Ja!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten een keer een pubquizmeet doen in Eindhoven!
Je telefoon heeft een paar keer getrildquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
Zullen we meteen een datum regelen?! Als ik mee mag doen tenminste, want aan mij heb je niet veel.
.
Nee, soepavond in een kroeg, daar word je vrolijk vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Vlarp het volgende:
Oh, dat sloeg natuurlijk niet op het pubquizen
Pubquizen is ook stòòòòòòòm
Jij weet toch veel over recht enzo... tenminste dat hoop ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Steve het volgende:
Zullen we meteen een datum regelen?! Als ik mee mag doen tenminste, want aan mij heb je niet veel.
.
Nee toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Pubquiz is toch alleen maar over muziek?
Nee, over vanalles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Pubquiz is toch alleen maar over muziek?
Dat heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger had je trivia bots op IRC.
Ik heb dat een jaartje geleden best intensief op de FOK!server gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger had je trivia bots op IRC.
Bestaat die nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat een jaartje geleden best intensief op de FOK!server gedaan.
De komende weekenden sowieso niet. Ik zeg, laten we het voor ergens laat in de lente plannenquote:
Oh, dan plannen we het in het verleden! Kunnen we gezellig met Dizer als quizmaster!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Steve het volgende:
In het begin presenteerde Dizer de quiz in de Berlage.
3 april.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
De komende weekenden sowieso niet. Ik zeg, laten we het voor ergens laat in de lente plannen.
Ja, dat krijg je met Waxxer he, dat het vreemd is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Engelse versie van Trivant gespeeld met Waxxer, zijnen mijn G_L. Maar dat was ehm... Vreemd.
Ik ken mensen die heel goed de Vlaamse Triviant kunnen spelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een tijdje geleden de Engelse versie van Trivant gespeeld met Waxxer, zijnen mijn G_L. Maar dat was ehm... Vreemd.
Ik vind Rachel als lead helemaal niet zo erg eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Artie ziet er zowaar ook tof uit. Én het is een nummer zonder Rachel in de lead, dat is ook wel een plus.
Ze trekt wel altijd een beetje een nare kop als ze zingt. Of als ze acteert. Iets té dramatisch. Beetje zeikerig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind Rachel als lead helemaal niet zo erg eigenlijk
Het gaat dan toch om de zang?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze trekt wel altijd een beetje een nare kop als ze zingt. Of als ze acteert. Iets té dramatisch. Beetje zeikerig.
Of in Enschedequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten een keer een pubquizmeet doen in Eindhoven!
Zingen kan ze... maar het karakter Rachel is me te irritantquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat dan toch om de zang?
Nee, want dan waren de dansjes nogal overbodigquote:
Ik vind dat ze zo veel nummers krijgt. En ik vind haar stem niet de interessantste denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind Rachel als lead helemaal niet zo erg eigenlijk
Waarom post je anders foto's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet je ze überhaupt beoordelen? Loop jij dan ook zo door de stad, iedereen mentaal in te delen? "Ja, nee, mwah, ja, ja, nee, nee, nee, mwah, nee, nee, ja."
Voor altijd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen
Nee de Teletubbies worden ook eindeloos herhaald dus ik ben er morgen weerquote:
Oh oooh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee de Teletubbies worden ook eindeloos herhaald dus ik ben er morgen weer
Ja oke... maar dat is denk ik eerder contractueelquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo veel nummers krijgt. En ik vind haar stem niet de interessantste denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |