Als jij van mening bent dat anderen je onderschatten, doe je je óf anders voor dan je bent, of je bent gewoon zoals die mensen je zien maar sla je jezelf te hoog aan. Toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat mensen me niet dom vinden ofzo verder.
Maar t doet er toch ook niet toe? Ik doe me niet anders voor dan ik ben ofzo.
Misschien niet helemaal. Als je zoals ik veel blond haar hebt en lage truitjes draagt hebben mensen op het eerste gezicht vaak ook wel een dommere indruk van je. Ik cultiveer dat alleen niet, zeg maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat anderen je onderschatten, doe je je óf anders voor dan je bent, of je bent gewoon zoals die mensen je zien maar sla je jezelf te hoog aan. Toch?
Dat is idd ook waar. Maar dan nog zullen mensen bij jou al snel doorhebben dat je geen bimbo bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal. Als je zoals ik veel blond haar hebt en lage truitjes draagt hebben mensen op het eerste gezicht vaak ook wel een dommere indruk van je. Ik cultiveer dat alleen niet, zeg maar.
If you have it, flaunt itquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal. Als je zoals ik veel blond haar hebt en lage truitjes draagt hebben mensen op het eerste gezicht vaak ook wel een dommere indruk van je. Ik cultiveer dat alleen niet, zeg maar.
Nee, ik kijk de kat uit de boom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat anderen je onderschatten, doe je je óf anders voor dan je bent, of je bent gewoon zoals die mensen je zien maar sla je jezelf te hoog aan. Toch?
Hey blonde bimbo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, meer dat werk dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk de kat uit de boom.
Dus in eerste instantie zien ze me als lief (en onschuldig, hoe vaak ik dat niet hoor), das niet me anders voordoen, maar gewoon hoe ik in elkaar zit. Afwachtend.
Al zijn er zat stille wateren waar verder gewoon ook niet zoveel inzitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, meer dat werk dus.
Een beetje zoiets als dat ik achteraf ook altijd aardiger en liever wordt gevonden dan wanneer mensen me net kennen. Hoevaak ik wel niet heb gehoord "ik vond je eerst een beetje arrogant en bot, maar eigenlijk val je harstikke mee!"
Ja, das bij mij dus meestal net andersomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, meer dat werk dus.
Een beetje zoiets als dat ik achteraf ook altijd aardiger en liever wordt gevonden dan wanneer mensen me net kennen. Hoevaak ik wel niet heb gehoord "ik vond je eerst een beetje arrogant en bot, maar eigenlijk val je harstikke mee!"
If you got it, hide it away coz other people will want to take itquote:
Dat vooral eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al zijn er zat stille wateren waar verder gewoon ook niet zoveel inzit
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das bij mij dus meestal net andersom
En ik vind het soms handig omdat mensen gemakkelijk tegen me praten, ik denk dat dat minder zou zijn als ik minder afwachtend was. Weet ik natuurlijk niet zeker, maar dat idee heb ik.
Lees jij het ff door en geef je me dan de samenvatting?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Moet ik dit hele topic nog doorlezen, of is er niet gereld?
Zo zag ik mezelf altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Al zeehondjes willen knuppelen knuffelen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Moet ik dit hele topic nog doorlezen, of is er niet gereld?
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CLquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CL
Dat ook, gemakkelijk praten. Helpt idd ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.
Nee, te luiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Lees jij het ff door en geef je me dan de samenvatting?
Nee, totaal niet. Ben alleen beetje moequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al zeehondjes willen knuppelen knuffelen?
Even wat zelfreflectie voor jou: niet dan?quote:
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben alleen beetje moe
Zullen we samen gaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nu
Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig heb geslapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel een tukje willen doen nu
Gezellig!quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even wat zelfreflectie voor jou: niet dan?
Ja same here! Ik had in de trein zondag zo weg kunnen doezelen ook geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig heb geslapen
Bimboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Fable 3 is tof. Heb 'm al een keer uitgespeeld nu.
Is vooral leuk omdat ik soms echt hilarische/memorabele gesprekken met mensen heb die ik totaal niet ken. Op de een of andere manier ben ik ook altijd de lul zodra ik mijn mp3speler eens niet op heb, binnen no time, zit er weer iemand tegen me aan te kleppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ook, gemakkelijk praten. Helpt idd ook.
Ik acht haar mondig genoeg om mij af te wijzen mocht ze liever bij jou kruipen, dus niet zo janken jijquote:
CL.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over blonde bimbo's gesproken. Hoi CL
Jij laat niet eens iemand over je heenlopen die het vriendelijk vraagt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen praten tegen mij wel makkelijk omdat ikzelf vooral heel makkelijk praat. En daardoor leren ze me dan kennen en blijk ik toch liever te zijn dan in eerste instantie. Terwijl ik zelf naar mijn idee altijd aardig ben als ik iemand net ontmoet, maar het zal wel ofzo.
Mja. Enige reden waarom ik de Xbox zou willenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Oh, en Fable 3 is tof. Heb 'm al een keer uitgespeeld nu.
Had ik wel schattig gevondenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here! Ik had in de trein zondag zo weg kunnen doezelen ook geloof ik
Ja, dat heb ik ook, moet wel zeggen dat dat ligt aan hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is vooral leuk omdat ik soms echt hilarische/memorabele gesprekken met mensen heb die ik totaal niet ken. Op de een of andere manier ben ik ook altijd de lul zodra ik mijn mp3speler eens niet op heb, binnen no time, zit er weer iemand tegen me aan te kleppen.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
ik kan t niet geloven, mn auto is weg, nergens te bekkenik weet precies waar ik em neer had gezet gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |