl laten ontwerpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe naam ipv Friso?
Waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe naam ipv Friso?
Er zijn er die het nogal stoffig/suffig vinden staanquote:
maar door de nieuwe baan van judith is zij straks opperhoofd af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn er die het nogal stoffig/suffig vinden staan
Daar gaat het dan ook al lang niet meer om.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is een achterhaalde grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |