Ik was er met een vriend. En we hoopten allebei van elkaar dat de ander doodging en vervangen werd door een lekker wijf. Zodat we Florence op de goede manier konden bekijken. Neukend.quote:
Dat is ook mijn ervaring..Denk ik ergens op vakantie te gaan waar ik niemand ken, is de buurman van 2 huizen verder er ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet dat je altijd iemand tegen komt op zo'n plek he?
Ik kwam m'n neefje tegen die er met de scouting wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo groot
Vriend van me kwam z'n overburen tegen in New Yorkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring..Denk ik ergens op vakantie te gaan waar ik niemand ken, is de buurman van 2 huizen verder er ook
dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam m'n neefje tegen die er met de scouting wasDat wist ik niet eens.
Is eigenlijk alle 3 momenteel een probleemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Tijd en geld is het probleem niet, iemand aan wie ik het geld wil uitgeven, dat wel.
Serieus, als meid gaan liften is ongeveer zoiets als naakt over straat rennen voor een TBS-kliniek met zedendelinquenten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gehoord dat het mis ging.
Dat zal het zijn. Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur.quote:
Niet naar de geijkte toeristische bestemmingen gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me kwam z'n overburen tegen in New York
Scouting. Bruggetjes bouwen over slootjes waar je met 1 stap overheen kan stappen en ingewikkeld vuur maken terwijl je een aansteker in je zak hebt. Ik heb het nooit begrepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam m'n neefje tegen die er met de scouting wasDat wist ik niet eens.
Dat word je daar vanzelf. Zelfs Griet Titulaar zou daar een chickie proberen te hosselen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
Dat zal het zijn. Ik ben ongeveer zo romantisch als een garagedeur.
Ik ga toch liever naar New York, stiekem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet naar de geijkte toeristische bestemmingen gaanMontenegro en Albanië, 3 weken lang maar een Nederlandse familie tegen gekomen en die kenden we allebei niet.
Echt BSquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, als meid gaan liften is ongeveer zoiets als naakt over straat rennen voor een TBS-kliniek met zedendelinquenten.
Beide neefjes die op scouting zaten hebben daar hun vriendin/vrouw opgeduikeld. En het zijn absoluut geen lelijke meiden of nerdsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Scouting. Bruggetjes bouwen over slootjes waar je met 1 stap overheen kan stappen en ingewikkeld vuur maken terwijl je een aansteker in je zak hebt. Ik heb het nooit begrepen.
Afgelopen weekendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben al blij als ik het land uit ben.
Je zag toch hoe blij ik er van werd!quote:
Er lopen hele mooie vrouwen rond daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beide neefjes die op scouting zaten hebben daar hun vriendin/vrouw opgeduikeld. En het zijn absoluut geen lelijke meiden of nerds
Volgens mij werd er voornamelijk gezopen.
Dat is mooi! 3e gesprek? Omtrent het salaris, de 14e maand en de twee auto's van de zaak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Mag op 3e gesprek bij dat bedrijf van vrijdag!
Ja, maar ik twijfel bij sommigen dingen of het niet mijn projectie wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zag toch hoe blij ik er van werd!
Bah, heb jij op mij geprojecteerd? Viespeukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel bij sommigen dingen of het niet mijn projectie wasZeker na 3u
Ga je met je vriendin, gaat ze chickies hosselen, ik weet niet of dat nou de bedoeling is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat word je daar vanzelf. Zelfs Griet Titulaar zou daar een chickie proberen te hosselen.
Nee, ik had niet van die toffe lampjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bah, heb jij op mij geprojecteerd? Viespeuk
Dan ben je gewoon een dom wijf. Kom op zeg, je gaat toch niet liften met alle gevaren van dien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt BSdr worden vanuit studenten verenigingen hier in Utrecht veel liftwedstrijden gehouden en ik heb nog nooit gehoord dat er iets fout is gegaan en ja, vrouwen mochten/gingen/gaan ook alleen of met 2 vrouwen samen liften
Ik moedig dat soort mensen altijd van harte aan om het vooral te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een dom wijf. Kom op zeg, je gaat toch niet liften met alle gevaren van dien.
"ja, mij overkomt zoiets niet" Yeah right.
Wel zo'n lichtgevend staafje toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik had niet van die toffe lampjes
Nee, met directeur en dan ook arbeidsvoorwaarden ja. Geen auto, wel telefoon van de zaak en laptop geloof ik ook. Arbeidsvoorwaarden zijn iig wel oke daar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is mooi! 3e gesprek? Omtrent het salaris, de 14e maand en de twee auto's van de zaak?
Je kan ook angst hebben zonder je erin verdiept te hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een dom wijf. Kom op zeg, je gaat toch niet liften met alle gevaren van dien.
"ja, mij overkomt zoiets niet" Yeah right.
Met duckiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel zo'n lichtgevend staafje toch?
Ja echt he, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moedig dat soort mensen altijd van harte aan om het vooral te doen.
Dus je hebt een baan? Het is alleen het nog centjes van de puntjes op de I?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, met directeur en dan ook arbeidsvoorwaarden ja. Geen auto, wel telefoon van de zaak en laptop geloof ik ook. Arbeidsvoorwaarden zijn iig wel oke daar.
Lul niet man, ik hoef me er niet in te verdiepen om te weten dat ik mezelf niet in gevaar ga brengen op zo'n manier. Dat de gemiddelde uitgeneukte studente met bierkilo's kan liften zonder verkracht te worden wil niet zeggen dat dat voor mij ook op gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook angst hebben zonder je erin verdiept te hebbenpraat eerst eens met mensen die het gedaan hebben en als je met z'n 2en bent. Kan je niet zoveel overkomen, zolang je zelf ook maar voorzichtig bent.
Tegenwoordig is liften actief bij tankstations mensen aanspreken of je mee mag rijden, niet bij het oprit van de snelweg staan met een bordje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
tering, zo slecht in je werk zijn.
Jij vond iedereen liefquote:
Nee, want het gaat nog tussen mij en een ander.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je hebt een baan? Het is alleen het nog centjes van de puntjes op de I?
euhm, dan moet je eens vanaf Amstelstation de snelweg op gaan.. daar staan ze toch echt hoor. staat zelfs een bord dat het een officiele liftplek isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
Tegenwoordig is liften actief bij tankstations mensen aanspreken of je mee mag rijden, niet bij het oprit van de snelweg staan met een bordje.
Volgens mij vond iedereen elkaar lief tochquote:
Oftwel, iedereen zat aan de MDMAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen elkaar lief toch
Dat is niet helemaal hoe dat werkt volgens mij...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lul niet man, ik hoef me er niet in te verdiepen om te weten dat ik mezelf niet in gevaar ga brengen op zo'n manier. Dat de gemiddelde uitgeneukte studente met bierkilo's kan liften zonder verkracht te worden wil niet zeggen dat dat voor mij ook op gaat.
nopequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftwel, iedereen zat aan de MDMA.
Dat is wel anders dan zelf actief op zoek gaan... Zou ik ook niet doen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
Ik weet wel dat ik ooit bij de bushalte stond en er een vent stopte die me wel even naar het station wilde brengen. Zelfs toen durfde ik al niet in te stappen.
Vond het ook raar trouwens.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen elkaar lief toch
Hoe wat werkt? Liften? Dat werkt zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hoe dat werkt volgens mij...
Nee, wie slachtoffer worden van verkrachting, dat heeft minder met uiterlijk te maken dan je wellicht zou denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe wat werkt? Liften? Dat werkt zo.
50% kans dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want het gaat nog tussen mij en een ander.
Ouwe snoeperd!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, wie slachtoffer worden van verkrachting, dat heeft minder met uiterlijk te maken dan je wellicht zou denken.
Zelfs bejaarden zijn niet veilig. Ziek gewoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, wie slachtoffer worden van verkrachting, dat heeft minder met uiterlijk te maken dan je wellicht zou denken.
Ik weet nog wel dat ik een keer in de kroeg zat en een kennis aanbood om me even naar huis te brengen. Nou, tof, dacht ik. Zitten we in de auto, rijdt hij een totaal andere kant op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel anders dan zelf actief op zoek gaan... Zou ik ook niet doen..
Duh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze me met rust laten omdat ik te lelluk zou zijn, maar dat feest gaat dus niet op?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt het!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze me met rust laten omdat ik te lelluk zou zijn, maar dat feest gaat dus niet op?
Leuke kennis danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer in de kroeg zat en een kennis aanbood om me even naar huis te brengen. Nou, tof, dacht ik. Zitten we in de auto, rijdt hij een totaal andere kant op.
Dus ik: Eh.. ik woon de totaal andere kant op, dat weet je toch?
Hij: Ja, maar we gaan ook naar mijn huis!
Ik:![]()
Wat ben jij een hufter, laat me gewoon uitstappen man.
Hij wilde me serieus eigenlijk niet de auto uit laten, toen ben ik bij de stoplichten uit de auto gestapt voor hij er erg in had en verder gaan lopen.
Ik heb dus niet zulke goeie ervaringen als het om meerijden gaat.
Ik weet dat je dat weet, vond je opmerking daarom ook wat vreemd.quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat ze me met rust laten omdat ik te lelluk zou zijn, maar dat feest gaat dus niet op?
Dat denk ik niet echt, het was een vergelijking.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat weet, vond je opmerking daarom ook wat vreemd.
Das wel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik een keer in de kroeg zat en een kennis aanbood om me even naar huis te brengen. Nou, tof, dacht ik. Zitten we in de auto, rijdt hij een totaal andere kant op.
Dus ik: Eh.. ik woon de totaal andere kant op, dat weet je toch?
Hij: Ja, maar we gaan ook naar mijn huis!
Ik:![]()
Wat ben jij een hufter, laat me gewoon uitstappen man.
Hij wilde me serieus eigenlijk niet de auto uit laten, toen ben ik bij de stoplichten uit de auto gestapt voor hij er erg in had en verder gaan lopen.
Ik heb dus niet zulke goeie ervaringen als het om meerijden gaat.
We hebben het hier over 10 jaar geleden, toen ik nog een naïef Klutsje was en te goedgelovig was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Met zulke vrienden kennissen heb je geen vijanden nodig.
Ik neem aan dat je dat weet danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik niet echt, het was een vergelijking.
Ik doel dan eerder nog op het punt dat liften met 2 struise studentes veiliger is dan ik als scharminkel in mijn eentje.
Eitherway, ik blijf bij mijn punt dat ik liften anno 2011 gewoon onverantwoord vind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat weet dan
En ja, dat klopt, maar volgens mij kun je als magere studente ook beter met zn tweeën zijn
Datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee sorryje bent mooier dan je denkt
Zoiets, feel-good-uurtje
Ik word nog steeds uitgemaakt voor naïef, schattig enz enz enz en toch laten ze me tegenwoordig met rustquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
We hebben het hier over 10 jaar geleden, toen ik nog een naïef Klutsje was en te goedgelovig was.
Welke stad?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef Ripley het volgende:
Eerstkomende weekendje wordt gewoon een meidenweekend in antwerpen overigens. Niks romantisch aan.
Al zit ik wel te twijfelen om brox binnenkort eens te verrassen met een weekendje weg in NL
ik ken echt genoeg mensen die dat verplicht zouden moeten hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:02 schreef STING het volgende:
Hoe verzinnen ze het
http://tweakers.net/meukt(...)chment-detector.html
En ik ben naïef en vind t geen probleem, denk alleen dat ik niet zou mogenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eitherway, ik blijf bij mijn punt dat ik liften anno 2011 gewoon onverantwoord vind.
Ook weer waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ken echt genoeg mensen die dat verplicht zouden moeten hebben
Naïviteit is een eigenschap waar je geen hol aan hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ben naïef en vind t geen probleem, denk alleen dat ik niet zou mogen
Hoest met je oom en vader nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef Ripley het volgende:
Eerstkomende weekendje wordt gewoon een meidenweekend in antwerpen overigens. Niks romantisch aan.
Al zit ik wel te twijfelen om brox binnenkort eens te verrassen met een weekendje weg in NL
Maat van me was in een of ander Servisch plekje waar je alleen maar met SUV-gelijksoortige auto kon komen vanwege de onregelmatige weg en alles, echt zo'n kluizenaarsdorpje. Wat is het eerste dat hij tegenkomt? NEDERLANDERS! Wtf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet naar de geijkte toeristische bestemmingen gaanMontenegro en Albanië, 3 weken lang maar een Nederlandse familie tegen gekomen en die kenden we allebei niet.
Of je moet meerekenen dat mannen je schattig vinden en onderschatten, soms wel leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naïviteit is een eigenschap waar je geen hol aan hebt.
Hetzelfdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoest met je oom en vader nu?
Van je moeder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ben naïef en vind t geen probleem, denk alleen dat ik niet zou mogen
Mannen vinden mij sowieso wel schattig en ik zou niet weten waarom ik het leuk zou vinden dat ze me onderschatten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of je moet meerekenen dat mannen je schattig vinden en onderschatten, soms wel leuk
Je hebt wel gelijk, vind het alleen heerlijk om niet teveel stil te staan bij het slechte in de mens zeg maar. Ik zou het niet leuk vinden om uit te gaan van kwade bedoelingen zeg maar.
Ok, ander uiterste, maar toch.
Dat zei ik: ander uiterste..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen vinden mij sowieso wel schattig en ik zou niet weten waarom ik het leuk zou vinden dat ze me onderschatten.
Ik ben ook niet iemand die alleen maar uitgaat van kwade bedoelingen, ik doe alleen niet aan het "mij overkomt zoiets niet"-gebeuren. Dat is wat anders.
Psssssst.....maisje, maisjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen vinden mij sowieso wel schattig en ik zou niet weten waarom ik het leuk zou vinden dat ze me onderschatten.
Dan nog snap ik niet waarom je het leuk vind dat mannen je onderschatten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik: ander uiterste..
Ik zie een Kluts voor me die zich dan omdraait en die knakkers de huid vol scheldquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom je het leuk vind dat mannen je onderschatten.
Dat is niet zo raar, aangezien Kluts dat recentelijk nog gedaan heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie een Kluts voor me die zich dan omdraait en die knakkers de huid vol scheld
Dat hoef je ook niet te snappenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom je het leuk vind dat mannen je onderschatten.
Die moeite neem ik niet eens meer, ik werp een van mijn veelzeggende blikken in zo'n geval toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie een Kluts voor me die zich dan omdraait en die knakkers de huid vol scheld
Kun jij zo eng kijken dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet eens meer, ik werp een van mijn veelzeggende blikken in zo'n geval toe.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar, aangezien Kluts dat recentelijk nog gedaan heeft
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die moeite neem ik niet eens meer, ik werp een van mijn veelzeggende blikken in zo'n geval toe.
Ik vind het een beetje zoiets als je voordoen als een bimbo om iets gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te snappen
Ik heb een gezicht wat boekdelen spreekt en als ik kan haast vuurspuwen met mijn ogen ja.quote:
Klein schattig Klutsjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een gezicht wat boekdelen spreekt en als ik kan haast vuurspuwen met mijn ogen ja.
Oh, dat met die jochies vorige week ja.quote:
Ik ben er vrij zeker van dat mensen me niet dom vinden ofzo verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zoiets als je voordoen als een bimbo om iets gedaan te krijgen.
Ik zou liegen als ik mijn charmes en vrouw-zijn niet af en toe zou gebruiken, maar ik stel het op prijs dat mensen mij zien als een slimme meid ipv als een bimbo of poppetje.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef Ripley het volgende:
Misschien mis ik dingen, maar ik vind D_K eigenlijk recentelijk veel positiever en aardiger overkomen. Just saying
Als jij van mening bent dat anderen je onderschatten, doe je je óf anders voor dan je bent, of je bent gewoon zoals die mensen je zien maar sla je jezelf te hoog aan. Toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat mensen me niet dom vinden ofzo verder.
Maar t doet er toch ook niet toe? Ik doe me niet anders voor dan ik ben ofzo.
Misschien niet helemaal. Als je zoals ik veel blond haar hebt en lage truitjes draagt hebben mensen op het eerste gezicht vaak ook wel een dommere indruk van je. Ik cultiveer dat alleen niet, zeg maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat anderen je onderschatten, doe je je óf anders voor dan je bent, of je bent gewoon zoals die mensen je zien maar sla je jezelf te hoog aan. Toch?
Dat is idd ook waar. Maar dan nog zullen mensen bij jou al snel doorhebben dat je geen bimbo bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal. Als je zoals ik veel blond haar hebt en lage truitjes draagt hebben mensen op het eerste gezicht vaak ook wel een dommere indruk van je. Ik cultiveer dat alleen niet, zeg maar.
If you have it, flaunt itquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal. Als je zoals ik veel blond haar hebt en lage truitjes draagt hebben mensen op het eerste gezicht vaak ook wel een dommere indruk van je. Ik cultiveer dat alleen niet, zeg maar.
Nee, ik kijk de kat uit de boom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat anderen je onderschatten, doe je je óf anders voor dan je bent, of je bent gewoon zoals die mensen je zien maar sla je jezelf te hoog aan. Toch?
Hey blonde bimbo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, meer dat werk dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk de kat uit de boom.
Dus in eerste instantie zien ze me als lief (en onschuldig, hoe vaak ik dat niet hoor), das niet me anders voordoen, maar gewoon hoe ik in elkaar zit. Afwachtend.
Al zijn er zat stille wateren waar verder gewoon ook niet zoveel inzitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, meer dat werk dus.
Een beetje zoiets als dat ik achteraf ook altijd aardiger en liever wordt gevonden dan wanneer mensen me net kennen. Hoevaak ik wel niet heb gehoord "ik vond je eerst een beetje arrogant en bot, maar eigenlijk val je harstikke mee!"
Ja, das bij mij dus meestal net andersomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, meer dat werk dus.
Een beetje zoiets als dat ik achteraf ook altijd aardiger en liever wordt gevonden dan wanneer mensen me net kennen. Hoevaak ik wel niet heb gehoord "ik vond je eerst een beetje arrogant en bot, maar eigenlijk val je harstikke mee!"
If you got it, hide it away coz other people will want to take itquote:
Dat vooral eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al zijn er zat stille wateren waar verder gewoon ook niet zoveel inzit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das bij mij dus meestal net andersom
En ik vind het soms handig omdat mensen gemakkelijk tegen me praten, ik denk dat dat minder zou zijn als ik minder afwachtend was. Weet ik natuurlijk niet zeker, maar dat idee heb ik.
Lees jij het ff door en geef je me dan de samenvatting?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Moet ik dit hele topic nog doorlezen, of is er niet gereld?
Zo zag ik mezelf altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al zeehondjes willen knuppelen knuffelen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Moet ik dit hele topic nog doorlezen, of is er niet gereld?
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CLquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CL
Dat ook, gemakkelijk praten. Helpt idd ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.
Nee, te luiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Lees jij het ff door en geef je me dan de samenvatting?
Nee, totaal niet. Ben alleen beetje moequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al zeehondjes willen knuppelen knuffelen?
Even wat zelfreflectie voor jou: niet dan?quote:
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben alleen beetje moe
Zullen we samen gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nu
Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig heb geslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nu
Gezellig!quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even wat zelfreflectie voor jou: niet dan?
Ja same here! Ik had in de trein zondag zo weg kunnen doezelen ook geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig heb geslapen
Bimboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Fable 3 is tof. Heb 'm al een keer uitgespeeld nu.
Is vooral leuk omdat ik soms echt hilarische/memorabele gesprekken met mensen heb die ik totaal niet ken. Op de een of andere manier ben ik ook altijd de lul zodra ik mijn mp3speler eens niet op heb, binnen no time, zit er weer iemand tegen me aan te kleppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook, gemakkelijk praten. Helpt idd ook.
Ik acht haar mondig genoeg om mij af te wijzen mocht ze liever bij jou kruipen, dus niet zo janken jijquote:
CL.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CL
Jij laat niet eens iemand over je heenlopen die het vriendelijk vraagt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.
Mja. Enige reden waarom ik de Xbox zou willenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Fable 3 is tof. Heb 'm al een keer uitgespeeld nu.
Had ik wel schattig gevondenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here! Ik had in de trein zondag zo weg kunnen doezelen ook geloof ik
Ja, dat heb ik ook, moet wel zeggen dat dat ligt aan hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is vooral leuk omdat ik soms echt hilarische/memorabele gesprekken met mensen heb die ik totaal niet ken. Op de een of andere manier ben ik ook altijd de lul zodra ik mijn mp3speler eens niet op heb, binnen no time, zit er weer iemand tegen me aan te kleppen.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Bij mij is ze al tegen aan gekropenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik acht haar mondig genoeg om mij af te wijzen mocht ze liever bij jou kruipen, dus niet zo janken jij
quote:
Wow mommaquote:
Ik vond je echt totaal niet arrogant overkomen die ene keer dat ik je heb gezien, ik was wel onder de indruk van je verschijning trouwensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij laat niet eens iemand over je heenlopen die het vriendelijk vraagt!![]()
Ik word altijd gezien als arrogant, koel en afstandelijk... omdat ik (in het begin) niks zeg. Dat er dan niemand op t idee komt dat ik misschien wel eens verlegen kan zijn...
Gejat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij is ze al tegen aan gekropen
WATquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
Nog dichterbij en er hadden kleren uitgemoetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, kruipen is wel erg overdreven
Ik weet dat je gek bent op Alfa maar dat gaat wel wat ver hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
Dan heb je helemeaal geen reden tot piepenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij is ze al tegen aan gekropen
Wrom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, auto weg... ik mag niet grinniken he...
Is dat de reden dat hier zoveel modjes ronddwalen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet?. Alles mag hier toch?
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog dichterbij en er hadden kleren uitgemoeten
Doe jij dat dan weleens?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal je niet de dagen door elkaar? Dat je hem gister op een andere plek had gezet als vandaag?
Bekende actie jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal je niet de dagen door elkaar? Dat je hem gister op een andere plek had gezet als vandaag?
Doen wij ook niet als je trein weg isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, auto weg... ik mag niet grinniken he...
Ik heb mezelf ook nog steeds kunnen tegenhoudenquote:
Bedenk me dat zelfs al is hij gestolen, dat hij nog steeds wordt gebruikt. Er is geen netto-winst, dus ook niks te grinnikenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet?. Alles mag hier toch?
.
Hij is leuker dan deel 2. Vind ik. En de gameplay is prettiger.quote:
Ik ken het niet. Wat is het? Milka hoe?quote:
Nee, dan wordt ik keihard uitgelachen. Waarom denk je dat ik gisteren overal heb lopen klachen dat ik mijn bus op 2 minuten heb gemist, op hier na!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen wij ook niet als je trein weg is
Heb alleen deel 1 gespeeld op de PC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij is leuker dan deel 2. Vind ik. En de gameplay is prettiger.
Heb ik 1x gehad. Was ik op vrijdag en zaterdag op stap gegana met de auto.quote:
Milka Swing, de lekkerste chocola ooitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Wat is het? Milka hoe?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Wat is het? Milka hoe?
Nou, ik ben anders gek op AiwiN maar die ben ik af en toe ook wel eens kwijt hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie een autogek dat niet doen eigenlijk.....
klachen zelfs?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik keihard uitgelachen. Waarom denk je dat ik gisteren overal heb lopen klachen dat ik mijn bus op 2 minuten heb gemist, op hier na!
Dat hebben mensen bij mij dus ook. Komt omdat ik heel goed ben in heel veel kletsen, maar eigenlijk niks vertellen. Ik ben totaal geen open persoon en dat wordt vaak als koel ervaren. Verlegen ben ik niet vaak, maar als ik het ben ga ik alleen maar meer praten, dus dat valt niet op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij laat niet eens iemand over je heenlopen die het vriendelijk vraagt!![]()
Ik word altijd gezien als arrogant, koel en afstandelijk... omdat ik (in het begin) niks zeg. Dat er dan niemand op t idee komt dat ik misschien wel eens verlegen kan zijn...
Maar die heeft dan ook vast een GPS enkelbandje omquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders gek op AiwiN maar die ben ik af en toe ook wel eens kwijt hoor
Met je hart in je keel en een hartslag van 200quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik 1x gehad. Was ik op vrijdag en zaterdag op stap gegana met de auto.
Op vrijdag op parkeerplaats A gezet, op zaterdag op parkeerplaats B (ergens anders in de stad) maar ik liep dus naar A... er van overtuigd dat ie daar moest staan en dus in paniek toen ie e rniet stond (auto van papa), En toen ineens een openbaring: "O... wacht eens even... hij staat helemaal niet op A.... dat was gister1 Goddammit!!!"
Ik op de oude xbox. Toen vond ik die nog best pittig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Heb alleen deel 1 gespeeld op de PC.
Ze hoeft alleen maar te klappen of hij staat alweer voor haar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook vast een GPS enkelbandje om
* MissMSX zo nog boodschappen moet doenquote:
Ja als mensen mij eenmaal aanspreken dan ben ik ineens lief terug hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond je echt totaal niet arrogant overkomen die ene keer dat ik je heb gezien,
quote:ik was wel onder de indruk van je verschijning trouwens
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Dan krijg je het ineens HEEL warm!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met je hart in je keel en een hartslag van 200
Juist niet dus, anders was ik hem niet steeds kwijt geweest he blondjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook vast een GPS enkelbandje om
Heb je hem niet toevallig al verkocht via Marktplaats?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.
I wishquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar te klappen of hij staat alweer voor haar.
Dat is lelijk vagina.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.
Je bent gewoon echt een mooie jongen/manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als mensen mij eenmaal aanspreken dan ben ik ineens lief terug hoorMaar ik spreek zelf nooit iemand aan,
[..]
was dat maar waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je hem niet toevallig al verkocht via Marktplaats?
Als je hem in huis niet kan vinden, kun je dat beschouwen als kwijt zijn, MSXjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist niet dus, anders was ik hem niet steeds kwijt geweest he blondje
Dat is wel goed fucked up zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snel aangifte doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha ja, heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Dan krijg je het ineens HEEL warm!
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een mooie jongen/man
Het is gewoon je reinste anti-hetero propaganda, mannetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
>:")
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Hihi en ik ben lekker een man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Dat dacht ik toen ik z'n fobo voor het eerst bekeekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Die wil je ook bekeren tot homo zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi en ik ben lekker een man.
Dat heb ik bij ALLE pics van Ang3l tot nu toe gehad, maar op de ene foto was ie echt hot.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik had meer iets van, zo die is iig geen hetero.
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik had meer iets van, zo die is iig geen hetero.
Ja, ik loop eerst ff naar de beheerder van t complex en ga daarna meteen door naar de politiequote:
Je bedoelt dat hij 's morgens niet naar z'n werk gaat, maar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Als je hem in huis niet kan vinden, kun je dat beschouwen als kwijt zijn, MSXje
Wait, what, Auto pleite?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik loop eerst ff naar de beheerder van t complex en ga daarna meteen door naar de politie
Ik vond hem echt gewoon móói, en dat vind ik echt zelden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shit, ik heb teveel gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij 's morgens niet naar z'n werk gaat, maar...
Euhm... neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klappen met je borsten ipv je handen?
Ik wil ook een foto van Angel zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is idd een mooie man ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hem echt gewoon móói, en dat vind ik echt zelden.
zijn fobo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een foto van Angel zien
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.quote:
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."
Hmmm....
Maar... hoe wijt jij dat?quote:
Nee, alt+F4quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Ik moet blijven, maar heb geen zin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weg, maar ik heb geen zin
Stom gedoe
Ik hou er wel van als mannen goed afgericht zijnquote:
Uhuh. Begonnen met mij... Mijn ogen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Wat heb je ervoor over?quote:
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was warm genoeg in de trein
Ik ken een mannetje bij de GPS enkelbanden fabriekquote:
Ik vind het koud, te ver, geen zin om de fiets te pakken enz...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet blijven, maar heb geen zin..
Stom gedoe.
Ik word liever zelf goed afgericht als ik dan moet kiezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou er wel van als mannen goed afgericht zijn
Volgens mij bestaat dat woord niet eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoorden
Dat weet ik... maar dat is niet handig. Ik ben lui aangelegd. Ik wil hem UIT!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Do I look like I care?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoorden
Da's wel heel makkelijk natuurlijkquote:
Jij bent hetero én een mooie man.quote:
collegaatjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat woord niet eens.
Dat zei ik er maar niet bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."
Hmmm....
blijkbaar wel he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat woord niet eens.
en mijn elektrische tandenborstel is stukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Noes! M'n favo broek is gekrompen, nu lijkt 't net zo'n skinny ding
Je moet hem ook alleen in je mond stoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en mijn elektrische tandenborstel is stuk
Minipuber heeft vast nog wel iets wat 'm niet meer pastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar dat doe ik dus juist niet. Spreek mij eens niet zo tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken een mannetje bij de GPS enkelbanden fabriek
En dat je die enkelband voor hem aangeschaft hebt, zegt natuurlijk ook al iets
Was ie dat niet al eerder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en mijn elektrische tandenborstel is stuk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik overigens zaterdag logica tegen (of misschien wel voor) je heb gebruikt?
Nou, kom maar langsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het koud, te ver, geen zin om de fiets te pakken enz...
[..]
Ik word liever zelf goed afgericht als ik dan moet kiezen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
I can't see, I'm looking at your boobs
Ik schat dat ie niet veel groter is dan m'n nichtjes, dus dat gaat niet werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minipuber heeft vast nog wel iets wat 'm niet meer past
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik schat dat ie niet veel groter is dan m'n nichtjes, dus dat gaat niet werken![]()
Eerder andersom..
nog kle..... ach laat ook maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, dat had ik als ik jou was ook snel weer vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Ik heb het er maar op gegooid dat ik de genoemde bedragen van de zotte vindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dan meestal maar gewoon "binnenpretje"
Nee, zou ik ook niet doen op m'n eerste dag.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Dat heb ik ook eens gezegd.. kreeg ik ook een dubbelzinnige opmerking op terug. "Oh, noem jij dat zo?"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dan meestal maar gewoon "binnenpretje"
Denk je nu echt dat ik daar in trap?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat had ik als ik jou was ook snel weer vergeten
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook niet doen op m'n eerste dag.
Morgen kan dat wel
Ik natuurlijkquote:
Vertel dan ook meteen even van die lemon partyquote:
Oooh wacht, die ogen bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ogen zitten ietsje hoger, vrind
Scherp hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het er maar op gegooid dat ik de genoemde bedragen van de zotte vind
Ik ben er ook niet helemaal geschikt voor. Ik houd teveel van tegen mensen in gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Africhten. Dat is iets wat in mijn geval toch echt onbegonnen werk is.
Mijn logica was perfectquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik daar in trap?
Tijd voor...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Africhten. Dat is iets wat in mijn geval toch echt onbegonnen werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |