abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 23:43:03 #31
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92439759
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef rival het volgende:

[..]

misschien omdat TIJDENS het rijden je raam ook vies kan worden? :N
Ik sproei ook bijna altijd tijdens het rijden. Lekker belangrijk of ik stil sta of rij, ik gebruik die units als m'n ruit zó vies is geworden dat ik niet meer voldoende kan zien. :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Cabrio rijden, les 1: gebruik de ruitensproeiers niet als de kap open is. :P
Euh... datzelfde geldt als je het schuifdak open hebt staan. Daar kwam ik van de week opnieuw achter (nadat ik het van de zomer ook al eens had gemerkt) :')
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92448144
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik sproei ook bijna altijd tijdens het rijden. Lekker belangrijk of ik stil sta of rij, ik gebruik die units als m'n ruit zó vies is geworden dat ik niet meer voldoende kan zien. :)
Aso die je der bent, want blijkbaar staat dat gelijk aan rotzooi uit je raam gooien :+
pi_92452747
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef rival het volgende:

[..]

Aso die je der bent, want blijkbaar staat dat gelijk aan rotzooi uit je raam gooien :+
kansloos
pi_92470084
wat een gezeik over die ruitensproeier :P ik snap dat je zoiets kan vermelden als irritant maar ik krijg zovaak smerige ruiten van vrachtwagens of afgelopen periode met veel zout op de weg.

als je daar iemand voor gaat "terugpakken" op de weg dan hoor je wellicht niet in het verkeer thuis.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_92472399
D'oh, nu komt die kerel donderdag uit België...ondertussen hebben zich nog twee extra kijkers gemeld. Moet ik die eerst vertellen dat ze ff op hun beurt moeten wachten :+

We have options!
pi_92474580
Laat de advertentie eens aan ons zien!!!!!!!!!!
Facts don't care about your feelings
pi_92475214
Hij staat alleen op E30 fora.
pi_92475963
Geef dan een link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_92476664
Daar moet je voor zijn ingelogd.
pi_92477752
Ik heb daar een account!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_92478025
Dan kun je 'm ook wel vinden bij aangeboden :P
pi_92478039
of bij de active topics ;)
as well as infernal
pi_92478201
Pfff wat is de moeite om even de link te plakken hier. Als je zo lui bent ben je vast ook lui geweest met het onderhoud van je auto. Ik heb geen interesse meer!
pi_92479852
Volgens mij heb je hem er niet mee Yoshi :P
as well as infernal
pi_92480665
Ja wacht maar hij denkt nu zoveel geïnteresseerden al maar vallen allemaal af uiteindelijk zo gaat het standaard bij de oudere BMW's zijn heel kieskeurig die mensen, of willen het voor niks ook al woont ie in belgie en dan heb je spijt dat je nu zo lui bent geweest
pi_92489338
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef piekartz87 het volgende:
Volgens mij heb je hem er niet mee Yoshi :P
Dit
pi_92491963
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

kansloos
dat ben je inderdaad en geeft bmw rijders een slechte naam.
denk er maar eens over na wat jij voor idiote actie uithaalt omdat iemand even zijn ruit schoon maakt :N
pi_92491988
Die auto verkoopt zich wel met een beetje geduld. :)
pi_92501619
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja wacht maar hij denkt nu zoveel geïnteresseerden al maar vallen allemaal af uiteindelijk zo gaat het standaard bij de oudere BMW's zijn heel kieskeurig die mensen, of willen het voor niks ook al woont ie in belgie en dan heb je spijt dat je nu zo lui bent geweest
Ik heb alle gegadigden een foto of 20/25 gegeven inclusief het hele verhaal achter die auto. Ze willen alsnog komen kijken.

Komt wel goed hoor schatje :P. En als geen van deze wil, dan gaan we toch verder. Ondertussen blijf ik wel in dat ding rijden hoor.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:32:17 #50
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92518004
Haarbal, jammer om te horen dat je de E30 wegdoet ;(
Kan ik trouwens je auto nog tegenkomen als ik weer eens ga touren (ergo; is het bij mij in de buurt)? :D

Ow, bij mij is waarschijnlijk alleen druklager in de koppeling kapot, onderdeel is niet duur, het vervangen wel :'(
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_92528935
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal, jammer om te horen dat je de E30 wegdoet ;(
Kan ik trouwens je auto nog tegenkomen als ik weer eens ga touren (ergo; is het bij mij in de buurt)? :D

Ow, bij mij is waarschijnlijk alleen druklager in de koppeling kapot, onderdeel is niet duur, het vervangen wel :'(
Hij is nog niet verkocht, dus ik heb geen idee waar 'ie naartoe gaat :P
pi_92529131
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
als iemand die auto graag wil (best een heel mooie auto) wat maakt het dan uit dat de verkoper een beetje lui is.
daarnaast komt haarbal op mij niet over als lui. als je 25 foto's stuurt van je auto voor geïnteresseerden.
as well as infernal
pi_92530095
Enige reden dat ik die auto niet spam / op mp / op speurders zet is omdat ik dat wil vermijden. Minder gezeur met mensen van MP die de auto voor een snicker en ¤10 willen overnemen. Liefhebbers weten dat ding beter op waarde te schatten.

Ik verkoop de auto liever voor minder geld aan een liefhebber dan voor meer geld aan een willekeurig persoon op MP die het wel een 'snelle auto' vindt (niet dat er geen liefhebbers op MP kijken).

Overigens ben ik ook niet lui hoor. Ik heb van alle reageerders tot nu toe elke keer te horen gekregen dat ze blij zijn dat ik erg uitgebreid en eerlijk antwoord (gewoon meerdere pagina's tekst dus op vragen) en uitgebreid veel foto's post. Sure, sommige mensen haken dan af, maar de anderen weten dan precies waar ze aan toe zijn. Zo filter je ook weer mensen.

En hey, als ik 'm op deze manier niet kan verkopen gaat ie vrolijk voor de helft van m'n vraagprijs naar m'n broertje :)

Niet zo druk maken yoshi ;). Hij staat gewoon op de fansite bij aangeboden: E30 325i M Tech II '89"

En nu ga ik op m'n verjaardag helemaal naar...........................
bed. Morgen gewoon weer netjes werken :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Maharbal op 09-02-2011 00:25:30 ]
pi_92533627
Gefeliciteerd he! w/ *O* ^O^
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:43:00 #55
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92535488
Van harte gefeliciteerd Haarbal :) *O*
pi_92535916
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Maharbal het volgende:
Enige reden dat ik die auto niet spam / op mp / op speurders zet is omdat ik dat wil vermijden. Minder gezeur met mensen van MP die de auto voor een snicker en ¤10 willen overnemen. Liefhebbers weten dat ding beter op waarde te schatten.
Begrijp ik wel, maar het kan alsnog geen kwaad. Als het bod te laag is dan zeg je gewoon oprotten. Volgens mij kijken er ook genoeg liefhebbers op MP en in een BMW topic lijkt het me toch ook niet vreemd dat er BMW liefhebbers rondkijken.

Maar je bent inderdaad niet lui... je typt liever 20 regels tekst dan een link naar je auto te copy-pasten. :%

En gefeliciteerd :P
pi_92536347
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Begrijp ik wel, maar het kan alsnog geen kwaad. Als het bod te laag is dan zeg je gewoon oprotten. Volgens mij kijken er ook genoeg liefhebbers op MP en in een BMW topic lijkt het me toch ook niet vreemd dat er BMW liefhebbers rondkijken.

Maar je bent inderdaad niet lui... je typt liever 20 regels tekst dan een link naar je auto te copy-pasten. :%

En gefeliciteerd :P
Ja, maar punt is dat ik eventueel ook vrij moet nemen voor mensen die komen kijken. Als ik telkens moet zeggen dat ze moeten oprotten gaan m'n vrije dagen er zo doorheen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:29:43 #58
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92536754
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, maar punt is dat ik eventueel ook vrij moet nemen voor mensen die komen kijken. Als ik telkens moet zeggen dat ze moeten oprotten gaan m'n vrije dagen er zo doorheen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen voor een 5-serie? :D
pi_92537096
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:29 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ruilen voor een 5-serie? :D
-O-
pi_92539734
Ruilen voor mijn E46 coupe met bijbetaling van jouw kant? >:) Oh nee, je wilt geen gierige 4-cilinder he :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')