Wheheh. Leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2437867/mona-lisa-was-man.html
IK WIST HET! Mijn Gaydar geen altijd af als ik naar dat schilderij keek
En, wat is het oordeel?quote:
Ik ben nog steeds in dubio. We hebben nu inmiddels gezoend, een beetje, op de fietsquote:
Dat moet toch wel een beetje vleiend zijn, dat je gewild bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in dubio. We hebben nu inmiddels gezoend, een beetje, op de fiets
Ik weet heel duidelijk wat hij wil (zegt ie zelf ook, I'm an open book) maar wat ik wil weet ik nog niet.
Die moet ik nog steeds zien. Een jaar geleden als impuls gedownload, en eigenlijk nooit gekeken. Staat nog steeds op m'n HDDquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef TheVulture het volgende:
De beste Aziatische film die ik ooit heb gezien was Battle Royale!
Daar was weinig stilistisch en traags aan
Mooie plaatjes jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat mijn favoriete Aziatische film Hero is.
Ik heb geen recensies gelezen, alleen wat reacties hier op FOK!. Recensies vind ik nooit zo fijn, ze benadrukken wat er slecht aan is en je gaat er op letten, terwijl je wellicht zonder die recensie het niet was opgevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop het ook, maar de recensies lijken aan te geven van wel.
Al worden de verwachtingen nu alleen maar hoger en hoger.
Dan snappen ze 'm nietquote:En vaak noemen ze The Fountain als protserig potsierlijk missertje
Oeh. Hopelijk is het een kutfilm!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Ang3l het volgende:
En mocht het niks zijn dan ga ik gewoon hevig zoenen met mijn date
Je kunt daarna toch gewoon neuken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:20 schreef Ang3l het volgende:
En mocht het niks zijn dan ga ik gewoon hevig zoenen met mijn date
Nee daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt daarna toch gewoon neuken?
Niet al fietsende!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zoenen op de fiets, hoe heb je dat nou weer klaargespeeld.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, dat moment. Ik ken het. Niet zozeer van mijzelf, maar meer dat ik een derde persoon was tegen wie werd gezegd "fiets jij maar door, dan kunnen wij..."
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt zo bot tegen je zeggen?
Mja. Alsof je heel gelukkig wordt van 2 vrienden die dat NIET zeggen en voor je neus gaan staan zoenen waarbij jij kan wachten tot ze klaar zijn en dan verderfietsenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat echt zo bot tegen je zeggen?
Dat hebben we toch al langquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind dat Ang3l en Tha_Erik maar een relatie met elkaar moeten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |