Bij mij is ze al tegen aan gekropenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik acht haar mondig genoeg om mij af te wijzen mocht ze liever bij jou kruipen, dus niet zo janken jij
quote:
Wow mommaquote:
Ik vond je echt totaal niet arrogant overkomen die ene keer dat ik je heb gezien, ik was wel onder de indruk van je verschijning trouwensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij laat niet eens iemand over je heenlopen die het vriendelijk vraagt!![]()
Ik word altijd gezien als arrogant, koel en afstandelijk... omdat ik (in het begin) niks zeg. Dat er dan niemand op t idee komt dat ik misschien wel eens verlegen kan zijn...
Gejat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij is ze al tegen aan gekropen
WATquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Nog dichterbij en er hadden kleren uitgemoetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, kruipen is wel erg overdreven
Ik weet dat je gek bent op Alfa maar dat gaat wel wat ver hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
Dan heb je helemeaal geen reden tot piepenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij is ze al tegen aan gekropen
Wrom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, auto weg... ik mag niet grinniken he...
Is dat de reden dat hier zoveel modjes ronddwalen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet?. Alles mag hier toch?
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog dichterbij en er hadden kleren uitgemoeten
Doe jij dat dan weleens?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal je niet de dagen door elkaar? Dat je hem gister op een andere plek had gezet als vandaag?
Bekende actie jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haal je niet de dagen door elkaar? Dat je hem gister op een andere plek had gezet als vandaag?
Doen wij ook niet als je trein weg isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, auto weg... ik mag niet grinniken he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |