Dat heb ik ook inderdaad. Ik probeer wel eens wat anders te doen maar het eindigt toch altijd met luisteren naar de gesprekken om je heen en mensen kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef cinnamon_M het volgende:
Flirten, ja, maar ik ben tot nu toe nog altijd te laf geweest er iets mee te doen. Of meer: ik moet nog 45 minuten in deze trein, als het een vreselijk irritante kerel blijkt zit ik er nog 45 minuten aan vast. Of zo. Ik weet het niet. Denk dat ik inmiddels wel eerder mijn mond zou open trekken.
Ik zie het iig wel als iemand met me flirt. Maar ik heb dan ook de onhebbelijke neiging om mensen om me heen te gaan bestuderen. Moet vreselijk vervelend zijn voor die mensen, maar ik ben gewoon zo afgeleid door gesprekken en bewegingen van mensen dat lezen me niet lukt en ik vrijwel automatisch ga kijken
Er was ook eens zo een actie met een meereiskaartje bij een boek wat je dan kocht ofzo. Deed ik hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
De grap is om er een spelletje van te maken. Soms stap ik gewoon de trein in met die bedoelingdan loop ik de trein door tot ik iemand zie die ik leuk vind en sta op haar af. Dan vraag ik haar of ik mee mag reizen op haar korting(skaart), omdat ik die van mij vergeten ben. Zorgt altijd voor een leuk gesprek
Was hij lelijk? of niet je type zeg maar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:38 schreef Cue_ het volgende:
gister werd er wel een beetje met mij geflirt.. Of tenminste dat probeerde hij
in de trein lachtte we even naar elkaar en toen zat ie wat te treuzelen bij t uitstappen (ik liep achter hem met mijn mobiel te spelen)
en in de bus ging hij expres wat weggooien zodat hij even naas me stond en ging ipv achterin, achter mij zitten.
Helaas vond ik hem niet leuk, dus ben nergens op in gegaan, anders was het wel een succes geworden
Dat deed een meisje een keer bij mij!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef richard_prf het volgende:
Toen ik nog 60 uur in de week werkte met 2 andere collega's waren we aan het einde van de avond altijd helemaal kapot. Nu is het zo dat een van die collega's altijd met de trein reisde. Toen hij na een avond hard werken in de trein zat kwam er een leuke dame naast hem zitten. Na een tijdje viel hij in slaap en je raad het al, hij viel in slaap op haar schouder. Toen zei ze iets van "hee wat doe je?" ... "oh huh... oh sorry " Vervolgens een heel gesprek aangeknoopt en heeft hij haar telefoonnummer gekregen.
beidequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Was hij lelijk? of niet je type zeg maar?
Je kon z'n gedrag al afleiden uit die paar minuten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
beide
of nou ja niet heel lelijk ofzo, maar paste qua gedrag en uiterlijk niet bij mij.
op een gegeven moment was hij aan t bellen en dat klonk zo uhm.. Hoe zal ik t zeggen.. Laag opgeleidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Je kon z'n gedrag al afleiden uit die paar minuten?
Vrienden onder elkaar kunnen heel direct zijn, ik neem tenminste aan dat hij een vriend belde. Volgens mij kan je daaruit niet echt afleiden hoe goed hij het doet met gesprekken met vrouwen. (dit denk ik tenminste, ben zelf een total failure)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
op een gegeven moment was hij aan t bellen en dat klonk zo uhm.. Hoe zal ik t zeggen.. Laag opgeleidik kon daar eigenlijk wel uit opmaken dat we geen diepe gesprekken zouden kunnen hebben
Je hoort z'n stem, z'n intonatie. Het is lastig om te beschrijven. Maar hoe iemand praat zegt wel iets over een persoon. En dit was gewoon een afknapperquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef richard_prf het volgende:
Vrienden onder elkaar kunnen heel direct zijn, ik neem tenminste aan dat hij een vriend belde. Volgens mij kan je daaruit niet echt afleiden hoe goed hij het doet met gesprekken met vrouwen. (dit denk ik tenminste, ben zelf een total failure)
Geen probleemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Monco10 het volgende:
Als ik Cue zo lees zal ik nooit wat met haar krijgen, ze is te laag opgeleid voor mij.
Zo te horen is dat sowieso moeilijk, cue is veel te populair in t OVquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:42 schreef Monco10 het volgende:
Als ik Cue zo lees zal ik nooit wat met haar krijgen, ze is te laag opgeleid voor mij.
Cue is wild en ontembaar en speelt graag hard to get.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo te horen is dat sowieso moeilijk, cue is veel te populair in t OV
Verwacht maar niet dat het er ooit van gaat komen. Ik vermoed dat een groot gedeelte van de mannen niet interessant genoeg is tenzij je er heel goed uitziet. Ik zie genoeg lelijke gasten om me heen en ik kan me niet voorstellen dat die het ooit voor elkaar krijgen te flirten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef brainbird het volgende:
Als er nou iemand met mij zou flirten in de trein![]()
Maarja, nog niks
Dat is denk ik wel weer zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte misschien al bezet is
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat een groot gedeelte misschien al bezet is
Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand op
In het OV is dat sowieso moeilijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op hele gesprekken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n instelling pik je natuurlijk nooit iemand op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |