Dat zal het wel zijn ja. Maar de enige manier waarop Israël er nog voor kan zorgen dat hun vriendje Mubarak aan de macht blijft is door de Egyptenaren met witte fosfor te bestoken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Misschien proberen ze de grens te controleren?
quote:'Vrienden, er komt geen lente in de Arabische wereld. Een storm is op komst.'
Als ze dat doen terwijl de revolutie nog aan de gang is en er nog geen dreiging van Egypte richting Israel is gegaan, moeten we dan niet ingrijpen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef Scrummie het volgende:
Als Israel gaat binnenvallen of iets in die richting, dan lijkt me dat daar behoorlijke politieke oorlog gevolgen aan zitten voor de hele wereld.
Mag toch hopen van wel. Eigenlijk vind ik dat we nu al in moeten grijpen, Mubarak afzetten. Net als "wij" toen in Irak hebben gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ze dat doen terwijl de revolutie nog aan de gang is en er nog geen dreiging van Egypte richting Israel is gegaan, moeten we dan niet ingrijpen?
Tuurlijk jongequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Maar de enige manier waarop Israël er nog voor kan zorgen dat hun vriendje Mubarak aan de macht blijft is door de Egyptenaren met witte fosfor te bestoken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef AryaMehr het volgende:
Column Ellian:
http://www.elsevier.nl/we(...)r-storm-op-komst.htm
Jeuzus hee, wat een troll. En hij wordt er nog voor betaald ookquote:En de democratie en de Arabische lente? Ja, de Arabische lente heb ik al gezien; zelfs de doden, mummies waren niet veilig voor de oprukkende plunderaars, de toekomstige jihadisten.
VS = vetoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ze dat doen terwijl de revolutie nog aan de gang is en er nog geen dreiging van Egypte richting Israel is gegaan, moeten we dan niet ingrijpen?
Meer dan logish veel demonstranten lieten al weten dat de relatie met Israel over is zodra de regering valt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef SolidArt het volgende:
Israel schijnt troepen te stationeren nabij de grens met Egypte
Je doet alsof Israel ten koste van alles zorgt dat Mubarak blijft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Maar de enige manier waarop Israël er nog voor kan zorgen dat hun vriendje Mubarak aan de macht blijft is door de Egyptenaren met witte fosfor te bestoken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze hebben dus niks bestormd?
Wat een zwakkelingen.
Ik denk dat het beter voor de Egyptenaren is als ze dat zelf doen. Mubarak afzetten. Dat vind ik ook in Irak en Afghanistan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel. Eigenlijk vind ik dat we nu al in moeten grijpen, Mubarak afzetten. Net als "wij" toen in Irak hebben gedaan.
Dat betekent niet meteen oorlog. Meeste Arabische landen onderhouden geen officiele banden met israel. En terecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef InfoWar het volgende:
[..]
Meer dan logish veel demonstranten lieten al weten dat de relatie met Israel over is zodra de regering valt.
Tuurlijk, maar als het te lang duurt moeten we ze maar een handje helpen. Dit duurt namelijk al te lang in mijn ogen, inclusief onnodige slachtoffers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter voor de Egyptenaren is als ze dat zelf doen. Mubarak afzetten. Dat vind ik ook in Irak en Afghanistan.
En dan gaan wij de volgende gehate leider aan de macht helpen? Dat lost niets op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel. Eigenlijk vind ik dat we nu al in moeten grijpen, Mubarak afzetten. Net als "wij" toen in Irak hebben gedaan.
Zou Israël islamisten aan de macht willen in Egypte zodat ze een reden hebben om dit voor elkaar te krijgen:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:45 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge![]()
Btw, hier was al een artikel over 2 dagen geleden:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4021420,00.html
Daarbij hebben de meeste Egyptenaren ook helemaal geen zin in oorlog.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen oorlog. Meeste Arabische landen onderhouden geen officiele banden met israel. En terecht.
Wat heeft dat met mijn reply te maken, of probeer je te trollen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Zou Israël islamisten aan de macht willen in Egypte zodat ze een reden hebben om dit voor elkaar te krijgen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Zou Israël islamisten aan de macht willen in Egypte zodat ze een reden hebben om dit voor elkaar te krijgen:
[ afbeelding ]
Dat klopt maar zonder beveiliging van de grens tussen Egypte en Israel door Mubarraks regime heeft logischer gevolg dat er anti-joden groeperingen uit Egypte aanvallen op Israel gaan uitoefenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen oorlog. Meeste Arabische landen onderhouden geen officiele banden met israel. En terecht.
Waarom nemen ze niet gewoon de hele landen over? Dat is toch een stuk praktischerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm.. volgens mij is het nu redelijk veilig aan het worden nu.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als het te lang duurt moeten we ze maar een handje helpen. Dit duurt namelijk al te lang in mijn ogen, inclusief onnodige slachtoffers.
Niemand een naam?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:40 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
wie is deze nelly furtado looking reporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |