Grappig, ik betrap mezelf ook regelmatig op 'moet je een boterhammetje?" oid. Als ik het in de gaten heb, verbeter ik mezelf, al is het alleen maar om het feit dat het Zeeuws is. Mooie provincie, hoor, maar dat dialect... Maar ongemerkt heb ik toch best een hoop uitdrukkingen overgenomen die best wel eens tot communicatieproblemen kunnen leiden. 'Laat maar doen' bijvoorbeeld, betekent 'laat maar zitten' en 'ik kom wel even om je', betekent 'ik kom je wel even ophalen'. Gelukkig heb ik jullie om me scherp te houden.

Wauw, wat een hoeveelheid aan woorden, In en Miss! Lente zegt nog vrij weinig. Zelfs 'papa' is nog steeds 'dada', hoewel ze het wel een tijdje gewoon als 'papa' heeft gezegd trouwens. Verder kent ze een hoop dierengeluiden ('brrrr', iets wat op 'waf'
lijkt, 'iets wat op 'toktok'
lijkt enz.) en zegt ze duidelijk 'auto' en 'uit'. Ze kent wel de betekenis van een hele hoop woorden. Leuk is het ook om te zien hoe snel ze nieuwe 'plaatjes' leert. Ze is echt een spons wat dat betreft.
Meimel, het probleem is bekend hoor. Er loopt een vacature, maar het is vreselijk lastig om goed personeel te vinden. De minimale eis is hbo met commerciele ervaring en het assessment is ook vrij pittig. En daarnaast moet je iemand ook nog eens zo gek zien te krijgen om mijn collega te worden.

Er zijn al een hoop mensen afgewezen dus wordt er naar een interne oplossing gezocht, maar dat gaat nog minimaal zes weken duren wordt gezegd. Maar dat zal wel zes maanden worden... So far, want ik red het allemaal wel, mits ik voldoende nachtrust krijg. Thanks voor de slaaptijden!
Ze ligt nu net op bed, dus om twee uur maak ik 'r weer wakker. Ben benieuwd hoe ze reageert want ik heb 'r nog nooit wakker gemaakt.
Het zal me niets verbazen als het niet leidt tot langer slapen 's ochtends, vooral ook omdat d'r slaappatroon sowieso al vrij onregelmatig is. Maar goed, exprerimenteren kan geen kwaad. Ik kan me wel voorstellen dat je het een tijdje vol zult moeten houden voordat het werkt. We zullen zien!