Edit aan bryan: Sorry voor die haatreactie net, het was niet mijn bedoelinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
doe hem allemaal de groeten met een fijne boodschap
ik zou ff pics erop gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Op welke manier is deze Bryan zo'n held dan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnljk zit ie te internetten
Hij is dun. En hij kijkt stoer. Laat hem eens lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit is waarom hij zo stoer is![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnljk zit ie te internetten
Ton802?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef FlinkeNaam het volgende:
De tering, jij bent de nieuwe tong80 aan het worden aan je aantal posts te zien
Vel over been bedoel je, kijk die schouders..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is dun. En hij kijkt stoer. Laat hem eens lekker![]()
![]()
Jeloers ofzo?
Wie is Ton?quote:
Ja hij is wel aan de magere kant. Ach beter dan een vetzak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vel over been bedoel je, kijk die schouders..
neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is dun. En hij kijkt stoer. Laat hem eens lekker![]()
![]()
Jeloers ofzo?
zo een?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij is wel aan de magere kant. Ach beter dan een vetzak.
jup! met zn zonnebrilquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja,
[..]
Hmm, zoiets is ook wel lekker, maar Bryan is toch iets meer baas.
A1 a1 Ch3ck dIe bo1 sH1nuuunen daan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit is waarom hij zo stoer is![]()
![]()
[ afbeelding ]
IN SPAKENBURGquote:
waar is papa-roach?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef MrSmile. het volgende:
TS is gewoon jaloers op Bryan.
Dus... Wat klinkerbotsing zei, maar dan zonder spelfout![]()
I'm not Hatin'.
Ik typte expres jeloers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef MrSmile. het volgende:
TS is gewoon jaloers op Bryan.
Dus... Wat klinkerbotsing zei, maar dan zonder spelfout![]()
I'm not Hatin'.
nee dat durft ie nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem meegenomen had naar dit forum.
wel als ie zn bril op zet, toch?quote:
Volgens mij liegt TS tegen ons.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wel als ie zn bril op zet, toch?
ik lieg niet, ga hyves kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij liegt TS tegen ons.
Ja echt he TS is een beetje raar :s :squote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah, en jij denkt dat ze zomaar zijn hyves weten?
ze weten hoe die heet en ik ga geen hyve posten, want dat is tegen de regels. dus breng me a.u.b. niet op foute ideeënquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah, en jij denkt dat ze zomaar zijn hyves weten?
zoekterm: bryan mooiboy?quote:
Je liegt. DM danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ze weten hoe die heet en ik ga geen hyve posten, want dat is tegen de regels. dus breng me a.u.b. niet op foute ideeën
Bryan v---a----n--- d---e---r--- w---a---lll-quote:
Met die streepjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Bryan v---a----n--- d---e---r--- w---a---lll-
TS is kenser jaloers :s :squote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
En waarom maak je die boy belachelijk?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
ik moest lachenquote:
ik maak hem neit belachelijk ik zei doe een fijne boodschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
jaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij heet helemaal niet Bryan van der Wall :s :s Ik kom iemand van 25 tegen.
Het is Bryan van der Wal.
quote:
Gaat dat over jou TS?quote:Rutger (234)
zaterdag, 21:36
ja boeiend maakt niet uit egt,,
naar hy is egt kansloos, gaat 2x zeggen, kom vechten dan? , is hy 2x niet komen opdagen...
het was jasper volgens mij....
Ja dat was hij. Hij kwam niet opdagen omdat hij op fok! zatquote:
Whehehequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Ja dat was hij. Hij kwam niet opdagen omdat hij op fok! zat
Hierdoor kun je ook een ban krijgen, dus pas even op TSquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Bryan v---a----n--- d---e---r--- w---a---lll-
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe
Bryan heeft wel humor:
[ afbeelding ]
Gelukkig haat niemand die boy, alleen TS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Hierdoor kun je ook een ban krijgen, dus pas even op TS
Haha iddquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig haat niemand die boy, alleen TS.
Falloutquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:58 schreef MrSmile. het volgende:
nee jong! ALDI 4 LIFE
[..]
Ja echt he
Vooral die van de euroshopper is koning
Een mede-fallout spelerquote:
Ben jij zn vriendin??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat keur ik niet goed hoor.
Aldiquote:
Jep, Fallout 3 was groter en je kon meer dingen afslachtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:59 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Een mede-fallout speler
New Vegas was best een tegenvaller tos van fallout 3, vind je ook niet?
16quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TS, hoe oud is Bryan eigenlijk?!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
LoneWanderer, komt me bekend voor, Fallout 3?
Over dat groter heb je ongelijk, de map is even groot, alleen in fallout 3 was er ook nog een heel metrostelsel om te verkennenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Jep, Fallout 3 was groter en je kon meer dingen afslachten
nee hoorquote:
De facties zijn wel tof bij Vegas...ik twijfel nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Fallout 3 > Fallout New Vegas
Toch?
Ik ook, lol.quote:
Ja. Eckte baaz.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ziet hij eruit alsof hij op meisjes/vrouwen valt?
Jammer genoeg welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:06 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ziet hij eruit alsof hij op meisjes/vrouwen valt?
Ik?quote:
ja van suzan dat is me exquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hij heeft: [ afbeelding ] tussen zijn krabbels staan, de stoute jongen!
Fallout new vegas pro's: Factie's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
De facties zijn wel tof bij Vegas...ik twijfel nog
Wie speelt deze info door naar Bryan?quote:
Vraag het aan bryanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook hyves, was je hyves.
Klinkerbotsing natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wie speelt deze info door naar Bryan?
verveling ofzo omdat je zoveel typt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Fallout new vegas pro's: Factie's.
Wapen mods
Iron Sights.
Traits.
Boone
Meer wapens + Armor
FNV Cons: Woestijn voelt leeg aan.
Slecht einde.
Yes man.
Veel glitches en bugs (meer als 3)
Cazadore's
F3 Pro's: Meer super mutants
Je voelt je meer betrokken bij je personage als in NV
Meeste handguns zijn niet overpowered.
Omgeving voelt niet leeg aan + Metro
Enclave
F3 Cons: Little Lamplight
Geen wapenmods
Minder wapens
Even een lijstje gemaakt
Ik zal het doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wie speelt deze info door naar Bryan?
Wou jij kans maken bij Bryan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Klinkerbotsing natuurlijk
Zij is praktisch al zijn vriendin
Ik maak geen kans meer, Bryan is meer baas dan mij
Ik heb de hyves wel gevonden. Ik geef 'm als je jouw hyves PM'tquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook hyves, was je hyves.
Ja, problemen mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
verveling ofzo omdat je zoveel typt?
Nee, bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal het doen.
[..]
Wou jij kans maken bij Bryan?
nee hoorquote:
Gewoon even in een krabbel of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal het doen.
[..]
Wou jij kans maken bij Bryan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Ik heb de hyves wel gevonden. Ik geef 'm als je jouw hyves PM't
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Gewoon even in een krabbel of zo
Waarom zou ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nee hoorpass me vanavond een shaggie
quote:
Is er een wie=wie, kan t niet meer volgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:48 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
neeeeee ik had bij zo'n jongen die Tarick heet een hyves gemaakt met ik ben kk lelijk en had die tarick gespot, dat van niet komen opdagen ging over tarick en dat van het was jasper... was van die hyves maken
omdat ik je verdedig tegen Bryan, want Bryan wilt JOU nu slaan en dat gaat ie morgen proberen!quote:
BEN JIJ JASPER?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
MrSmile. jij gaat niet zeggen wie ik ben op hyves, anders sla ik je morgen
nee johquote:
nee jongequote:
tuurlijk ben ik Jasperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou Jasper wel raken denk ik.
Oke skirrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bedoelt je zou je wel door Jasper laten rakenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook goed ook goed, die jongen doet iets met me.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je bedoelt je zou je wel door Jasper laten raken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nee jongeiemand anders, goed zoeken, mijn halve klas zit op fok
Ik ben verwardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik Jaspermet me vestje op het strand alles
ja sorry rhettquote:
ik ben Jasperquote:
Ben jij eckt jasper? Ik ben echt verward.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik ben Jasperstuur me maar een pm
Ja ik ben echt jasperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij eckt jasper? Ik ben echt verward.
Ja ik snap ook niet waarom ze dat niet doen, ik ben zo verward nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef HenkySpanky het volgende:
Zeg gewoon wie wie is, jullie zijn allemaal 16 ofzo, hard kunnen jullie toch niet slaan.
ik ben 15, ben nog maar jongquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef HenkySpanky het volgende:
Zeg gewoon wie wie is, jullie zijn allemaal 16 ofzo, hard kunnen jullie toch niet slaan.
Ik ben 19, mag ik je hyves en ping en whatsapp?quote:
Ik heb een HTC dus geen ping, wel pingchat en whatsapp en hyves en facebook en twitterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Ik ben 19, mag ik je hyves en ping en whatsapp?
Zit Bryan ook bij jullie in de klas?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:34 schreef MrSmile. het volgende:
Ik dacht eerst dat dit een succesvol topic zou worden, maar het is nu gewoon een discussie over wie beter is: Bryan, of Jasper
okee ik post mijn foto en die van bryan, dan gaan we stemmen oke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:34 schreef MrSmile. het volgende:
Ik dacht eerst dat dit een succesvol topic zou worden, maar het is nu gewoon een discussie over wie beter is: Bryan, of Jasper
Dan moeten we eerst een verhaal hebben. En namen uiteraard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:34 schreef MrSmile. het volgende:
Nou er is dus een jongen Tarik ofzo en die ging zeggen dat Bryan lelijk is maar toen kreeg Jasper de schuld ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef HenkySpanky het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst een verhaal hebben. En namen uiteraard.
Hmm, serieuze zaak hier. We hebben wel meer details nodig en een motief.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou er is dus een jongen Tarik ofzo en die ging zeggen dat Bryan lelijk is maar toen kreeg Jasper de schuld ofzo.
Geen probleem, ik heb ook geen ping en whatsapp enzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een HTC dus geen ping, wel pingchat en whatsapp en hyves en facebook en twitteren msn natuurlijk ook.
Dit doet pijn, voelt bijna als een afwijzingquote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Motief is onbekend...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef HenkySpanky het volgende:
[..]
Hmm, serieuze zaak hier. We hebben wel meer details nodig en een motief.
O, dus wat gaan we er aan doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb ook geen ping en whatsapp enzo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm lastige keus, lastige keus. Eerst wou ik op Bryan stemmen, omdat TS zo'n basher is, maar ik vind Jasper ook wel lekker dus dit is lastig, lastig ik zeg je lastig.
MSNen en hyven en twitteren en facebooken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Motief is onbekend...
[..]
O, dus wat gaan we er aan doen?
En FOK!ken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef FlinkeNaam het volgende:
[..]
MSNen en hyven en twitteren en facebooken?
wedden, het is in Spanje, was op vakantie in Roses, als je niet gelooft word dan vrienden met me dan accepteer ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef HenkySpanky het volgende:
Toch geloof ik niet dat die onderste de echte jasper is.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:39 schreef HenkySpanky het volgende:
Toch geloof ik niet dat die onderste de echte jasper is.
Bij mij niet in iedergeval, ik zit 2 klassen lager als hemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit Bryan ook bij jullie in de klas?
Wacht jij bent 14?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Bij mij niet in iedergeval, ik zit 2 klassen lager als hem
voor Rhett?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik voor Mr.Smile ga.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:40 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Bij mij niet in iedergeval, ik zit 2 klassen lager als hem
ja dat skateboard is idd wel vetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man, met zn skateboard en alles
Best wel inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Sanddr het volgende:
Tevens, mensen met een Playboy achtergrond op Hyves
deed ik ook alleen maar voor het lettertypequote:
Ja je naam is wel lekker groot zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
deed ik ook alleen maar voor het lettertype
En ik wil niet verkracht wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat dan maar.Ik wil geen pedo zijn.
Die achtergronden zijn zo irritant he, moet je eerst op je inbox klikken om naar je eigen acc te gaan...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Sanddr het volgende:
Tevens, mensen met een Playboy-achtergrond op Hyves
ghehe dat bedoel ik onder andere dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja je naam is wel lekker groot zo
Heb je iets te compenseren of wa?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ghehe dat bedoel ik onder andere dus
quote:
compenseren wat is dat mammie ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je iets te compenseren of wa?
Ah, je brengt pedo's dus een goede naam toequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
compenseren wat is dat mammie ?
Ik ben lief hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:46 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Ah, je brengt pedo's dus een goede naam toe
Ik respecteer jou, in mijn gedachten, want je hyves pagina heb ik niet
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bryan dan. Die heeft hier niet om gevraagd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef MrSmile. het volgende:
TS, je kan ook een poll maken, is het wat makkelijker te zien voor jou, dat Bryan de beste is.
haha maakt mij niet uit, bryan met ze internetfansquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef MrSmile. het volgende:
TS, je kan ook een poll maken, is het wat makkelijker te zien voor jou, dat Bryan de beste is.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
haha maakt mij niet uit, bryan met ze internetfansik en mijn meisje
WHAHA BETER DAN SELINA KNULquote:
yeah right en mijn penis is zeker ook kleiner dan 30 cmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:53 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Waarom? Dit topic is net zo vermakelijk
Dat is informatie die jij onnodig aan mij verstrekt, mensbeervarken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
yeah right en mijn penis is zeker ook kleiner dan 30 cm
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
yeah right en mijn penis is zeker ook kleiner dan 30 cm
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:54 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Dat is informatie die jij onnodig aan mij verstrekt, mensbeervarken.
bedoel je nou je lul ? toen ik je betrapte op het anaal nemen van een geit zag ik dat ie kleiner was dan 10 cmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Wil je mijn mooie draak ook zien? Ghehe,
Ok. Nee, ik ben te oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Wil je mijn mooie draak ook zien? Ghehe,
jepquote:
Aan hem moet je niet twijfelen, gevaarlijke boy is dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef MrSmile. het volgende:
Hij zegt ook, Niet doen
[ afbeelding ]
Jij ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:23 schreef MrSmile. het volgende:
Die Alejandro is trouwens een raar mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |