Ik vond hem echt gewoon móói, en dat vind ik echt zelden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Shit, ik heb teveel gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij 's morgens niet naar z'n werk gaat, maar...
Euhm... neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klappen met je borsten ipv je handen?
Ik wil ook een foto van Angel zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Het is idd een mooie man ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hem echt gewoon móói, en dat vind ik echt zelden.
zijn fobo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een foto van Angel zien
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.quote:
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."
Hmmm....
Maar... hoe wijt jij dat?quote:
Nee, alt+F4quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Ik moet blijven, maar heb geen zin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weg, maar ik heb geen zin
Stom gedoe
Ik hou er wel van als mannen goed afgericht zijnquote:
Uhuh. Begonnen met mij... Mijn ogen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
>:")
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Wat heb je ervoor over?quote:
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was warm genoeg in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |