Klopt, ik heb een toets Sociaal Recht. Die kan ik nu natuurlijk niet laten schieten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Je moet niks, je hebt andere prioriteiten gesteld, dat is wat anders
quote:
Succes meidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een toets Sociaal Recht. Die kan ik nu natuurlijk niet laten schieten.
De Palestijnse gebieden grenzen niet aan Syrie, Israël wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:44 schreef Insane- het volgende:
border countries of Syria: Iraq 605 km, Palestine 76 km, Jordan 375 km, Lebanon 375 km, Turkey 822 km
Dat gebeurt toch ook niet..... is onmogelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef druide het volgende:
Bestorming van het paleis laat wel erg lang op zich wachten nu.
Stop met die niet-grappige plaatjes. Dit topic is bedoeld voor mensen die hier serieus over willen discussiëren, praten en een beetje up-to-date willen blijven. Niet voor mensen zoals jij dus.quote:
Bedoel je het stukje dat Israël bezet houdt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Roi het volgende:
[..]
De Palestijnse gebieden grenzen niet aan Syrie, Israël wel.
Ligt er maar aan waar je de Golan-hoogtes plaatst, Syrie ziet dat nog steeds als eigen grondgebiedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef Roi het volgende:
[..]
De Palestijnse gebieden grenzen niet aan Syrie, Israël wel.
Mea culpa.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Stop met die niet-grappige plaatjes. Dit topic is bedoeld voor mensen die hier serieus over willen discussiëren, praten en een beetje up-to-date willen blijven. Niet voor mensen zoals jij dus.
hij kan er niet eens uit dan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook niet..... is onmogelijk
Alle wegen naar het paleis zijn afgezet met tanks, grote metalen platen en hekken en prikkeldraad.
Niemand gaat bij het paleis in de buurt komen deze week.
Het leger verklaarde niet op burgers te zullen schieten. Die blokkades stellen dan weinig voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook niet..... is onmogelijk
Alle wegen naar het paleis zijn afgezet met tanks, grote metalen platen en hekken en prikkeldraad.
Niemand gaat bij het paleis in de buurt komen deze week.
nee, AJE all the wayquote:
Dan alsnog.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je de Golan-hoogtes plaatst, Syrie ziet dat nog steeds als eigen grondgebied
Ze hebben de hele nacht met lasapparaten grote dikke metalen platen rechtop aan de weg zitten lassen. Hoe wou jij daar doorheen gaan komen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef druide het volgende:
[..]
Het leger verklaarde niet op burgers te zullen schieten. Die blokkades stellen dan weinig voor.
Protest was alleen tegen regering gericht, niet tegen koning. Met Al Jazeera aan zou ik ook eieren voor mijn geld hebben gekozenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef tass het volgende:
Lees net op teletekst dat koning Abdullah van Jordanie tegemoet is gekomen aan de oproepen op straat! Nieuwe premier aangesteld!
Zo kan het dus ook!
Nope, ik zie de rotonde en standbeeld erachter, is de Kasr el Nil-brugquote:
Het verrotte systeem blijft gehandhaafd. Het volk zou de nieuwe premier moeten kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef tass het volgende:
Lees net op teletekst dat koning Abdullah van Jordanie tegemoet is gekomen aan de oproepen op straat! Nieuwe premier aangesteld!
Zo kan het dus ook!
want?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi om te zien.
En ze zijn waterleidingen naar het plein aan het aanleggen zodat er overal gratis water is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef Carine-C het volgende:
Vendors selling food, dus ze hebben te eten (als ze het kunnen betalen).
Ze hebben weinig voorraden meer maar iedereen die iets kan missen brengt het naar de demonstranten. (zegt de reporter van AL)
Met dezelfde lasapparaten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ze hebben de hele nacht met lasapparaten grote dikke metalen platen rechtop aan de weg zitten lassen. Hoe wou jij daar doorheen gaan komen?
Jordanie is wel een dictatuur maar de bevolking heeft het wel goed onder zijn bewind (behalve de Palestijnen dan die derderangs burgers blijven, maar dat is een andere discussie.)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef druide het volgende:
[..]
Het verrotte systeem blijft gehandhaafd. Het volk zou de nieuwe premier moeten kunnen kiezen.
quote:Een al-Jazeera-verslaggever spreekt van een euforische sfeer op het Tahrirplein: "Mensen omarmen elkaar, ze huilen. Niemand had gedacht dat zoiets mogelijk zou zijn in Egypte. Zoveel mensen verenigd, niet langer meer bang", zo beschrijft hij.
Mensen die hard aan het protesteren zijn, maar voor hun geloof wel eventjes op de knieen gaan zitten. Ik vind dat bij de meeste religieuze uitingen, zolang ze vredelievend zijn.quote:
Jordanie heeft al vanaf de jaren 50 democratische verkiezingen. Abdullah heeft gewoon goed gereageerd en gelijk een andere aangesteld, ipv eerst maanden wachten tot een spoed verkiezing.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef druide het volgende:
[..]
Het verrotte systeem blijft gehandhaafd. Het volk zou de nieuwe premier moeten kunnen kiezen.
Ik hoorde dat ze in een buitenwijk in Tunis staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Meer mensen die met Nicole Le Fever willen schakelen?
quote:15.40 uur: Spreker op Tahrirplein?
Een Egyptische journaliste twittert: Een podium, een geluidssysteem en een projector worden op het plein geïnstalleerd zodat iemand de demonstranten kan toespreken. Ze vermoedt dat ElBaradei of een andere prominente figuur de demonstranten later vanavond gaat toespreken.
Ja, ik ook sinds vanmiddag.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze in een buitenwijk in Tunis staat
Zou het dan toch Van Gaal zijn?quote:
meer dan de helft doet niet meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensen die hard aan het protesteren zijn, maar voor hun geloof wel eventjes op de knieen gaan zitten. Ik vind dat bij de meeste religieuze uitingen, zolang ze vredelievend zijn.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zou het dan toch Van Gaal zijn?
El Baradei is de vorige keer toch weggejoeld?quote:
dus je heb AJE gevonden op je tv !! Eindelijk!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik ook sinds vanmiddag.
Zit al vanaf vanmorgen aan de tv vastgeplakt. Echt helemaal niks gedaan behalve kijken, thee drinken en een boterham gegeten..
Ik was werken, geen internet, geen telefoon, en gelukkig wel tv. Blij dat NOS nu ein-de-lijk ook wakker lijkt te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Zit al vanaf vanmorgen aan de tv vastgeplakt. Echt helemaal niks gedaan behalve kijken, thee drinken en een boterham gegeten..
Nee, die tweet klopte niet. Zelfs de verenigde oppositie ziet wel iets in Baradei als interimpersoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
El Baradei is de vorige keer toch weggejoeld?
Wat geeft Abdullah II de dictatoriale midget het recht om te blijven. Omdat ie een koning is mag ie blijven? Zijn tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef tass het volgende:
[..]
Jordanie heeft al vanaf de jaren 50 democratische verkiezingen. Abdullah heeft gewoon goed gereageerd en gelijk een andere aangesteld, ipv eerst maanden wachten tot een spoed verkiezing.
Voetballetje was ook niet een beetje stille hintquote:
Dat was volgens mij gewoon een onjuiste twittergerucht, net als alle tweets over iets met zijn gezondheid etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast een aantal saboteurs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus je heb AJE gevonden op je tv !! Eindelijk!!welke zender zit ie nou bij jou ?511?
Dan mag Beatrix ook oprotten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Wat geeft Abdullah II de dictatoriale midget het recht om te blijven. Omdat ie een koning is mag ie blijven? Zijn tijd komt nog wel.
Enige probleem is dat de meeste Egyptenaren hem niet echt kennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Muridae het volgende:
[..]
Vast een aantal saboteurs.
Hij is op dit moment de ideale kandidaat voor een overgangsregering.
Diverse oppositiegroepen steunen hem, ook het MB.
Die gaat idd nog wel weg, maar nu nog niet. Hij heeft namelijk wel het beste intenties voor zijn land en zorgt goed voor zijn onderdanen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Wat geeft Abdullah II de dictatoriale midget het recht om te blijven. Omdat ie een koning is mag ie blijven? Zijn tijd komt nog wel.
Dit jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Staal het volgende:
[..]
oh , balen , wat ik me ook afvroeg jij zei CNN bij jou op 29 ...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Staal het volgende:
[..]. Het is me niet gelukt.
. Heb via internet gekeken.
Lijkt erop dat de Arabisch-georienteerde landen nu hun 1789 of 1989 aan het meemaken zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef remlof het volgende:
Dus vrijdag betogingen in Algerije en zaterdag in Syrië?
Zijn volk steunt hem. Dat geeft hem het recht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
meer dan de helft doet niet mee
Kan me voorstellen. Best aardige uitleg via NOS trouwens, beter dan afgelopen week.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was werken, geen internet, geen telefoon, en gelukkig wel tv. Blij dat NOS nu ein-de-lijk ook wakker lijkt te zijn
Het 'goed hebben' in een dictatuur is tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Jordanie is wel een dictatuur maar de bevolking heeft het wel goed onder zijn bewind (behalve de Palestijnen dan die derderangs burgers blijven, maar dat is een andere discussie.)
Lekkere democratie als de koning de premier mag vervangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef tass het volgende:
[..]
Jordanie heeft al vanaf de jaren 50 democratische verkiezingen. Abdullah heeft gewoon goed gereageerd en gelijk een andere aangesteld, ipv eerst maanden wachten tot een spoed verkiezing.
Vooral de Noord-Afrikaanse (arme pauper)landenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de Arabisch-georienteerde landen nu hun 1789 of 1989 aan het meemaken zijn
En ik vind het geweldig!!!!!
Absoluut, hoewel ik weinig heb gehoord, wel constant geprobeerd balk onderin te lezen en de beelden te zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Best aardige uitleg via NOS trouwens, beter dan afgelopen week.
Flesje, boterhamzakje...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef mazaru het volgende:
Waar zouden al die mensen nou naar de wc gaan?
Is echt nodig voor wereldwijde moderniseringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Vooral de Noord-Afrikaanse (arme pauper)landen
Het is een klein volk. Zijn buurlanden bepalen hoe het met hem zal aflopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn volk steunt hem. Dat geeft hem het recht.
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
I believe that if Mubarak did not abdicate by Thursday the crowds could swell to three million in Cairo on Friday & will head to the Palace
bij ons bepaalt de koningin ook of de premier mag vertrekken of niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef druide het volgende:
[..]
Het 'goed hebben' in een dictatuur is tegenstrijdig.
[..]
Lekkere democratie als de koning de premier mag vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |