+ reclame...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, en Glee is op RTL5, maar ik ken het lopende seizoen al
Superbowl-aflevering. En dan woensdag in dezelfde week nog een aflevering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Maandag!?! Ja! Maandag, dan komt er namelijk een Glee extra volgens mijn bronnen
Oeeww, Glee weekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Superbowl-aflevering. En dan woensdag in dezelfde week nog een aflevering..
Inderdaad, die komt nog, volgende week. Maar ga nog niet luisteren hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Inderdaad, die komt nog, volgende week. Maar ga nog niet luisteren hoor
Ik klik niet hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
dan moet je deze zeker niet kijken, hier zitten foto's van de aflevering in:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, elke twee weken om 23.00 op vrijdag gaat er een column van mij verschijnen. Ik vind het spannend
.
Jij, Peter en Roel?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, elke twee weken om 23.00 op vrijdag gaat er een column van mij verschijnen. Ik vind het spannend
.
Ja die zag ik ook staanquote:
Waar laat je dat nou weer maken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest erg lachen toen ik mijn dagboek in een wordcloud dumpte en het grootste woord wat er uitkwam BARMAN bleek te zijn
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind ze leuk
Oh zoiets wil ik van mijn scriptie hebben
Alleen het artikel zou voor mij ook al voldoende zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken..
Ik kan er zo een tekst van 13 A4'tjes in plakken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen het artikel zou voor mij ook al voldoende zijn.
Maar hij pakt bij mij niet eens een tekst van een half A4tje![]()
Hij loopt telkens vast en zo. Ligt dat aan Firefox?
Hmmz...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan er zo een tekst van 13 A4'tjes in plakken.
maar het was vast wel lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Rode port, dat was lang geleden.
*hips*
Dat Danny nog zo groot voorkomtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Analyse van het vorige topic.
Ja ik ken 't van Last-FMquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind ze leuk
Oh zoiets wil ik van mijn scriptie hebben
Was je date stom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het leven is kut en iedereen moet dood.
Een vriend van me waarmee ik gisteren even wat ging drinken wist me te melden dat ie tegenwoordig met een geoloog aan het daten was...het was een vreemde avond.quote:
Met een g....quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een vriend van me waarmee ik gisteren even wat ging drinken wist me te melden dat ie tegenwoordig met een geoloog aan het daten was...het was een vreemde avond.
En uit mijn mond nog met een zachte ookquote:
Leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest erg lachen toen ik mijn dagboek in een wordcloud dumpte en het grootste woord wat er uitkwam BARMAN bleek te zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |