Syrie, SA bijvoorbeeld hebben ook geen banden met Israel. Betekent dat dat ze Israel aanvallen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef InfoWar het volgende:
[..]
Dat klopt maar zonder beveiliging van de grens tussen Egypte en Israel door Mubarraks regime heeft logischer gevolg dat er anti-joden groeperingen uit Egypte aanvallen op Israel gaan uitoefenen.
En/of hamas en andere anti-joden groeperingen uit hamas toegang geven tot deze grens die niet zwaar bewapend is zoals de grens tussen gaza en israel.
Ja, 15.00 Nederlandse tijd, geloof ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
is er eigenlijk een avondklok??? al zullen ze daar ook vandaag maling aan hebben
Ja, maar daar hebben veel mensen maling aan inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
is er eigenlijk een avondklok??? al zullen ze daar ook vandaag maling aan hebben
volgensmij ging die om 3 uur nederlandse tijd in?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
Geloof al 13:00quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, 15.00 Nederlandse tijd, geloof ik.
Onzin. Assad is extreem populair.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef SolidArt het volgende:
Zo te zien is Syrie de volgende, als ik twitter en facebook moet geloven.
http://www.washingtonpost(...)AR2011020102110.htmlquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Onzin. Assad is extreem populair.
Als er al demonstranten komen opdagen dan zijn het moslimextremisten, communisten en ander tuig. Hopelijk worden ze snel en genadeloos uit elkaar geslagen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, 15.00 Nederlandse tijd, geloof ik.
Totale onzin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Onzin. Assad is extreem populair.
Als er al demonstranten komen opdagen dan zijn het moslimextremisten, communisten en ander tuig. Hopelijk worden ze snel en genadeloos uit elkaar geslagen.
Omdat ze een reden nodig hebben om andermans land te kunnen bezetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom nemen ze niet gewoon de hele landen over? Dat is toch een stuk praktischer
quote:gpdcairo GPD Cairo
Miljoen mensen, maar geen chemisch toileten Ophouden dus of maar een bouwput en een leegstaand hotel waar het inmiddels beetje stinkt.
Er is een regime in plaats die de grens wel beschermd en er is niet voor niets een supergrote buffer zone tussen syria en Israel ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:50 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Syrie, SA bijvoorbeeld hebben ook geen banden met Israel. Betekent dat dat ze Israel aanvallen?
Alleen als je er uitziet als je ava.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik heb de OP ff geordend en alle oudere topics erin gezet, dus ik open zo wel een nieuwe, ok?
Niet erg veel als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo kom net binnenvallen, wat heb ik allemaal gemist?
quote:3.46pm: A Cairo resident has contacted the Guardian to tell us she is hearing reports of looters dressing up as members of the military and using this guise to get access to shops. This would tie in with reports we're hearing that the military is telling Egyptian citizens not to dress in military uniforms (an instruction that is probably advisable on any day).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |