Nou vooruit, dat is dan die ene uitzondering.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ook niet in een meester - schoolgirl rollenspel?
Ik dacht al dat je zwanger was!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze houden hier nou nooit eens rekening met zwangere vrouwen en hun misselijkheid
Echt stom van die Singles!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze houden hier nou nooit eens rekening met zwangere vrouwen en hun misselijkheid
Dank u wel, juffrouwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat is dan die ene uitzondering.
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef STING het volgende:
Hello Kitty in je schaamhaar. Dus dan heb je zeg maar snorharen?
*ril*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel in OUD, of is dat pas nadat je hebt geworpen?
Geen idee, zou liever iets anders als piercing zien daar denk ikquote:
*verslikt*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef STING het volgende:
Hello Kitty in je schaamhaar. Dus dan heb je zeg maar snorharen?
Als je geen tongpiercing hebt is een piercing leuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, zou liever iets anders als piercing zien daar denk ik
en dan rillen vanwege het OUD gedeelte en niet eens vanwege het werpen wat je nog moet gaan doenquote:
Krijg ik wel een foto te zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit dan?
[..]
Ok, ik ga gelijk bestellen
Google maar eens op blue waffle.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, en hoe ziet die Hello kutty eruit dan?
Ik heb geen tong piercing, dus kom maar opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je geen tongpiercing hebt is een piercing leuk!
Anders best irritant
Ik ben blij dat Godt op vakantie is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spiegel pakken, benen uit elkaar en weer naar elkaar toe. En dan heel snel heen en weer en "hello" roepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neuh dat werpen moet nu eenmaal. Dat hebbie he als je zwanger bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
en dan rillen vanwege het OUD gedeelte en niet eens vanwege het werpen wat je nog moet gaan doen
Ik vind het niet leuk om daar te fotograferenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krijg ik wel een foto te zien?
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spiegel pakken, benen uit elkaar en weer naar elkaar toe. En dan heel snel heen en weer en "hello" roepen.
Ik dus wel. Het is even oefenen. Maar het lukt om zonder je tanden stuk te slaan te likkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen tong piercing, dus kom maar op
Wat is dan het verschil met hier?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
Ik hang er wel rond, kijken of er hier en daar wat tips gegeven worden. Maar meer is dom geouwehoer of gezeik
Groetjes,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe ben ik nu weer hier terecht gekomen?
Op de 70% van de NL'ers die niet op zitten te letten? Valt best mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Viel nog vies tegenmoest nog een paar keer heel hard op de rem afgelopen weekend omdat er weer eens eentje niet op zat te letten
Daar heb je een punt. Al met al was het idd véél prettiger rijden dan door NLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de 70% van de NL'ers die niet op zitten te letten? Valt best mee.
Dat was toch de verzorgende Ludolf?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
RIPhttp://www.spitsnieuws.nl(...)udolf_overleden.html
Tong - schaamhaar - huuuuuuuquote:
Dat was die kettingroker die nooit meeging en buitenkwam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Dat was toch de verzorgende Ludolf?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
Mja, begeleider is er, Samzzie gaat stukken doornemen
Spater
Ja die dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was die kettingroker die nooit meeging en buitenkwam.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de 70% van de NL'ers die niet op zitten te letten? Valt best mee.
Ik vind het verschil niet zo heel groot, behalve dan de snelheidslimiet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Al met al was het idd véél prettiger rijden dan door NL
Freak!quote:
Nee, diegene die nauwelijks at, alleen koffie dronk en de ene sigaret met de andere opstak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was toch de verzorgende Ludolf?
peuterpeuterpeuterquote:
Ja die maakte altijd van die lekkere gezonde maaltijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Koken en zulks doet die dikke met die hele vette haren.
De gezondste dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was die kettingroker die nooit meeging en buitenkwam.
Oh ik dacht degene die altijd die vieze pruttels kookte.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, diegene die nauwelijks at, alleen koffie dronk en de ene sigaret met de andere opstak.
Nee, die heet andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht degene die altijd die vieze pruttels kookte.
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat jullie uberhaupt weten wie die vent is
Ik gok dat zoiets nog bestaat ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Is de Hello Kitty massagestaaf al langs gekomen?
Ik had/heb ook geen idee!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die Ludolfs is legendarischquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat jij alleen maar SBS6 i.p.v. Discovery kijkt kunnen wij ook niet helpen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Impliceer je nu dat Discovery hoogstaand is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar SBS6 i.p.v. Discovery kijkt kunnen wij ook niet helpen.
Ik zag laatst de spongebob versiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Is de Hello Kitty massagestaaf al langs gekomen?
Kloptquote:
Viel ik door de mand ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar SBS6 i.p.v. Discovery kijkt kunnen wij ook niet helpen.
Dat het hier niet constant over kinderen gaatquote:
Nee, maar veel slechter dan SBS6 kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Impliceer je nu dat Discovery hoogstaand is?
Daar heb je een punt jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar veel slechter dan SBS6 kan het niet zijn.
quote:
Nee, alleen de TROS en de EO vind ik nog triester geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Disney channel is ook best ergquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, alleen de TROS en de EO vind ik nog triester geloof ik.
Zelfs ik wist dat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
scherpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, die, zeg dat dan!quote:
Ja ok, al die opvulmeuk tel ik ff niet mee voor het gemakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Disney channel is ook best erg
Dat zeg je nu! ik was net een lijstje aan het maken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, al die opvulmeuk tel ik ff niet mee voor het gemak.
Laat je vooral niet tegenhouden door mij hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu! ik was net een lijstje aan het maken!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
En ik mag op 3e gesprek voor een functie die me ook heel leuk lijkt!
Cool!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Derde? Arbeidsvoorwaarden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Mannen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik RTL7 de laatste tijd ook gewoon debiel vind, met hun mannenzender
Alleen voor MANNEN. Nou, dat tenenkrommendeStomStommerStomst-programma mogen ze idd lekker helemaal voor zichzelf houden hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik RTL7 de laatste tijd ook gewoon debiel vind, met hun mannenzender
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen!
Bier!
Auto's!
Geweld!
Oorlog!![]()
Voetbal!
Je vergeet:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen!
Bier!
Auto's!
Geweld!
Oorlog!![]()
Voetbal!
Eerste gesprek was door hun recruiter, 2e met recruiter en leidinggevende, en volgende gesprek met recruiter en directeur.quote:
quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
Eerste gesprek was door hun recruiter, 2e met recruiter en leidinggevende, en volgende gesprek met recruiter en directeur.
Ach, het enige wat ik echt kijk op TV is voetbal en soms VI, voor de rest staat ie aan als achtergrond of kijk ik gedownloade films en series.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Je komt toch wel weer vlak bij mij te werken hè?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerste gesprek was door hun recruiter, 2e met recruiter en leidinggevende, en volgende gesprek met recruiter en directeur.
en weet je ook hoeveel er een 3e gesprek krijgen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
VI is wel erg ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Het enige wat ik op RTL7 kijk is idd VI. Ben ik nu een man?
Nou ja, dat was waar ik dat gesprek vrijdag had, dus hemelsbreed zal het 500m zijn Q.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt toch wel weer vlak bij mij te werken hè?
VI is voor iedereen gewoon grappig volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
Het enige wat ik op RTL7 kijk is idd VI. Ben ik nu een man?
Spannendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een soort Top Gear, maar dan over voetbal. Niet alleen het droog opsommen van de techniek, maar ook nog wat loos gelul eromheen zodat het voor iedereen leuk is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VI is voor iedereen gewoon grappig volgens mij.
Dat filmpje op het eind met die beelden van hem vond ik haast een soort in Memoriam, of ie dood was ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren was wel grappig, ze moesten Johan weer hebben
Das nog best ver!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, dat was waar ik dat gesprek vrijdag had, dus hemelsbreed zal het 500m zijn Q.
Wanneer mag ik jouw tieten eens bewonderen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij weten wat echt belangrijk is he!
Hij was jarig! Duhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren was wel grappig, ze moesten Johan weer hebben
Precies, het is voornamelijk slap gelul met een voetbalsausjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een soort Top Gear, maar dan over voetbal. Niet alleen het droog opsommen van de techniek, maar ook nog wat loos gelul eromheen zodat het voor iedereen leuk is.
Hoewel ik er wel achter ben inmiddels dat er nergens zoveel onzin geluld wordt als in de voetbalwereld.
Is eigenlijk ook het enige wat ik kijk, voetbal en af en toe comedy centralquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
Elke zender is kut. Ik kijk voetbal en programma's over voetbal. Ik kijk Boer zoekt Vrouwkan je lekker bij in slaap vallen. Lekker hersenloos. En voor de rest staat de tv eigenlijk aan voor games of als opvulmateriaal. Achtergrond geluid
Wel grappig, en die iemand die een imitatie van hem deed... en vervolgens nog ff als die van der gijp... was leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat filmpje op het eind met die beelden van hem vond ik haast een soort in Memoriam, of ie dood was ofzo.
Mijn pa lijkt op Henk Spaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
Johan Derksen heeft echt ongelooflijk veel weg van mijn pa.
Casper van Kooten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wel grappig, en die iemand die een imitatie van hem deed... en vervolgens nog ff als die van der gijp... was leuk
Oke, ik vind Henk Spaan toch iets minder leuk dan Johan.quote:
ja, heel soms humorTV, die hebben ook geen reclame. Ik kan er gewoon echt niet meer tegen, ik werd vanochtend wakker, deed de TV aan:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook het enige wat ik kijk, voetbal en af en toe comedy central
Maar die reclame is ook echt raar!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, heel soms humorTV, die hebben ook geen reclame. Ik kan er gewoon echt niet meer tegen, ik werd vanochtend wakker, deed de TV aan:
HEEFT U LAST VAN ANALE-ONGEMAKKEN?!!!!!!
het is 7:25 mongool, tief op.
Ik vind het beide niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, ik vind Henk Spaan toch iets minder leuk dan Johan.
Ja, echt heel vaag allemaal, alsof er iets niet helemaal in de haak isquote:
Dat soort zenders hebben wij niet eensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, heel soms humorTV, die hebben ook geen reclame. Ik kan er gewoon echt niet meer tegen, ik werd vanochtend wakker, deed de TV aan:
HEEFT U LAST VAN ANALE-ONGEMAKKEN?!!!!!!
het is 7:25 mongool, tief op.
Eeeeehmm, dit was RTL4quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat soort zenders hebben wij niet eensBasis pakketje
![]()
Dan heb je al te veel zenders waar niets op is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig lezen processtuken weg als de gemiddelde streekroman
quote:
Het is wel een leuke casus. Blijkt dat ik de gedaagden nog ken ookquote:
Verstoppingen! Huuuuuuhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je die Hello Kitty vibo's verkeerd gebruikt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een leuke casus. Blijkt dat ik de gedaagden nog ken ook
De eiserquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel grappig, vanuit welke kant moet je het lezen?
hmm, is t dan niet iets met mogelijke belangen verstrengeling?quote:
Ze moet het lezen voor studie lijkt me. Niet behandelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, is t dan niet iets met mogelijke belangen verstrengeling?
Ik zeg nergens dat het net zo grappig is. Ik zei alleen dat het net als topgear een programma is over mannendingen die toch leuk zijn voor vrouwen om naar te kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Een soort van Top Gear wil ik nog geloven, maar dan wel een heel stuk minder grappig. Heb nog nooit een NL programma gezien dat zich kan meten met Engelse humor.
Ik vind het soms echt wel redelijk in de buurt komen. Al moet je uiteraard wel van voetbal houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Een soort van Top Gear wil ik nog geloven, maar dan wel een heel stuk minder grappig. Heb nog nooit een NL programma gezien dat zich kan meten met Engelse humor.
Kijk. En ondanks dat ik niet van auto's hou, vind ik Top Gear echt geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt wel redelijk in de buurt komen. Al moet je uiteraard wel van voetbal houden.
ook het lezen alleen is vaak al niet toegestaan binnen organisaties. Maar dat bepaalt elke organisatie voor zichzelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze moet het lezen voor studiestage lijkt me. Niet behandelen.
Klutsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze moet het lezen voor studie lijkt me. Niet behandelen.
Ik heb geheimhoudingsplicht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, is t dan niet iets met mogelijke belangen verstrengeling?
En datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze moet het lezen voor studie lijkt me. Niet behandelen.
Dat snap ik, ik verwacht ook niks minder.quote:
Dat is het dus, je hebt mogelijk belastende informatie van mensen uit je omgeving.quote:[..]
En datAl moet ik het stuk wel van voor tot achter kennen.
Parijs is niet romantisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
als ik nu een vriendinnetje had, hadden we een heel leuk weekend gehad: http://www.1dayfly.com/nl(...)h-parijs#description
Parijs is wel leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
als ik nu een vriendinnetje had, hadden we een heel leuk weekend gehad: http://www.1dayfly.com/nl(...)h-parijs#description
Ik kwam op een voordeelsite dit tegen.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien is het niet romantisch om dat aan te bieden want dan ben je een pauper.
Dat weet ik, maar ik wil er verder gewoon niet te diep op ingaan. Daar ik zelf nog aan het uitzoeken ben waar de casus over gaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
geheimhoudingsplicht staat los van belangenverstrengeling.
Klopt. Maar in feite is deze casus voor zover niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik verwacht ook niks minder.
[..]
Dat is het dus, je hebt mogelijk belastende informatie van mensen uit je omgeving.
Maar er zal vast wel over nagedacht zijn
Oh, dat zou mij dus geen fuck boeien eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam op een voordeelsite dit tegen.....
Succes gegarandeerd
"Pak je spullen we gaan naar Parijs" op vrijdag ochtend zeggen, scoor je wel mee, hoe/waar/waarom boeit dan niet meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam op een voordeelsite dit tegen.....
Succes gegarandeerd
Klopt... Ik heb echt niks met Parijs. Disney dan weer welquote:
Joh, ook al neem je iemand mee naar Sufkutterveen, het gaat om het gebaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"Pak je spullen we gaan naar Parijs" op vrijdag ochtend zeggen, scoor je wel mee, hoe/waar/waarom boeit dan niet meerwas tenminste bij mn ex zo.
Meteen bij Nouk op de koffie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, ook al neem je iemand mee naar Sufkutterveen, het gaat om het gebaar.
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien is het niet romantisch om dat aan te bieden want dan ben je een pauper.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet het er idd ook gewoon niet bijzeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat zou mij dus geen fuck boeien eigenlijk.
Uhuhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dus heel vaak heb gelogeerd vroeger in dat dorp waar Nouk woont.quote:
Dus ik had me toen dat geld gewoon kunnen besparen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zou ie het erbij zeggen, wat boeit het. De gedachte an sich vind ik al lief, dan maakt het mij verder weinig uit hoeveel dat gekost heeft ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet het er idd ook gewoon niet bijzeggen natuurlijk.
dat sowieso nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet het er idd ook gewoon niet bijzeggen natuurlijk.
Zit ook wel weer iets in hoor, maar ik zou de prijs sowieso niet vermelden, dat doe ik nooit met cadeautjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zou ie het erbij zeggen, wat boeit het. De gedachte an sich vind ik al lief, dan maakt het mij verder weinig uit hoeveel dat gekost heeft ofzo.
Eensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zou ie het erbij zeggen, wat boeit het. De gedachte an sich vind ik al lief, dan maakt het mij verder weinig uit hoeveel dat gekost heeft ofzo.
Nee idd. Hoewel ik als ik kadootjes koop er vaak toch wel grof geld aan uitgeef.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ook wel weer iets in hoor, maar ik zou de prijs sowieso niet vermelden, dat doe ik nooit met cadeautjes.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik had me toen dat geld gewoon kunnen besparen?
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, van smartphones tot auto's, ik geef ook nog wel eens iets wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee idd. Hoewel ik als ik kadootjes koop er vaak toch wel grof geld aan uitgeef.
ik geef liever iets speciaals, dan lomp iets duurs te kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee idd. Hoewel ik als ik kadootjes koop er vaak toch wel grof geld aan uitgeef.
Mijn ex was niet zo van het spontane.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb echt de fijnste wekenden gehad waarbij spontaan een heel goedkoop (en achteraf en super!) B&B geboekt werd en ik dr van dr werk ophaalde en weg gingen.
...jij hebt net zoveel ervaring als een RZ, qua relaties hè? Gok ik dan, als ik dit soort uitspraken hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
"Pak je spullen we gaan naar Parijs" op vrijdag ochtend zeggen, scoor je wel mee,
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
Klopt... Ik heb echt niks met Parijs. Disney dan weer welMaar dat is anders.
Of jij hebt zelf nooit aan dat idee gedacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij hebt net zoveel ervaring als een RZ, qua relaties hè? Gok ik dan, als ik dit soort uitspraken hoor.
Ik moest t mn ex niet vertellen dat er een verrassing was ofso en haar 1e reactie was ook altijd boosheid, maar dat draaide altijd heel snel bij. Alleen vond t ze niet zo leuk dat haar werkgever meewerktequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn ex was niet zo van het spontane.
Dan schoot ze helemaal in de stress.
En had het geld voor die 4 dagen parijs wel over.
Is een mooie stad.
Ik koop maar voor heel weinig mensen een kadootje, maar ik let altijd heel goed op wat iemand zegt wat hij/zij leuk vind of graag wil hebben. Ik koop dan ook niet lomp iets duurs, maar iets waarvan ik weet dat diegene daar blij van wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik geef liever iets speciaals, dan lomp iets duurs te kopen
Paupers. Als je zoiets doet, moet je het gewoon goed doen. Simpel. Een weekendje budget-parijs is niet goed voor je longterm-relatie. Wat jullie vrouwen er nu ook over liegen.quote:
Ja klopt, eigenlijk lul ik maar uit mn nek, ik heb zelfs nog nooit sex gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij hebt net zoveel ervaring als een RZ, qua relaties hè? Gok ik dan, als ik dit soort uitspraken hoor.
Gast, ik ben 5 keer in Parijs geweest, waarvan 3 keer met een gehosselde chica. En 3 keer was het kudt. Maar een budgetreis heb ik er nooit van gemaakt. Budget en romantiek gaan niet samen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of jij hebt zelf nooit aan dat idee gedacht.
Dan is Disney kudtder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog nooit in een Disneypark geweest, als je de Efteling net zo boeiend vindt als de nachtuitzending van de EO, is het dan de moeite waard?
Ja ze vond het achteraf ook wel leuk en lief enzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest t mn ex niet vertellen dat er een verrassing was ofso en haar 1e reactie was ook altijd boosheid, maar dat draaide altijd heel snel bij. Alleen vond t ze niet zo leuk dat haar werkgever meewerkte
Echt, het kan me gewoon geen fuck schelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paupers. Als je zoiets doet, moet je het gewoon goed doen. Simpel. Een weekendje budget-parijs is niet goed voor je longterm-relatie. Wat jullie vrouwen er nu ook over liegen.
Het boeit me gewoon echt niet hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paupers. Als je zoiets doet, moet je het gewoon goed doen. Simpel. Een weekendje budget-parijs is niet goed voor je longterm-relatie. Wat jullie vrouwen er nu ook over liegen.
Mooi, dan hoef ik daar ook niet heenquote:
Link doet het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik probeer altijd iets te geven waarmee ik een vriendschap benadruk, dus iets nav een uitspraak, gebeurtenis oid. Het moet een herinnering opwekken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik koop maar voor heel weinig mensen een kadootje, maar ik let altijd heel goed op wat iemand zegt wat hij/zij leuk vind of graag wil hebben. Ik koop dan ook niet lomp iets duurs, maar iets waarvan ik weet dat diegene daar blij van wordt.
Dat dat dan soms iets is waar ik totaal het nut niet van inzie, dat is een ander verhaal. Zo heb ik dit ooit kado gegeven.
[ afbeelding ]
Ik vind Disneyland in Parijs geen jota aan, en zou er zelf dan ook niet zo snel heen gaan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog nooit in een Disneypark geweest, als je de Efteling net zo boeiend vindt als de nachtuitzending van de EO, is het dan de moeite waard?
Mij ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Oh, dat zou mij dus geen fuck boeien eigenlijk.
Het gaf weer een tijdje kredietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze vond het achteraf ook wel leuk en lief enzo.
Maar in het begin altijd stressen.
Dat ze er eigenlijk geen tijd voor had vanwege school enzo.
Nou, dat was bij dit ook zo. Mijn toenmalige ex had als kind zo'n gigantische plasmabol ergens gezien en wilde die altijd al een keer hebben. (echt zo'n hele grote, niet in de winkel).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik probeer altijd iets te geven waarmee ik een vriendschap benadruk, dus iets nav een uitspraak, gebeurtenis oid. Het moet een herinnering opwekken.
quote:
Ja, dat is dan gaaf!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat was bij dit ook zo. Mijn toenmalige ex had als kind zo'n gigantische plasmabol ergens gezien en wilde die altijd al een keer hebben. (echt zo'n hele grote, niet in de winkel).
Ik heb me een ongeluk gezocht naar zo'n ding, maar dat kostte toen echt duizenden euro's.
Toen heb ik dit ding gekocht, kostte toen ook nog 150 euro. Die gozer heeft zich echt uren vermaakt met ernaar kijken.
Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa, spuit fucking 19.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef Ripley het volgende:
Romantisch weekendje parijs hoeft vrij weinig te kosten hoor. Leuk hotel kost er niet veel, eten in een bistrootje in saint germain en verder lekker door de stad slenteren en zo
Heeft ie al gezegd dat ie een gitaar heeft? Dat is een chickmagnet heb ik begrepen.quote:
Ik wil ook heel graag weer een keerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]. Disney. Ik *moet* erheen. Echt. *snel*
Ja daar zorgde ik ook wel voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaf weer een tijdje krediet![]()
Ik lette wel altijd op dat het kon enzo. Deed het bijv juist na een tentamen periode of vlak voordat ze echt ergens heel druk mee zou worden.
Als je date/partner Parijs graag eens wil zien, waarom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa, spuit fucking 19.
Dat zei ik toch ook niet. Het gaat erom dat als je er vantevoren een budgetreisje van gaat maken dat dat niet romantisch is. Omdat je dan een pauper bent. en parijs is kudt. Ga dan gewoon naar Florence ofzo.
Ben een keertje rond Kerst geweest, geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag weer een keerMisschien volgend jaar.
Alleen het hebben van een gitaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft ie al gezegd dat ie een gitaar heeft? Dat is een chickmagnet heb ik begrepen.
Parijs is stom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet nodig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft ie al gezegd dat ie een gitaar heeft? Dat is een chickmagnet heb ik begrepen.
Die staat hier ook. Ik zit er niet eens aan vastgeplaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er ook éénquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is zo duur. Misschien een keer een budgetreisje ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
Neequote:
Pere Lachaisequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeParijs is een overgehypte kutstad.
Oke, het Louvre vind ik leuk, maar alleen om de kunst. En de Notre Dame omdat Notre DameMaar verder... Nee, doe mij maar Rome
Van alle Europese steden staat Parijs idd niet bovenaan mijn todolist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Parijs is best leuk, maar ik zou liever iets anders kiezen nu, Madrid ofzo.
Duh. Kutnewbie. Natuurlijk is mijn mening een feit als het zulke triviale zaken betreft. Dat jij dat niet snapt is jouw kutnewbieprobleem.quote:
De enige reden dat ik naar Parijs zou willen ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeParijs is een overgehypte kutstad.
Oke, het Louvre vind ik leuk, maar alleen om de kunst. En de Notre Dame omdat Notre DameMaar verder... Nee, doe mij maar Rome
Zomerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil naar Barcelona. In de zomer
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duh. Kutnewbie. Natuurlijk is mijn mening een feit als het zulke triviale zaken betreft. Dat jij dat niet snapt is jouw kutnewbieprobleem.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
Van alle Europese steden staat Parijs idd niet bovenaan mijn todolist.
quote:
Dat zeg ik toch.quote:NeeParijs is een overgehypte kutstad.
Dat is dan ook een gave stad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar Berlijn, daar ben ik dus nog nooit geweest
Jij bent gekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Omdat ik er nog nooit geweest ben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook een gave stad.
Barcelona staat ook nog op de lijst jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Voorjaar mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent gekvoorjaar is veel relaxer, fijner weer, minder vies
Sinds wanneer doet dat ertoe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je maakt jezelf elke dag belachelijker in mijn ogen, zo.
Ik denk dat dat weinig invloed heeft op mijn mening over Berlijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik er nog nooit geweest ben?
Als Berlijn net zo "Mooi en overweldigend" moet zijn als Keulen sla ik over.. Want een lelijk gedoe is dat zeg.. En dat terwijl ik soms best kan genieten van mooie gebouwen en andere zaken..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil naar Berlijn, daar ben ik dus nog nooit geweest
Daar moet ik ook echt nog heenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook een gave stad.
Je gaat naar Berlijn niet per sé voor de mooie gebouwen, alhoewel er zeker mooie dingen staan hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Berlijn net zo "Mooi en overweldigend" moet zijn als Keulen sla ik over.. Want een lelijk gedoe is dat zeg.. En dat terwijl ik soms best kan genieten van mooie gebouwen en andere zaken..
ik ga dr wel wonenquote:
Zeg dan Sloveniëquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
-Een of ander balkanland omdat me dat wel leuk lijkt.
Ik heb nog een hoop te zien in Europa.
Klinkt als een leuke vakantie om te liften.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
Daar zitten veel verschillen tussen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
Tresorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat naar Berlijn niet per sé voor de mooie gebouwen, alhoewel er zeker mooie dingen staan hoor!
Ik wil nog naar Denemarken of Zweden ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
-Berlijn
-Barcelona
-Sevilla
-Portugal
-Milaan
-Rome
Mwah, Bulgarije of Hongarije schijnt ook best tof te zijn. Dat is toch ook balkan?quote:
quote:
Denemarken lijkt qua landschap heel erg op Nederlandquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog naar Denemarken of Zweden ofzoGeen idee wat er te zien is, maar goed.
Oh dat is goedquote:
Liften als vrouw lijkt me nooit een goed plan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke vakantie om te liften.
Ik ken alleen die rare tunnel eigenlijk, die half onder Londen doorlooptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wel tof en sfeervol en redelijk schoon
Met tieten altijd meer kans.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liften als vrouw lijkt me nooit een goed plan.
Goed! Mag op 3e gesprek bij dat bedrijf van vrijdag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe gaat het met het solliciteren Kluts?
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo grootquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken alleen die rare tunnel eigenlijk, die half onder Londen doorloopt![]()
En foto's van m'n ex.. Oh wacht, daarom hoef ik Londen niet, zij zit er regelmatig
He, wat goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed! Mag op 3e gesprek bij dat bedrijf van vrijdag!
Daar heb ik je vaker over gehoord, maar ik weet echt helemaal niets van die stad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Kreator het volgende:
Jammer van je lijstje klots. Florence zou bovenaan moeten staan.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken alleen die rare tunnel eigenlijk, die half onder Londen doorloopt![]()
En foto's van m'n ex.. Oh wacht, daarom hoef ik Londen niet, zij zit er regelmatig
Wel als je naar dat Reuzenrad toe gaat en alles daar omheen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo groot
Het is ook niet dat ik bang ben dat ik uren langs de kant van de weg sta, meer de beweegredenen van de aanbieder van de lift zelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met tieten altijd meer kans.
je weet dat je altijd iemand tegen komt op zo'n plek he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Londen is nogal groot he, kans dat je haar tegen het lijf loopt is niet zo groot
Het is dan ook gewoon heel normaal als je je lichaam aanbiedt in ruil voor een lift hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik bang ben dat ik uren langs de kant van de weg sta, meer de beweegredenen van de aanbieder van de lift zelf.
Echt, ultraromantisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik je vaker over gehoord, maar ik weet echt helemaal niets van die stad.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat het mis ging.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik bang ben dat ik uren langs de kant van de weg sta, meer de beweegredenen van de aanbieder van de lift zelf.
In Denemarken is dat echt naar trouwens als er maar heel weinig auto's komen en het steenkoud is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat moet ik toekennen, het is een van de mooiste stedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |