Edit aan bryan: Sorry voor die haatreactie net, het was niet mijn bedoelinquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
doe hem allemaal de groeten met een fijne boodschap
ik zou ff pics erop gooienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Op welke manier is deze Bryan zo'n held dan?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnljk zit ie te internetten
Hij is dun. En hij kijkt stoer. Laat hem eens lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit is waarom hij zo stoer is![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnljk zit ie te internetten
Ton802?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef FlinkeNaam het volgende:
De tering, jij bent de nieuwe tong80 aan het worden aan je aantal posts te zien
Vel over been bedoel je, kijk die schouders..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is dun. En hij kijkt stoer. Laat hem eens lekker![]()
![]()
Jeloers ofzo?
Wie is Ton?quote:
Ja hij is wel aan de magere kant. Ach beter dan een vetzak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vel over been bedoel je, kijk die schouders..
neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is dun. En hij kijkt stoer. Laat hem eens lekker![]()
![]()
Jeloers ofzo?
zo een?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij is wel aan de magere kant. Ach beter dan een vetzak.
jup! met zn zonnebrilquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja,
[..]
Hmm, zoiets is ook wel lekker, maar Bryan is toch iets meer baas.
A1 a1 Ch3ck dIe bo1 sH1nuuunen daan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit is waarom hij zo stoer is![]()
![]()
[ afbeelding ]
IN SPAKENBURGquote:
waar is papa-roach?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef MrSmile. het volgende:
TS is gewoon jaloers op Bryan.
Dus... Wat klinkerbotsing zei, maar dan zonder spelfout![]()
I'm not Hatin'.
Ik typte expres jeloers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef MrSmile. het volgende:
TS is gewoon jaloers op Bryan.
Dus... Wat klinkerbotsing zei, maar dan zonder spelfout![]()
I'm not Hatin'.
nee dat durft ie nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem meegenomen had naar dit forum.
wel als ie zn bril op zet, toch?quote:
Volgens mij liegt TS tegen ons.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wel als ie zn bril op zet, toch?
ik lieg niet, ga hyves kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij liegt TS tegen ons.
Ja echt he TS is een beetje raar :s :squote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah, en jij denkt dat ze zomaar zijn hyves weten?
ze weten hoe die heet en ik ga geen hyve posten, want dat is tegen de regels. dus breng me a.u.b. niet op foute ideeënquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah, en jij denkt dat ze zomaar zijn hyves weten?
zoekterm: bryan mooiboy?quote:
Je liegt. DM danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ze weten hoe die heet en ik ga geen hyve posten, want dat is tegen de regels. dus breng me a.u.b. niet op foute ideeën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |