Ik sproei ook bijna altijd tijdens het rijden. Lekker belangrijk of ik stil sta of rij, ik gebruik die units als m'n ruit zó vies is geworden dat ik niet meer voldoende kan zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
misschien omdat TIJDENS het rijden je raam ook vies kan worden?
Euh... datzelfde geldt als je het schuifdak open hebt staan. Daar kwam ik van de week opnieuw achter (nadat ik het van de zomer ook al eens had gemerkt)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Cabrio rijden, les 1: gebruik de ruitensproeiers niet als de kap open is.
Aso die je der bent, want blijkbaar staat dat gelijk aan rotzooi uit je raam gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik sproei ook bijna altijd tijdens het rijden. Lekker belangrijk of ik stil sta of rij, ik gebruik die units als m'n ruit zó vies is geworden dat ik niet meer voldoende kan zien.
kansloosquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Aso die je der bent, want blijkbaar staat dat gelijk aan rotzooi uit je raam gooien
Ditquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef piekartz87 het volgende:
Volgens mij heb je hem er niet mee Yoshi
dat ben je inderdaad en geeft bmw rijders een slechte naam.quote:
Ik heb alle gegadigden een foto of 20/25 gegeven inclusief het hele verhaal achter die auto. Ze willen alsnog komen kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja wacht maar hij denkt nu zoveel geïnteresseerden al maar vallen allemaal af uiteindelijk zo gaat het standaard bij de oudere BMW's zijn heel kieskeurig die mensen, of willen het voor niks ook al woont ie in belgie en dan heb je spijt dat je nu zo lui bent geweest
Hij is nog niet verkocht, dus ik heb geen idee waar 'ie naartoe gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Haarbal, jammer om te horen dat je de E30 wegdoet
Kan ik trouwens je auto nog tegenkomen als ik weer eens ga touren (ergo; is het bij mij in de buurt)?
Ow, bij mij is waarschijnlijk alleen druklager in de koppeling kapot, onderdeel is niet duur, het vervangen wel
als iemand die auto graag wil (best een heel mooie auto) wat maakt het dan uit dat de verkoper een beetje lui is.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja wacht maar hij denkt nu zoveel geïnteresseerden al maar vallen allemaal af uiteindelijk zo gaat het standaard bij de oudere BMW's zijn heel kieskeurig die mensen, of willen het voor niks ook al woont ie in belgie en dan heb je spijt dat je nu zo lui bent geweest
Begrijp ik wel, maar het kan alsnog geen kwaad. Als het bod te laag is dan zeg je gewoon oprotten. Volgens mij kijken er ook genoeg liefhebbers op MP en in een BMW topic lijkt het me toch ook niet vreemd dat er BMW liefhebbers rondkijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:16 schreef Maharbal het volgende:
Enige reden dat ik die auto niet spam / op mp / op speurders zet is omdat ik dat wil vermijden. Minder gezeur met mensen van MP die de auto voor een snicker en ¤10 willen overnemen. Liefhebbers weten dat ding beter op waarde te schatten.
Ja, maar punt is dat ik eventueel ook vrij moet nemen voor mensen die komen kijken. Als ik telkens moet zeggen dat ze moeten oprotten gaan m'n vrije dagen er zo doorheenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, maar het kan alsnog geen kwaad. Als het bod te laag is dan zeg je gewoon oprotten. Volgens mij kijken er ook genoeg liefhebbers op MP en in een BMW topic lijkt het me toch ook niet vreemd dat er BMW liefhebbers rondkijken.
Maar je bent inderdaad niet lui... je typt liever 20 regels tekst dan een link naar je auto te copy-pasten.
En gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar punt is dat ik eventueel ook vrij moet nemen voor mensen die komen kijken. Als ik telkens moet zeggen dat ze moeten oprotten gaan m'n vrije dagen er zo doorheenRuilen voor een 5-serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |