quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef Chan het volgende:
Sserpente wat vervelend zo op je werk, hopelijk komt de oplossing snel! Timo slaapt overdag trouwens meestal een uur of 2 en dan 's nachts een uur of 12.
Amélie lekker he, tomaatjes snoepenZó schattig vind ik dat, als ze zelf iets lekkers gevonden hebben en lekker zitten te snoepen
Wat een boel woorden Willow en Senna!! Echt super knap![]()
Timo houdt het voorlopig bij papa, mama (maar dat is nog moeilijk), klaar, mauw (poes dus), iets wat op "dicht" lijkt, iets wat op "leeg" lijkt, iets wat op "keuken" lijkt, iets wat op "lekker" lijkt, hie (wat "die" betekent) en ja. Nee zegt ie niet, dat schudt ie alleen maar. Bal en bah kan hij ook, maar hoor ik nooit meer voorbij komen.
Hij wijst wel echt de godganse dag alles wat hij ziet aan en dan moet ik zeggen wat het is. En als ik het goed heb zegt hij ja, maar als ik het fout heb zegt hij nog een keer "hie??". Laatst had ik het telkens fout, ik dacht dat hij naar de printer wees, maar er stond een pakje boter naast die hij bedoelde.. dus hij schudt een keer nee, kijkt me aan zo van "dat je nou nóg niet snapt wat ik bedoel zeg, sjonge..." loopt er heen en pakt met een triomfantelijke blik dat pakje boter van de tafel![]()
Ohh en toch wel een beetje een mijlpaal hier hoor, Timo is precies 1,5 jaar vandaag
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:20 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Tan, Lente wijst naar je aardbei en maakt smakgeluiden.![]()
O ja, dat 'woordje' heeft ze dus ook: klakken met d'r tong. Doet ze al maanden en betekent eten, drinken en water (ook van de sloot idd).
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef huuphuup het volgende:
oh Chan 1,5echt heel groot al hè voor je gevoel?
wat gaat t toch hard. zó cliché maar zó enorm waar.
Ja dát! En dan vervolgens met diezelfde knoop in mijn maag mijn collega's bellen (ik was onderweg van locatie a naar locatie b) die al met te weinig mensen op kantoor zitten om te zeggen dat ik niet kwam. BAHquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
En dan, als de telefoon gaat iedere keer denken 'ohneetoch, niethetkdv, niethetkdv'.![]()
Ik vind het wel herkenbaar! Aan de ene kant worden de kwalen gebagatelliseerd. Het oppassen lukt best wel, want mijn schoonmoeder gaat 's middags gewoon even liggen en mijn schoonvader doet het tilwerk. Maarja, het is dus wél ontzettend belastend. Voor ons is het dat ook op een bepaalde manier, want we moeten er een stukje voor rijden en we kunnen de kinderen niet voor 9 uur 's ochtends brengen. Daardoor verliest mijn vriend best veel tijd van zijn werkdag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef seilram het volgende:
Claudia, ik zit eigenlijk in zo'n dergelijke situatie met mijn moeder.
Even iets rechtzetten, hoor. Dit bedoel ik niet zo snobistisch als het mss overkomt. Ik wilde alleen maar kwijt dat er in Zeeland weinig mensen aan dit profiel voldoen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
De minimale eis is hbo met commerciele ervaring en het assessment is ook vrij pittig.
Misschien raar dat ik hierop reageer. Maar ik heb in de tijd dat Isa van Sjeen klein was veel opgepast, en die band, ondanks dat ik haar de laatste tijd veel minder zie (ik met werk, zij gaat naar school enzo) is die band nogaltijd zo ontzettend sterk. ze komt echt op je af rennen als je haar weer ziet enz. k denk echt dat de tijd dat ik daar opgepast heb daar zeker de grondslag van is. dus of hij echt veel zal veranderen, ik heb iig dat niet zo ervaren hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het wel herkenbaar! Aan de ene kant worden de kwalen gebagatelliseerd. Het oppassen lukt best wel, want mijn schoonmoeder gaat 's middags gewoon even liggen en mijn schoonvader doet het tilwerk. Maarja, het is dus wél ontzettend belastend. Voor ons is het dat ook op een bepaalde manier, want we moeten er een stukje voor rijden en we kunnen de kinderen niet voor 9 uur 's ochtends brengen. Daardoor verliest mijn vriend best veel tijd van zijn werkdag.
Nou ja, drie dagen naar het kinderdagverblijf lijkt ons dus nu de beste oplossing, vooral omdat we nog steeds niet weten wat er nu met mijn schoonmoeder is. En mijn schoonvader heeft ook een medische geschiedenis, zeg maar. Maar ik ben een beetje bang dat ze erop rekenen dat we heel vaak gebruik zullen maken van hun oppasaanbiedingen terwijl ik het bijvoorbeeld niet zo zie zitten om mijn kinderen drie dagen niet te zien en daarbuiten ook nog eens regelmatig weg te brengen. Wel kunnen ze inspringen als een van de kinderen ziek is en niet naar het kinderdagverblijf gaat, maar wil ik dan wel zeulen of houd ik ze liever thuis? Ik ben gewoon bang dat ze straks heel teleurgesteld zijn omdat de goede band die ze met Ivan hebben zal veranderen.
Dat deed mijn schoonvaderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een muts, Oek. En totaal overbodig als ie gewoon goed luistert Wat is d'r volgende actie, een brandende kaars op tafel laten staan? Doet ie ook maar een keer...
Tess!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |