quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duh. Kutnewbie. Natuurlijk is mijn mening een feit als het zulke triviale zaken betreft. Dat jij dat niet snapt is jouw kutnewbieprobleem.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
Van alle Europese steden staat Parijs idd niet bovenaan mijn todolist.
quote:
Dat zeg ik toch.quote:NeeParijs is een overgehypte kutstad.
Dat is dan ook een gave stad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar Berlijn, daar ben ik dus nog nooit geweest
Jij bent gekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil naar Barcelona. In de zomer
Omdat ik er nog nooit geweest ben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook een gave stad.
Barcelona staat ook nog op de lijst jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil naar Barcelona. In de zomer
Voorjaar mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent gekvoorjaar is veel relaxer, fijner weer, minder vies
Sinds wanneer doet dat ertoe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je maakt jezelf elke dag belachelijker in mijn ogen, zo.
Ik denk dat dat weinig invloed heeft op mijn mening over Berlijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik er nog nooit geweest ben?
Als Berlijn net zo "Mooi en overweldigend" moet zijn als Keulen sla ik over.. Want een lelijk gedoe is dat zeg.. En dat terwijl ik soms best kan genieten van mooie gebouwen en andere zaken..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar Berlijn, daar ben ik dus nog nooit geweest
Daar moet ik ook echt nog heenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook een gave stad.
Je gaat naar Berlijn niet per sé voor de mooie gebouwen, alhoewel er zeker mooie dingen staan hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Berlijn net zo "Mooi en overweldigend" moet zijn als Keulen sla ik over.. Want een lelijk gedoe is dat zeg.. En dat terwijl ik soms best kan genieten van mooie gebouwen en andere zaken..
ik ga dr wel wonenquote:
Zeg dan Sloveniëquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
-Een of ander balkanland omdat me dat wel leuk lijkt.
Ik heb nog een hoop te zien in Europa.
Klinkt als een leuke vakantie om te liften.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
Daar zitten veel verschillen tussen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
Tresorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat naar Berlijn niet per sé voor de mooie gebouwen, alhoewel er zeker mooie dingen staan hoor!
Ik wil nog naar Denemarken of Zweden ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
Mwah, Bulgarije of Hongarije schijnt ook best tof te zijn. Dat is toch ook balkan?quote:
quote:
Denemarken lijkt qua landschap heel erg op Nederlandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog naar Denemarken of Zweden ofzoGeen idee wat er te zien is, maar goed.
Oh dat is goedquote:
Liften als vrouw lijkt me nooit een goed plan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke vakantie om te liften.
Ik ken alleen die rare tunnel eigenlijk, die half onder Londen doorlooptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wel tof en sfeervol en redelijk schoon
Met tieten altijd meer kans.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liften als vrouw lijkt me nooit een goed plan.
Goed! Mag op 3e gesprek bij dat bedrijf van vrijdag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe gaat het met het solliciteren Kluts?
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo grootquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken alleen die rare tunnel eigenlijk, die half onder Londen doorloopt![]()
En foto's van m'n ex.. Oh wacht, daarom hoef ik Londen niet, zij zit er regelmatig
He, wat goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Mag op 3e gesprek bij dat bedrijf van vrijdag!
Daar heb ik je vaker over gehoord, maar ik weet echt helemaal niets van die stad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Kreator het volgende:
Jammer van je lijstje klots. Florence zou bovenaan moeten staan.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken alleen die rare tunnel eigenlijk, die half onder Londen doorloopt![]()
En foto's van m'n ex.. Oh wacht, daarom hoef ik Londen niet, zij zit er regelmatig
Wel als je naar dat Reuzenrad toe gaat en alles daar omheen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo groot
Het is ook niet dat ik bang ben dat ik uren langs de kant van de weg sta, meer de beweegredenen van de aanbieder van de lift zelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met tieten altijd meer kans.
je weet dat je altijd iemand tegen komt op zo'n plek he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo groot
Het is dan ook gewoon heel normaal als je je lichaam aanbiedt in ruil voor een lift hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik bang ben dat ik uren langs de kant van de weg sta, meer de beweegredenen van de aanbieder van de lift zelf.
Echt, ultraromantisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik je vaker over gehoord, maar ik weet echt helemaal niets van die stad.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat het mis ging.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik bang ben dat ik uren langs de kant van de weg sta, meer de beweegredenen van de aanbieder van de lift zelf.
In Denemarken is dat echt naar trouwens als er maar heel weinig auto's komen en het steenkoud is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |