abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92528935
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal, jammer om te horen dat je de E30 wegdoet ;(
Kan ik trouwens je auto nog tegenkomen als ik weer eens ga touren (ergo; is het bij mij in de buurt)? :D

Ow, bij mij is waarschijnlijk alleen druklager in de koppeling kapot, onderdeel is niet duur, het vervangen wel :'(
Hij is nog niet verkocht, dus ik heb geen idee waar 'ie naartoe gaat :P
pi_92529131
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja wacht maar hij denkt nu zoveel geīnteresseerden al maar vallen allemaal af uiteindelijk zo gaat het standaard bij de oudere BMW's zijn heel kieskeurig die mensen, of willen het voor niks ook al woont ie in belgie en dan heb je spijt dat je nu zo lui bent geweest
als iemand die auto graag wil (best een heel mooie auto) wat maakt het dan uit dat de verkoper een beetje lui is.
daarnaast komt haarbal op mij niet over als lui. als je 25 foto's stuurt van je auto voor geīnteresseerden.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_92530095
Enige reden dat ik die auto niet spam / op mp / op speurders zet is omdat ik dat wil vermijden. Minder gezeur met mensen van MP die de auto voor een snicker en ¤10 willen overnemen. Liefhebbers weten dat ding beter op waarde te schatten.

Ik verkoop de auto liever voor minder geld aan een liefhebber dan voor meer geld aan een willekeurig persoon op MP die het wel een 'snelle auto' vindt (niet dat er geen liefhebbers op MP kijken).

Overigens ben ik ook niet lui hoor. Ik heb van alle reageerders tot nu toe elke keer te horen gekregen dat ze blij zijn dat ik erg uitgebreid en eerlijk antwoord (gewoon meerdere pagina's tekst dus op vragen) en uitgebreid veel foto's post. Sure, sommige mensen haken dan af, maar de anderen weten dan precies waar ze aan toe zijn. Zo filter je ook weer mensen.

En hey, als ik 'm op deze manier niet kan verkopen gaat ie vrolijk voor de helft van m'n vraagprijs naar m'n broertje :)

Niet zo druk maken yoshi ;). Hij staat gewoon op de fansite bij aangeboden: E30 325i M Tech II '89"

En nu ga ik op m'n verjaardag helemaal naar...........................
bed. Morgen gewoon weer netjes werken :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Maharbal op 09-02-2011 00:25:30 ]
pi_92533627
Gefeliciteerd he! w/ *O* ^O^
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:43:00 #55
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92535488
Van harte gefeliciteerd Haarbal :) *O*
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_92535916
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Maharbal het volgende:
Enige reden dat ik die auto niet spam / op mp / op speurders zet is omdat ik dat wil vermijden. Minder gezeur met mensen van MP die de auto voor een snicker en ¤10 willen overnemen. Liefhebbers weten dat ding beter op waarde te schatten.
Begrijp ik wel, maar het kan alsnog geen kwaad. Als het bod te laag is dan zeg je gewoon oprotten. Volgens mij kijken er ook genoeg liefhebbers op MP en in een BMW topic lijkt het me toch ook niet vreemd dat er BMW liefhebbers rondkijken.

Maar je bent inderdaad niet lui... je typt liever 20 regels tekst dan een link naar je auto te copy-pasten. :%

En gefeliciteerd :P
Facts don't care about your feelings
pi_92536347
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Begrijp ik wel, maar het kan alsnog geen kwaad. Als het bod te laag is dan zeg je gewoon oprotten. Volgens mij kijken er ook genoeg liefhebbers op MP en in een BMW topic lijkt het me toch ook niet vreemd dat er BMW liefhebbers rondkijken.

Maar je bent inderdaad niet lui... je typt liever 20 regels tekst dan een link naar je auto te copy-pasten. :%

En gefeliciteerd :P
Ja, maar punt is dat ik eventueel ook vrij moet nemen voor mensen die komen kijken. Als ik telkens moet zeggen dat ze moeten oprotten gaan m'n vrije dagen er zo doorheen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:29:43 #58
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92536754
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, maar punt is dat ik eventueel ook vrij moet nemen voor mensen die komen kijken. Als ik telkens moet zeggen dat ze moeten oprotten gaan m'n vrije dagen er zo doorheen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen voor een 5-serie? :D
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_92537096
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ruilen voor een 5-serie? :D
-O-
pi_92539734
Ruilen voor mijn E46 coupe met bijbetaling van jouw kant? >:) Oh nee, je wilt geen gierige 4-cilinder he :P
pi_92539895
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ruilen voor mijn E46 coupe met bijbetaling van jouw kant? >:) Oh nee, je wilt geen gierige 4-cilinder he :P
Wie wel.. :')
If not now, then when.
pi_92540077
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wie wel.. :')
Personen die de nodige km's per jaar maken en wel kunnen genieten van een zespitter, maar niet bereid zijn om daar maandelijks nķg meer voor krom te liggen :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92540220
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Personen die de nodige km's per jaar maken en wel kunnen genieten van een zespitter, maar niet bereid zijn om daar maandelijks nķg meer voor krom te liggen :P
Ik geloof dat die 6cyls niet veel onzuiniger zijn dan de 4cyls.

Komt zo onverwacht iemand langs, dus ik zal ff vrij nemen en die kant op :s)
pi_92541528
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

heb ook 316 en 318 in mijn bezit momenteel.. die dingen zuipen minstens niet zoveel als een 325 ofzo ;(
pi_92544992
Ik heb het over E46's
pi_92549824
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb het over E46's
Ik heb het over E30's
pi_92550039
Krijgen we die discussie weer :) ja zo zuinig is mijn 4-cilinder ook weer niet, maar altijd zuiniger dan een 6 tenzij je echt veel snelweg kilometers maakt en altijd met hoge snelheden rijdt... denk ik. Maar goed dan hebben we het nog niet eens over duurder onderhoud, hogere wegenbelasting en duurdere verzekering. Bovendien heeft mijn E21 een 6-in-lijn dus dat compenseert wat :P
pi_92554059
Verkocht aan de eerste persoon die kwam kijken.

Een leuke voor yoshi: die kerel had mijn auto gevonden via.......fok.forum. Hij googlede naar E30 en mijn project topic staat zo'n beetje bovenaan. Zodoende had hij de hele historie gelezen en was hij enthousiast geworden :).

Voelt als afscheid nemen :(
pi_92554575
Wow... dat is wel heel makkelijk. Je prijs was ook best mooi... nou ja, je kan er wel om huilen, maar nu lekker zoeken naar een nieuwe auto, dat is ook erg leuk :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:09:22 #70
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92554778
Mijn 330iT staat sinds aanschaf (120000 km geleden) op een verbruik van 9,1 liter/100 km.
(5-10% stad, 30% 80 km wegen, rest snelweg 130-140) 25K kms/jaar
Alleen de 320D is (veel) goedkoper als je veel kms maakt. Overige motoren vind ik te weinig schelen qua kosten om de 6 cylinder weg te doen.
Hierna komt er wel een F10 520DTA :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_92555190
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Wow... dat is wel heel makkelijk. Je prijs was ook best mooi... nou ja, je kan er wel om huilen, maar nu lekker zoeken naar een nieuwe auto, dat is ook erg leuk :)
Das ook waar, maar ik stond met weemoed te kijken hoe hij wegreed in mijn auto haha. Hij had er meteen vertrouwen in omdat hij in principe alles over m'n auto had gelezen etc. Toen hij aan kwam wist ik al dat hij 'm wilde kopen, dat voelde je gewoon. Hij was geloof ik erg blij en 't leek een liefhebber. Hij wil er normaal mee rijden, en af en toe driften op dat speciale terrein in Lelystad :)

Nuja, heb nu een aantal coupes op het oog. Zit nog te twijfelen tussen een 325ci en een 320ci (2.2L). Beide hebben vergelijkbare opties, 325ci heeft alleen schuif- kanteldak, en dat is wel prachtig.
pi_92556303
Als je eens een schuif- kanteldak hebt gehad, wil je echt niet meer zonder! Dat is ook 1 van de opties die op m'n volgende BMW moet komen :) In de kantelstand vond ik het zelfs iets toevoegen aan het uiterlijk, in positieve zin uiteraard ;)

Heb je de PFL of FL op het oog?
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:54:22 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92556554
verplicht:
xenon
leer + stoelverwarming + sportzeteltjes
airco
glas schuif- kantel dakkie

rest is optie wmb.
pi_92556791
Pre 2003 (maar wel de nieuwere motoren). PFL kwam geloof ik na 2003. M'n E30 had schuif- kanteldak en het is inderdaad fantastisch. Daarom neig ik ook meer naar die 325ci

Wat ik wil:
- Sportstoelen
- Airco (bijna standaard)
- Cruise control (vaak standaard).

optioneel:
- Schuif- kanteldak
- Leer
- Multifunctioneel sportstuur

Naar wat voor kilometrages zal ik (gevoelsmatig) kijken? Ik weet dat het afhangt v/h onderhoud...maar toch
pi_92557067
Ik prefereer zelf tot 150.000km......dan weet je in ieder geval dat je nog even kunt gaan (Jaja, blablabla, het staat of valt met etc. etc.) Blijft idd een gevoelskwestie. :)
pi_92557442
Kheb een 325ci te pakken met 155k of een 325ci met 128k (hmmm, scheelt ook weer aanzienlijk in de prijs). Lijers, dat wordt ff kijken en onderhandelen evt :p
pi_92557552
Ik zou dan lekker voor die van 155k gaan :D Ik hoef jou niets te vertellen over BMW motoren en het geld dat je "bespaard" kan je in andere zaken/leuke dingen steken :)
pi_92557792
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Maharbal het volgende:
Kheb een 325ci te pakken met 155k of een 325ci met 128k (hmmm, scheelt ook weer aanzienlijk in de prijs). Lijers, dat wordt ff kijken en onderhandelen evt :p
Waar zoek je, gewoon de standaard? Autotrack, MP?
If not now, then when.
pi_92557804
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Bowny het volgende:
Ik zou dan lekker voor die van 155k gaan :D Ik hoef jou niets te vertellen over BMW motoren en het geld dat je "bespaard" kan je in andere zaken/leuke dingen steken :)
Ik ga denk ik dit weekend / volgend weekend maar eens even kijken, rondje Nederland doen. Ondertussen nog eens kijken of er in Duitsland niet iets aantrekkelijks staat.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waar zoek je, gewoon de standaard? Autotrack, MP?
Autotrack, Autotrader (same), MP, speurders, autoscout.de etc.
pi_92557945
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik ga denk ik dit weekend / volgend weekend maar eens even kijken, rondje Nederland doen. Ondertussen nog eens kijken of er in Duitsland niet iets aantrekkelijks staat.

[..]

Autotrack, Autotrader (same), MP, speurders, autoscout.de etc.
Hoeveel heb je te besteden dan?
If not now, then when.
pi_92558211
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoeveel heb je te besteden dan?
~11k. Er moet wel iets fantastisch staan wil ik daar echt boven. Alles daarboven is pushing my wallet to the point I have to worry if I can still buy bread :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:32:16 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92558363
Deze staat in Rendsburg bij de BMW dealer met garantie en 75K op de teller
Rendsburg ligt vlakbij de Deense grens. Geen enkele grote stad/file in de buurt dus ding is nog totaal nieuw qua kms. Prijs en radio heb ik mijn twijfels over.

belachelijk lange link naar een BMW dealer met een 2001 325 Ci

Persoonlijk zou ik iets dichter in de buurt kopen. Iets handiger.
pi_92558420
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Deze staat in Rendsburg bij de BMW dealer met garantie en 75K op de teller
Rendsburg ligt vlakbij de Deense grens. Geen enkele grote stad in de buurt dus ding is nog totaal nieuw qua kms. Prijs en radio heb ik mijn twijfels over.

belachelijk lange en langzame link naar een BMW dealer met een 2001 325 Ci
Mooi ding, maar daar komt dan nog BPM bij wat de prijs toch effectief een kleine ¤14k / ¤14,5k maakt
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:34:24 #84
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92558462
oja :@
k@t BPM :(
pi_92573549
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Maharbal het volgende:
Pre 2003 (maar wel de nieuwere motoren). PFL kwam geloof ik na 2003. M'n E30 had schuif- kanteldak en het is inderdaad fantastisch. Daarom neig ik ook meer naar die 325ci

Wat ik wil:
- Sportstoelen
- Airco (bijna standaard)
- Cruise control (vaak standaard).

optioneel:
- Schuif- kanteldak
- Leer
- Multifunctioneel sportstuur

Naar wat voor kilometrages zal ik (gevoelsmatig) kijken? Ik weet dat het afhangt v/h onderhoud...maar toch
Heerlijk, zo'n zoektocht weer! :9
Heb je een voorkeur voor een kleur? Voordeel als je zoekt op cruise control is dat je automatisch al een multifunctioneel stuur hebt, wat in de coupé's al heel vaak de sportvariant is. Prima ding, al schijnt het M-stuurtje wat dikker te zijn en nog beter in de hand te liggen.
Qua airco zou ik gaan voor de climate control. De normale airco-unit ziet er niet alleen 'simpel' uit, maar climate control is gewoon lekker. Ombouwen is lastig, dus moet er wel origineel in zitten.
Als je echt een bazenauto wil zou ik voor de cabrio gaan, maar als je een coupé neemt is een schuifdak wel heerlijk! Niks zo lekker om het dak open te doen als het nog te koud is om met de ramen open te rijden (omdat je dan wegwaait), maar wel een briesje door je haren te hebben.
Daarnaast, mocht je de luxe kunnen waarderen, zou ik gaan voor een 16:9 navi en een Harman Kardon-geluidssysteem, aangezien de standaardinstallatie qua kwaliteit echt beneden peil is...
Zerg schreef:
pi_92573651
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Heb je een voorkeur voor een kleur? Voordeel als je zoekt op cruise control is dat je automatisch al een multifunctioneel stuur hebt, wat in de coupé's al heel vaak de sportvariant is. Prima ding, al schijnt het M-stuurtje wat dikker te zijn en nog beter in de hand te liggen.
Qua airco zou ik gaan voor de climate control. De normale airco-unit ziet er niet alleen 'simpel' uit, maar climate control is gewoon lekker. Ombouwen is lastig, dus moet er wel origineel in zitten.
Als je echt een bazenauto wil zou ik voor de cabrio gaan, maar als je een coupé neemt is een schuifdak wel heerlijk! Niks zo lekker om het dak open te doen als het nog te koud is om met de ramen open te rijden (omdat je dan wegwaait), maar wel een briesje door je haren te hebben.
Daarnaast, mocht je de luxe kunnen waarderen, zou ik gaan voor een 16:9 navi en een Harman Kardon-geluidssysteem, aangezien de standaardinstallatie qua kwaliteit echt beneden peil is...
En wat mag dat dan wel niet kosten.. hij heeft maar 11k.
If not now, then when.
pi_92578221
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Kleur is van dat mooi zilver of zwart. De meeste opties die jij noemt zitten wel vaker op de modellen die ik tegenkom. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken.

Zo'n zoektocht is leuk, maar je twijfelt bij elk model! :D. Dit weekend ga ik een model of 5 bekijken, en dan kijken we verder :)
pi_92578248
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En wat mag dat dan wel niet kosten.. hij heeft maar 11k.
Voor 11k zijn climate control en een MF sportstuur makkelijk te vinden. Schuifdak is in NL niet zo populair dus wordt lastiger. HK-geluid is ook niet makkelijk te vinden, maar daarom noem ik het ook als een leuke optie, maar geen must. Net als 16:9 navi. Da's leuk spul, maar jaarlijks updaten is duurder dan jaarlijks een nieuwe TomTom kopen.

Een fatsoenlijke coupé in zilver, grijs of zwart met MF stuurwiel, climate control, leer en wat andere opties, met een tellerstand rond de 150k lijkt me moeilijk genoeg. Ik zou Duitsland ook zeker overwegen (los van de mogelijkheden in NL, that is)!
Zerg schreef:
pi_92587089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 06:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Voor 11k zijn climate control en een MF sportstuur makkelijk te vinden. Schuifdak is in NL niet zo populair dus wordt lastiger. HK-geluid is ook niet makkelijk te vinden, maar daarom noem ik het ook als een leuke optie, maar geen must. Net als 16:9 navi. Da's leuk spul, maar jaarlijks updaten is duurder dan jaarlijks een nieuwe TomTom kopen.

Een fatsoenlijke coupé in zilver, grijs of zwart met MF stuurwiel, climate control, leer en wat andere opties, met een tellerstand rond de 150k lijkt me moeilijk genoeg. Ik zou Duitsland ook zeker overwegen (los van de mogelijkheden in NL, that is)!
Ik zit ook in Duitsland te kijken. Maar op dit moment valt me op dat ik in Nederland vergelijkbare dingen vind en er niet een noemenswaardig prijsverschil is voor de modellen die interessant zijn in Duitsland (komt nog BPM bij, dus dan zit ik op ongeveer hetzelfde als in Duitsland). In Duitsland zijn ze ook niet echt van de sportstoelen ofzo, want veel van de interessante auto's hebben gewone stoelen.
pi_92593135
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:20 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Das ook waar, maar ik stond met weemoed te kijken hoe hij wegreed in mijn auto haha.
Toen ik mijn eerste E30 verkocht, de zilveren 318is.. maakte de nieuwe eigenaar er meteen een donut mee voor mijn neus....

ik keek zo ;(
pi_92593943
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:26 schreef rival het volgende:

[..]

Toen ik mijn eerste E30 verkocht, de zilveren 318is.. maakte de nieuwe eigenaar er meteen een donut mee voor mijn neus....

ik keek zo ;(
Haha wtf. Nee, dit was een wat oudere verstandigere man. Ik geloof dat hij 'm tijdens de (korte) testrit niet eens heeft geredlined (volgens mij niet eens hoger dan 5k toeren)!
pi_92594591
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Haha wtf. Nee, dit was een wat oudere verstandigere man. Ik geloof dat hij 'm tijdens de (korte) testrit niet eens heeft geredlined (volgens mij niet eens hoger dan 5k toeren)!
ik verkocht hem aan een maat, hij heet Johnny... wat kan ik er van zeggen :P

Wel tof dat jouw auto bij zo iemand terecht is gekomen, en niet bij een 18 jarige... het zegt niks.. maar voor je gevoel :)
pi_92595278
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef rival het volgende:

[..]

ik verkocht hem aan een maat, hij heet Johnny... wat kan ik er van zeggen :P
:D

quote:
Wel tof dat jouw auto bij zo iemand terecht is gekomen, en niet bij een 18 jarige... het zegt niks.. maar voor je gevoel :)
Juh, gevoelsmatig helpt het he :P.

Als je nog een leuke E46 coupé ziet, roept u maar! ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:14:14 #94
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92595398
Harman Karton heb ik ook. Is bij de coupé/sedan wel beter dan bij de Touring (die heeft geen baskist of weet ik hoe dat heet. :P ), maar als je in een gewone een paar fatsoenlijke Focal's oid. schroeft heb je al een beter geluid.
pi_92595976
quote:
Had inderdaad een hoop gezien.

Eerste is geen sportinterieur.
Tweede is godsgruwelijk lelijke radio in de plaats van wat er normaal hoort (en dat gedeelte kost geloof ik een paar honderd euro wil je dat nog los) + lijkt op geen sportinterieur
Derde is de oudere M52, en schijnbaar wil ik die vermijden ofzo :p
Vierde vond ik de kleur niet zo mooi

Ik ben er alleen nog niet 100% over uit of ik de 320ci 170pk wil of de 325ci 192pk. Is dat verschil nou zo verschrikkelijk duidelijk aanwezig?
pi_92596352
Heb je diegene met de hoge tellerstand ook gezien? Da's wel een sportje volgens mij.
En anders: als je een goede prijs kan scoren, kun je veel dingen zelf nog vervangen (heb je daar dus nog budget voor over). Voor de coupé zijn vaak best wat interieurs te vinden op Internet :).

Die radio ben ik met je eens, maar een tweedehands business cd-unit is wel te vinden voor 150 ā 200 euro op eBay. Hoef je alleen maar erin te schuiven, geen werk.
Zerg schreef:
pi_92596659
Had ik inderdaad gezien, maar 200k vind ik ook wel wat (gevoelsmatig) veel :p.

Kga zaterdag denk ik ff kijken bij autonique kijken, die hebben 2 hele mooi 325ci's staan (waarvan 1 van eerste eigenaar!) en naar deze: http://auto.marktplaats.n(...)ecutive-bj-2002.html

Die allerlaatste vind ik nagenoeg perfect, dealeronderhouden. Maar verdomme, geen schuif- kanteldakje :(
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:51:04 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_92596872
En geen Xenon

Koop anders een Z3 Coupé ;)

3.0 met 150K voor 13,5:
http://auto.marktplaats.n(...)BY%3D&fta_ind=8&fs=1

SPOILER

[ Bericht 51% gewijzigd door Hyperdude op 10-02-2011 18:10:00 ]
pi_92601385
Maharbal gaat echt niet in een Z3 coupgay rijden hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')