Ow gut... en dat ze dan nog niet naar jou luisteren. Kut zeg...quote:
Morreggen! Swarte Swaan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Thanks. En de Duister meldt zich vandaag ziek voor het werk
En ik moet werkeeeeeeeeeeeenlaatste dag vd maand
Oooh TMM! Tis jouw schuld! Arme RK Kerk!!!quote:Naast de verhalen rondom het seksueel misbruik binnen de kerk heeft ook de zogeheten hostierel een rol gespeeld bij de uitschrijvers, volgens het onderzoeksbureau. De Reuselse pastoor Luc Buyens weigerde daarbij de hostie aan de openlijk homoseksuele prins carnaval in het dorp.
Onze oude buurman die at als ontbijt altijd de leftovers van de dag ervoor uit de blender met warme melkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Steve het volgende:
Ach, anders maal je gewoon al je eten tot een papje van tevoren..
Als de lente komt, breengt friso jou.... kadootjes!!!quote:
Daar ben ik inderdaad mee begonnen en dat doe ik heus wel vaker hoor!quote:
dat kan pas als je meer dan 4 uur zonder stroom zit, meestal vergoed Essent die schade dan, vanaf 4 uur 35 euro vergoedingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja je zal net inkopen gedaan hebben
Maar goed, dat kun je allemaal terugclaimen bij de verzekering.
Ik kan nog wel meer activiteiten bedenken waarbij je geen elektriciteit nodig hebt.quote:
Als de batterijen maar opgeladen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer activiteiten bedenken waarbij je geen elektriciteit nodig hebt.
Van zijn pacemaker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de batterijen maar opgeladen zijn
dacht je dat ik het uit de vriezer gehaald had dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Ooo maar dan is je vlees nu ook nog niet echt bedorven. Hopsa. Gewoon terug de vriezer in.
Schrijven. Met pen en papier! Of een gezonde wandeling door de natuur!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer activiteiten bedenken waarbij je geen elektriciteit nodig hebt.
mooi handig, ben jij het complete bestuur in je eentje :>)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij willen ze mij tot voorzitter van Friso bombarderen, incl inschrijving bij de KvK en zo
ik was in de veronderstelling dat zij dat ook was, en bas secretarisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Hoofd communicatie, penningmeester en voorzitter?
En de rest hield zich stil
Ik had Judith wel verwacht als voorzitster.
Ik mag toch hopen dat er meer bestuur is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Stroekie het volgende:
mooi handig, ben jij het complete bestuur in je eentje :>)
Mag ook niet in 1 hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er meer bestuur is..
Ze hebben vorig jaar net een nieuw logo en huisstijl laten ontwerpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe naam ipv Friso?
Waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef Great.Expectations het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe naam ipv Friso?
Er zijn er die het nogal stoffig/suffig vinden staanquote:
maar door de nieuwe baan van judith is zij straks opperhoofd af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn er die het nogal stoffig/suffig vinden staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |