abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92557442
Kheb een 325ci te pakken met 155k of een 325ci met 128k (hmmm, scheelt ook weer aanzienlijk in de prijs). Lijers, dat wordt ff kijken en onderhandelen evt :p
pi_92557552
Ik zou dan lekker voor die van 155k gaan :D Ik hoef jou niets te vertellen over BMW motoren en het geld dat je "bespaard" kan je in andere zaken/leuke dingen steken :)
pi_92557792
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Maharbal het volgende:
Kheb een 325ci te pakken met 155k of een 325ci met 128k (hmmm, scheelt ook weer aanzienlijk in de prijs). Lijers, dat wordt ff kijken en onderhandelen evt :p
Waar zoek je, gewoon de standaard? Autotrack, MP?
If not now, then when.
pi_92557804
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Bowny het volgende:
Ik zou dan lekker voor die van 155k gaan :D Ik hoef jou niets te vertellen over BMW motoren en het geld dat je "bespaard" kan je in andere zaken/leuke dingen steken :)
Ik ga denk ik dit weekend / volgend weekend maar eens even kijken, rondje Nederland doen. Ondertussen nog eens kijken of er in Duitsland niet iets aantrekkelijks staat.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waar zoek je, gewoon de standaard? Autotrack, MP?
Autotrack, Autotrader (same), MP, speurders, autoscout.de etc.
pi_92557945
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik ga denk ik dit weekend / volgend weekend maar eens even kijken, rondje Nederland doen. Ondertussen nog eens kijken of er in Duitsland niet iets aantrekkelijks staat.

[..]

Autotrack, Autotrader (same), MP, speurders, autoscout.de etc.
Hoeveel heb je te besteden dan?
If not now, then when.
pi_92558211
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoeveel heb je te besteden dan?
~11k. Er moet wel iets fantastisch staan wil ik daar echt boven. Alles daarboven is pushing my wallet to the point I have to worry if I can still buy bread :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:32:16 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92558363
Deze staat in Rendsburg bij de BMW dealer met garantie en 75K op de teller
Rendsburg ligt vlakbij de Deense grens. Geen enkele grote stad/file in de buurt dus ding is nog totaal nieuw qua kms. Prijs en radio heb ik mijn twijfels over.

belachelijk lange link naar een BMW dealer met een 2001 325 Ci

Persoonlijk zou ik iets dichter in de buurt kopen. Iets handiger.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_92558420
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Deze staat in Rendsburg bij de BMW dealer met garantie en 75K op de teller
Rendsburg ligt vlakbij de Deense grens. Geen enkele grote stad in de buurt dus ding is nog totaal nieuw qua kms. Prijs en radio heb ik mijn twijfels over.

belachelijk lange en langzame link naar een BMW dealer met een 2001 325 Ci
Mooi ding, maar daar komt dan nog BPM bij wat de prijs toch effectief een kleine ¤14k / ¤14,5k maakt
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:34:24 #84
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92558462
oja :@
k@t BPM :(
pi_92573549
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Maharbal het volgende:
Pre 2003 (maar wel de nieuwere motoren). PFL kwam geloof ik na 2003. M'n E30 had schuif- kanteldak en het is inderdaad fantastisch. Daarom neig ik ook meer naar die 325ci

Wat ik wil:
- Sportstoelen
- Airco (bijna standaard)
- Cruise control (vaak standaard).

optioneel:
- Schuif- kanteldak
- Leer
- Multifunctioneel sportstuur

Naar wat voor kilometrages zal ik (gevoelsmatig) kijken? Ik weet dat het afhangt v/h onderhoud...maar toch
Heerlijk, zo'n zoektocht weer! :9
Heb je een voorkeur voor een kleur? Voordeel als je zoekt op cruise control is dat je automatisch al een multifunctioneel stuur hebt, wat in de coupé's al heel vaak de sportvariant is. Prima ding, al schijnt het M-stuurtje wat dikker te zijn en nog beter in de hand te liggen.
Qua airco zou ik gaan voor de climate control. De normale airco-unit ziet er niet alleen 'simpel' uit, maar climate control is gewoon lekker. Ombouwen is lastig, dus moet er wel origineel in zitten.
Als je echt een bazenauto wil zou ik voor de cabrio gaan, maar als je een coupé neemt is een schuifdak wel heerlijk! Niks zo lekker om het dak open te doen als het nog te koud is om met de ramen open te rijden (omdat je dan wegwaait), maar wel een briesje door je haren te hebben.
Daarnaast, mocht je de luxe kunnen waarderen, zou ik gaan voor een 16:9 navi en een Harman Kardon-geluidssysteem, aangezien de standaardinstallatie qua kwaliteit echt beneden peil is...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92573651
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Heb je een voorkeur voor een kleur? Voordeel als je zoekt op cruise control is dat je automatisch al een multifunctioneel stuur hebt, wat in de coupé's al heel vaak de sportvariant is. Prima ding, al schijnt het M-stuurtje wat dikker te zijn en nog beter in de hand te liggen.
Qua airco zou ik gaan voor de climate control. De normale airco-unit ziet er niet alleen 'simpel' uit, maar climate control is gewoon lekker. Ombouwen is lastig, dus moet er wel origineel in zitten.
Als je echt een bazenauto wil zou ik voor de cabrio gaan, maar als je een coupé neemt is een schuifdak wel heerlijk! Niks zo lekker om het dak open te doen als het nog te koud is om met de ramen open te rijden (omdat je dan wegwaait), maar wel een briesje door je haren te hebben.
Daarnaast, mocht je de luxe kunnen waarderen, zou ik gaan voor een 16:9 navi en een Harman Kardon-geluidssysteem, aangezien de standaardinstallatie qua kwaliteit echt beneden peil is...
En wat mag dat dan wel niet kosten.. hij heeft maar 11k.
If not now, then when.
pi_92578221
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Kleur is van dat mooi zilver of zwart. De meeste opties die jij noemt zitten wel vaker op de modellen die ik tegenkom. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken.

Zo'n zoektocht is leuk, maar je twijfelt bij elk model! :D. Dit weekend ga ik een model of 5 bekijken, en dan kijken we verder :)
pi_92578248
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En wat mag dat dan wel niet kosten.. hij heeft maar 11k.
Voor 11k zijn climate control en een MF sportstuur makkelijk te vinden. Schuifdak is in NL niet zo populair dus wordt lastiger. HK-geluid is ook niet makkelijk te vinden, maar daarom noem ik het ook als een leuke optie, maar geen must. Net als 16:9 navi. Da's leuk spul, maar jaarlijks updaten is duurder dan jaarlijks een nieuwe TomTom kopen.

Een fatsoenlijke coupé in zilver, grijs of zwart met MF stuurwiel, climate control, leer en wat andere opties, met een tellerstand rond de 150k lijkt me moeilijk genoeg. Ik zou Duitsland ook zeker overwegen (los van de mogelijkheden in NL, that is)!
Zerg schreef:
pi_92587089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 06:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Voor 11k zijn climate control en een MF sportstuur makkelijk te vinden. Schuifdak is in NL niet zo populair dus wordt lastiger. HK-geluid is ook niet makkelijk te vinden, maar daarom noem ik het ook als een leuke optie, maar geen must. Net als 16:9 navi. Da's leuk spul, maar jaarlijks updaten is duurder dan jaarlijks een nieuwe TomTom kopen.

Een fatsoenlijke coupé in zilver, grijs of zwart met MF stuurwiel, climate control, leer en wat andere opties, met een tellerstand rond de 150k lijkt me moeilijk genoeg. Ik zou Duitsland ook zeker overwegen (los van de mogelijkheden in NL, that is)!
Ik zit ook in Duitsland te kijken. Maar op dit moment valt me op dat ik in Nederland vergelijkbare dingen vind en er niet een noemenswaardig prijsverschil is voor de modellen die interessant zijn in Duitsland (komt nog BPM bij, dus dan zit ik op ongeveer hetzelfde als in Duitsland). In Duitsland zijn ze ook niet echt van de sportstoelen ofzo, want veel van de interessante auto's hebben gewone stoelen.
pi_92593135
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Das ook waar, maar ik stond met weemoed te kijken hoe hij wegreed in mijn auto haha.
Toen ik mijn eerste E30 verkocht, de zilveren 318is.. maakte de nieuwe eigenaar er meteen een donut mee voor mijn neus....

ik keek zo ;(
pi_92593943
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:26 schreef rival het volgende:

[..]

Toen ik mijn eerste E30 verkocht, de zilveren 318is.. maakte de nieuwe eigenaar er meteen een donut mee voor mijn neus....

ik keek zo ;(
Haha wtf. Nee, dit was een wat oudere verstandigere man. Ik geloof dat hij 'm tijdens de (korte) testrit niet eens heeft geredlined (volgens mij niet eens hoger dan 5k toeren)!
pi_92594591
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Haha wtf. Nee, dit was een wat oudere verstandigere man. Ik geloof dat hij 'm tijdens de (korte) testrit niet eens heeft geredlined (volgens mij niet eens hoger dan 5k toeren)!
ik verkocht hem aan een maat, hij heet Johnny... wat kan ik er van zeggen :P

Wel tof dat jouw auto bij zo iemand terecht is gekomen, en niet bij een 18 jarige... het zegt niks.. maar voor je gevoel :)
pi_92595278
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef rival het volgende:

[..]

ik verkocht hem aan een maat, hij heet Johnny... wat kan ik er van zeggen :P
:D

quote:
Wel tof dat jouw auto bij zo iemand terecht is gekomen, en niet bij een 18 jarige... het zegt niks.. maar voor je gevoel :)
Juh, gevoelsmatig helpt het he :P.

Als je nog een leuke E46 coupé ziet, roept u maar! ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:14:14 #94
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92595398
Harman Karton heb ik ook. Is bij de coupé/sedan wel beter dan bij de Touring (die heeft geen baskist of weet ik hoe dat heet. :P ), maar als je in een gewone een paar fatsoenlijke Focal's oid. schroeft heb je al een beter geluid.
pi_92595976
quote:
Had inderdaad een hoop gezien.

Eerste is geen sportinterieur.
Tweede is godsgruwelijk lelijke radio in de plaats van wat er normaal hoort (en dat gedeelte kost geloof ik een paar honderd euro wil je dat nog los) + lijkt op geen sportinterieur
Derde is de oudere M52, en schijnbaar wil ik die vermijden ofzo :p
Vierde vond ik de kleur niet zo mooi

Ik ben er alleen nog niet 100% over uit of ik de 320ci 170pk wil of de 325ci 192pk. Is dat verschil nou zo verschrikkelijk duidelijk aanwezig?
pi_92596352
Heb je diegene met de hoge tellerstand ook gezien? Da's wel een sportje volgens mij.
En anders: als je een goede prijs kan scoren, kun je veel dingen zelf nog vervangen (heb je daar dus nog budget voor over). Voor de coupé zijn vaak best wat interieurs te vinden op Internet :).

Die radio ben ik met je eens, maar een tweedehands business cd-unit is wel te vinden voor 150 ā 200 euro op eBay. Hoef je alleen maar erin te schuiven, geen werk.
Zerg schreef:
pi_92596659
Had ik inderdaad gezien, maar 200k vind ik ook wel wat (gevoelsmatig) veel :p.

Kga zaterdag denk ik ff kijken bij autonique kijken, die hebben 2 hele mooi 325ci's staan (waarvan 1 van eerste eigenaar!) en naar deze: http://auto.marktplaats.n(...)ecutive-bj-2002.html

Die allerlaatste vind ik nagenoeg perfect, dealeronderhouden. Maar verdomme, geen schuif- kanteldakje :(
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:51:04 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92596872
En geen Xenon

Koop anders een Z3 Coupé ;)

3.0 met 150K voor 13,5:
http://auto.marktplaats.n(...)BY%3D&fta_ind=8&fs=1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 51% gewijzigd door Hyperdude op 10-02-2011 18:10:00 ]
pi_92601385
Maharbal gaat echt niet in een Z3 coupgay rijden hoor...
Facts don't care about your feelings
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:44:59 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92602668
Dat denk ik ook niet.
Maar als je er over nadenkt is het nog niet zo gek.
3 liter, ouderwetsch onderstel en compact= karten *O*
Afschrijving is veel en veel minder dan een E46. Durf zelfs wel te stellen dat dit de volgende over-hyped BMW-klassieker wordt zoals de Z1. Noem maar een alternatief.

Dan maar gay. *O*
;)

Hier nog een 325 met weinig kms. 45 minuten vanaf Venlo.
http://vtp.audi.com/agwb/(...)%C3%A4hlen&lines2=10

quote:
Weitere Bemerkungen des Anbieters
Bordcomputer, Einparkhilfe, Fahrer- und Beifahrerairbag, Fahrerairbag, Fensterheber elektrisch, Glasdach, Klimaautomatik, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Mittelarmlehne, Radio, Radio mit CD, Schiebedach elektr., Schiebedach mech., Seitenairbags, Sitzheizung Sitzbezug / Polsterung: Leder Montana, Frontscheibe getönt (mit Bandfilter oben), Audiosystem BMW Business CD (Radio/CD-Player), Mittelarmlehne hinten, Mittelarmlehne vorn, Sonnenschutzrollo an Heckscheibe elektrisch, Kopf-Airbag-System vorn, Innenausstattung: Edelholz, Lendenwirbelstütze an Sitz vorn links, Lendenwirbelstütze an Sitz vorn rechts, Sitzheizung vorn, LM-Felgen 7x16 (BMW LM-Rad / Sternspeiche 43), Außenausstattung: Chrom Line, Autohaus - Schnitzler Langenfeld 02173 / 8506760, 1. Hand, Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf vorbehalten
Dat hout is wel voor de "liefhebber" :P

[ Bericht 26% gewijzigd door Hyperdude op 10-02-2011 19:59:50 ]
pi_92605733
Hoe kom jij aan die links Hyperdude? Die kan ik niet vinden!

Je vergeet alleen wederom de BPM :P

Het wordt overigens toch geen andere auto. Ik ben nu eenmaal gek op de E46 coupé ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:55:47 #103
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92611390
Ik vergeet de BPM niet.
Dit is ook weer een 1 Vorbesitzer, lage km stand bakkie.
Die zijn nu éénmaal wat duurder. :)
Maar eerlijk gezegd vind ik het uiteindelijk ook wel prijzig voor een E46 terwijl de E90 alweer bijna afgelost wordt.
pi_92613796
Ja, dat is een beetje overdreven. Voor dat geld koop ik hier een E90 (niet dat ik dat nou per sé wil).
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:58:42 #105
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92626558
Duitse 330 Ci voor 7900, met 140K kms.
Geen leer, geen dakkie, geen zomerbanden :P
En zo te zien niet aan omgekloot, behalve dat foonding dan.
http://suchen.mobile.de/f(...)portsCar&tabNumber=1

In Bottrop=einde van de A31 ^O^ of 45 min. vanaf Arnhem

[ Bericht 6% gewijzigd door Hyperdude op 11-02-2011 10:10:36 ]
pi_92628166
En automaat. Ik wil handgeschakeld :D
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:54:00 #107
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92628294
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef Maharbal het volgende:
En automaat. Ik wil handgeschakeld :D
Ook mooi ja. Geadverteerd als schakelbak, maar stiekem toch een automaat :P
Zo'n M-sportstuur is dan wel weer lekker (al vind ik het niet echt mooi).
Zerg schreef:
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:06:30 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92628695
Ik ga toch niet al die plaatjes checken?

Zo'n stuur heb ik ook. Prima stuur; leer + knopjes :P
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:45:19 #109
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92670632
Hier nog een "El Cheapo" 325:

quote:
ABS, Einparkhilfe, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, ESP, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Schiebedach, Servolenkung, Sitzheizung, Tempomat, Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung Fahrzeugbeschreibung
325CI mit Vollausstattung Es handelt sich um ein Coupe. Die Türen sind rahmenlos. Deshalb werden die Fenster beim öffnen ein klein wenig nach unten gefahren. Das funktioniert bei der Fahrertür nicht immer. Immer wenn BMW das überprüfen sollte ging es leider. Das Schiebedach ist elektrisch. Die Sichtblende vom Schiebedach sitzt nicht richtig in der Führung, funktioniert aber ohne Probleme(NUR DIE BLENDE, NICHT DAS DACH!!!). Winterreifen mit Felgen sind auch dabei. El. Sitze mit Memory und Harman Kardon Anlage. Das Fahrzeug ist abgemeldet
Die deuren en het zonnescherm van het schuifdak zijn standaard E46 geintjes; zo te fixen door iemand die wel eens eerder een BMW heeft gezien. :P

Deze staat ergens bij Wiesbaden; beetje ver. Meer als voorbeeld
Maar zoals deze komen er genoeg voorbij: origineel met een paar kleine dingetjes.
Ik zou geduld bewaren en toeslaan als je de goede vindt (=niet op de eerste springen die je kunt betalen.) :)

Of heb je er al ééntje gescoord? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 12-02-2011 09:54:52 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:12:21 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_92686123
Paar plaatjes die ik jullie niet wil onthouden O+

Tuinhuis O+

En... de reden waarom niet veel vrouwen van sleutelen houden :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:54:52 #111
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92687468
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:45 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Die deuren en het zonnescherm van het schuifdak zijn standaard E46 geintjes; zo te fixen door iemand die wel eens eerder een BMW heeft gezien. :P

Maar zoals deze komen er genoeg voorbij: origineel met een paar kleine dingetjes.
Ik zou geduld bewaren en toeslaan als je de goede vindt (=niet op de eerste springen die je kunt betalen.) :)

Maar wel met 16:9 navi. Ik geeft er niet veel om (updaten is duur enzo, gebruik bijna nooit navi), maar als je het fijn vindt is het een prima unit.
Zerg schreef:
pi_92696736
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:45 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Vandaag paar gezien. Eentje (die 325ci bij autonique) voldeed aan meeste voorwaarden, maar dat ding was achterlijk verlaagd en niet prettig meer. Verkoper wilde wel de originele veren eronder...maar mwah, ik kijk gewoon rustig verder. Ik heb geen haast.

Die dingen die jij vindt kom ik nergens tegen man....please, post more! :)

Overigens hoort die 325ci sneller te zijn dan m'n oude E30, maar de snelheidsbeleving was echt veel minder. Ik had 't idee alsof ik niet vooruit te branden was, terwijl dat ding gewoon netjes tegen de 7,2sec op de 100 zit. Waarschijnlijk komt het door meer isolatie etc.
pi_92697009
Snap niet dat het kan voelen alsof ie niet vooruit te branden is... ja je hebt minder snelheidsbeleving dan die roestbak van een E30, het gaat allemaal wat soepeler, maar je wordt nog wel redelijk in je stoel gedrukt bij zo'n 325 hoor :P
pi_92697340
Hmm, ik had er meer van verwacht. E30 heeft me verwend :P

Maar hoe is het dan met de 320ci :o
pi_92697552
Tja blijkbaar nog iets trager dan :P Wat dacht je van een 4-cilinder zoals ik heb, dan hoor je de motor nog minder en heb je ook niet echt het gevoel dat er veel gebeurt, maar na een tijdje wen je daar aan. Ik had daarvoor een E36 316i dus voor mij was de snelheidsbeleving er juist wel :P

Ik reed gisteren in een E28 528i, ook altijd leuk. Stond hier even voor het huis met motor nog aan, hoor je in de kamer nog het gebrom. >:)
pi_92699183
Nah, ik weet denk ik wel hoe het komt.

In de E30 was het vermogensverloop redelijk explosief. Boven de 4k toeren stampte dat ding er echt in, waardoor je voor je beleving ineens nog sneller ging.

Met de 325ci zorgt de VANOS ervoor dat je veel geleidelijker (en eerder) het vermogen hebt. Door dat verloop lijkt het alsof 't wat langzamer gaat, omdat de echte 'kick' ontbreekt. Maar ik geloof dat 't weldegelijk sneller dan m'n E30 ging.
pi_92718778
Mmm, toch maar ook naar andere kleuren aan het kijken. Zitten best mooie kleuren tussen :+
pi_92753599
Allemaal TopGear gezien? De halve uitzending stond in het teken van de E30 (325i cabrio), die - uiteraard - werd gepresenteerd als enorme pauperbak. :P
pi_92756150
Wat zijn accesoires duur zeg! Accesoire lijst van mijn auto (EUR 20.000 aan accesoires):

Toen 52k, nu nog maar ~10% waard.
pi_92756293
Ik geloof dat de nieuwprijs van m'n E30 toentertijd 80/90 duizend gulden was.

Zijn inderdaad duur, maar das meestal zo bij BMW, Audi etc :P
pi_92756355
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 08:37 schreef Maharbal het volgende:
Ik geloof dat de nieuwprijs van m'n E30 toentertijd 80/90 duizend gulden was.

Zijn inderdaad duur, maar das meestal zo bij BMW, Audi etc :P
Kan je gewoon opvragen, even je chassis-no, kenteken en een reden (bijv verzekering) mailen naar BMW-KIS@bmw.nl
pi_92756454
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 08:42 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Kan je gewoon opvragen, even je chassis-no, kenteken en een reden (bijv verzekering) mailen naar BMW-KIS@bmw.nl
Ik heb toen de officiele optielijst opgevraagd bij BMW Duitsland, maar daar stond geen prijs bij.
  maandag 14 februari 2011 @ 12:54:35 #123
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92764127
Wat ik vooral schokkend vind is dat de netto catalogusprijs met 60% omhoog gaat door diverse belastingen :o

Je hebt er ook wel een paar lekker dure opties op zitten inderdaad: climate control, navi, leer... :)
Zerg schreef:
pi_92764238
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:22 schreef k_man het volgende:
Allemaal TopGear gezien? De halve uitzending stond in het teken van de E30 (325i cabrio), die - uiteraard - werd gepresenteerd als enorme pauperbak. :P
Neen! Welk seizoen/epi is dat? Ff bekijken vanavond.
  maandag 14 februari 2011 @ 13:01:08 #125
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92764374
16-04 denk ik :)
Zerg schreef:
  maandag 14 februari 2011 @ 13:04:50 #126
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92764528
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Neen! Welk seizoen/epi is dat? Ff bekijken vanavond.
De allerlaatste S16 E04 :)

Ik vond 't een leuke eps :P
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_92764529
Hoe lastig is het overigens om een sportinterieur voor de E46 te vinden/installeren?

Ik zie nu weer echt een perfect model (ook nog 's super dichtbij) dat aan al m'n eisen voldoet.....behalve sportinterieur :/
  maandag 14 februari 2011 @ 13:10:34 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92764729
Kijk eens op eBay Duitsland, daar is wel e.e.a. te vinden. Installeren kan niet heel moeilijk zijn. De voorstoelen zitten vast met wat bouten.

Enige waar je op moet letten is het verschil tussen elektrisch en niet-elektrisch. Mocht je van niet naar wel gaan, moet je nog wel wat bekabeling aanleggen.
Zerg schreef:
  maandag 14 februari 2011 @ 19:16:08 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92781760
Bij Emmen vlak over de grens.
Weer eens een andere kleur.

Jammer van de booskijkers :(

Een fatsoenlijk interieur is ook op eBay niet goedkoop.
Geduld is een schone zaak. :)
pi_92791191
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Hyperdude het volgende:
Bij Emmen vlak over de grens.
Weer eens een andere kleur.

Jammer van de booskijkers :(

Een fatsoenlijk interieur is ook op eBay niet goedkoop.
Geduld is een schone zaak. :)

Ja, ik laat me niet verleiden tot auto's zonder sportinterieur. Naderhand alleen maar gedoe om een goed interieur te vinden.

Zit nu de praten met de eigenaar van deze: http://suchen.mobile.de/f(...)portsCar&tabNumber=2

Top dat jullie ff meekijken trouwens ^O^
  maandag 14 februari 2011 @ 21:39:51 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92791922
Ook nie gek
Beckertje?
pi_92799656
Daar lijkt het inderdaad op.
pi_92825986
Duh, net voor m'n neus verkocht.

Volgende :+
pi_92834031
http://link.marktplaats.nl/411254067

Waarom heeft dat ding geen schuif- kanteldak? :(
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:13:19 #135
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92834606
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef Maharbal het volgende:
http://link.marktplaats.nl/411254067

Waarom heeft dat ding geen schuif- kanteldak? :(
Zou je het daarop laten stuklopen?
Zerg schreef:
pi_92834762
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zou je het daarop laten stuklopen?
Dat ben ik me dus keihard aan het afvragen, of het het waard is om dat ding alleen al daarop niet eens te gaan bekijken.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:21:21 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92835076
Ook geen xenon.

Weet trouwens niet precies wanneer die telefoons veranderen, maar in mijn xx-HD.xx (dus net iets ouder) zit zo'n Siemens telefoon die je vrijwel niet om kunt bouwen naar BT.
Ik heb een secretaresse :7 , maar als je die oude telefoon echt wilt/moet gebruiken heb je er geen zak aan (als ie het al doet).
pi_92835139
Die oude telefoon wil ik niet gebruiken, dus maakt me ook niet uit.

Xenon staat niet hoog op m'n verlanglijstje, ik zie de meerwaarde er niet echt van in :P.

Vraag me alleen af in hoeverre ik zo'n schuif- kanteldak als harde eis moet stellen, als ik regelmatig dit soort dingen voorbij zie komen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:23:14 #139
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92835167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat ben ik me dus keihard aan het afvragen, of het het waard is om dat ding alleen al daarop niet eens te gaan bekijken.
Kijken kan altijd. Mocht 't een prachtig exemplaar zijn, dan zou ik het niet snel laten afketsen als het een voorkeur is en geen eis. Een eis was het bij mij eigenlijk wel en ik ben blij dat ik 'm heb, rij de laatste dagen alweer regelmatig met het dak helemaal open. Alleen als het hard gaat, staat ie op de kiepstand. Helemaal dicht zit ie relatief weinig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Hyperdude het volgende:
Ook geen xenon.

Weet trouwens niet precies wanneer die telefoons veranderen, maar in mijn xx-HD.xx (dus net iets ouder) zit zo'n Siemens telefoon die je vrijwel niet om kunt bouwen naar BT.
Ik heb een secretaresse :7 , maar als je die oude telefoon echt wilt/moet gebruiken heb je er geen zak aan (als ie het al doet).
Die zou ik sowieso niet gebruiken. Lelijk ding, je mag 'm niet vasthouden en die ombouw geloof ik wel. Genoeg Parrot-setjes te krijgen die je kan wegbouwen, maar waarmee je prima kwaliteit hebt.
Zerg schreef:
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:26:27 #140
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92835344
Als het neppe velgen met WanLi banden zijn: hard weglopen.
Als het echte zijn met PS2: kopen. :)

Ik gebruik die telefoon wel.Gewoon bedienen via stuur/hands free. Werkt verder prima.
Alleen beginnen de oude accu's in het ding problemen te veroorzaken.
pi_92835461
5 eigenaren al gehad... dat is gemiddeld 30.000 km per eigenaar :O

Die velgen vind ik lelijk trouwens, die van mijne zijn mooier.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:28:21 #142
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92835465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:22 schreef Maharbal het volgende:
Die oude telefoon wil ik niet gebruiken, dus maakt me ook niet uit.

Xenon staat niet hoog op m'n verlanglijstje, ik zie de meerwaarde er niet echt van in :P.

Vraag me alleen af in hoeverre ik zo'n schuif- kanteldak als harde eis moet stellen, als ik regelmatig dit soort dingen voorbij zie komen.
Mja, in hoeverre ben je er aan gewend en gebruik je het?
Verder is ie niet heel rijk uitgevoerd, moet ik zeggen. Elektrische stoelverstelling is leuk, maar gebruik je weinig (of je moet met twee compleet verschillende mensen in een auto rijden). Maar je hebt geen stoelverwarming, zonnerollo of geluidssysteem. Eigenlijk heb je aan luxe de 4:3 navi die een beetje oubollig is (ik zou 'm vervangen voor business CD of 16:9 navi), de stoelverstelling en het multifuncionele stuurwiel.

4× elektrisch is volgens mij standaard op de coupé. Eerlijk gezegd, de belangrijkste/fijnste opties kun je op bijna elke coupé wel vinden.
Zerg schreef:
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:31:27 #143
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92835664
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef YoshiBignose het volgende:
5 eigenaren al gehad... dat is gemiddeld 30.000 km per eigenaar :O

...
Goed dat je je huiswerk even doet.
Laatste eigenaar ook maar iets meer dan een jaar.
pi_92835676
Het dakje in m'n E30 gebruikte ik eigenlijk alleen in de lente/zomer, maar dat terzijde.

Ik vond 'm inderdaad ook al 'karig' uitgevoerd, vandaar dat ik 'm maar de vraag heb gesteld of dat het einde van het lijstje is of dat er nog meer is :P.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Goed dat je je huiswerk even doet.
Laatste eigenaar ook maar iets meer dan een jaar.
Had ik inderdaad ook al opgezocht bij RDW. 2009 had 'ie 'm geloof ik.
pi_92836205
Het hoeft niet altijd wat te zeggen, maar iemand die de auto koopt met de gedachte dat hij er lang in gaat rijden zal ook niet gaan bezuinigen op onderhoud. Meer eigenaren is meer uitstel / afstel. Tenminste, dat lijkt me. Natuurlijk kan je nog wel onderhoud hebben als je de auto van 1e eigenaar koopt (zoals die van mij), maar ja :P
pi_92845411
Ik heb me maar even van dat "maximaal 150k kilometers" afgezet. Ik moet denk ik meer gaan beoordelen op algehele staat en onderhoud. Dat in ogenschouw nemende heb ik weer een waslijst aan potentieeltjes :P

http://suchen.mobile.de/f(...)portsCar&tabNumber=2
http://suchen.mobile.de/f(...)lang=de&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/f(...)portsCar&tabNumber=2
http://suchen.mobile.de/f(...)lang=de&pageNumber=2

Advies? :P

Ik neig erg naar de eerste 2. Laatste is ook nice, maar door de BPM komt die net weer over budget.
pi_92856929
Tja eerste lijkt me erg netjes. Schadevrij, eerste eigenaar en altijd dealeronderhouden (als m'n duits me niet in de steek laat). Lage km-stand maar wel prijzig.

De derde met zwarte velgen is altijd al wat meer aso en heb ik het gevoel dat er harder mee gereden is :P hij lult erover dat de remblokjes vervangen zijn ofzo?? Beetje vreemd, om zo'n beetje het goedkoopste wat er te vervangen is te vermelden :') en 2 eigenaren gehad, maar dat kan. BJ 2000, volgens mij net overgang van 323 naar 325.

Die tweede is wel oke, 3e eigenaar en onderhoudshistorie aanwezig. Meestal zijn oranje lichten een goed teken dan is ie origineel gehouden :P alleen deze gast heeft er wel 18" aso velgen onder geknald en booskijkers :') wel mooie kleur.

Die laatste lijkt bijna hetzelfde als de vorige, ook booskijkers en oranje knipperlichten en zelfde km-stand.... apart. Best aan de prijs moet ik zeggen aangezien er ook nog BPM op komt. Persoonlijk zou ik voor de eerste gaan, ook al kost het wat meer.

Koop er nou maar 1, heb nu wel genoeg E46's gezien dit topic :')
pi_92857085
Haha, ik wil gewoon een goede pakken. Geen haast :P
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:03:26 #149
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92857143
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef Maharbal het volgende:
Haha, ik wil gewoon een goede pakken. Geen haast :P
Je wilt geen auto waar je over een paar maanden al spijt van hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_92857214
Joh, maar je kan kijken tot je een ons weegt en je vindt altijd wel voordelen of nadelen bij de ene of de ander. Meestal is de prijs toch doorslaggevend. Toen ik mijn E46 kocht was het de eerste de beste waar ik ben wezen kijken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')