chocoladepasta?quote:

I know, die heb ik vroeger eigenlijk bedachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt potten witte pasta, zonder bruin erbij, die heb ik altijd in huis![]()
Behalve nu, is vanmorgen opgegaan

En rodequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
chocoladepasta?
of hazelnoot?

met nootjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
chocoladepasta?
of hazelnoot?

nee, maar serieus, drie kleuren CHOCOLADEpasta?quote:

Nou ja, daar zit caramel bij ofzo, weet niet preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
chocoladepasta?
of hazelnoot?

Ik moet hem ook wel weer in elkaar klikken, denk ik hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb ik ook.... In onderdelen... Op zolder...
* DaMart noteert op boodschappenbrief: pinda's!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
DM moet maar geen pinda's kopen voor zaterdag

koffiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet hem ook wel weer in elkaar klikken, denk ik hoor.
[..]
* DaMart noteert op boodschappenbrief: pinda's!
Maar wel typisch: in het Tsjechisch noemen ze het vrouwelijk geslachtsorgaan 'pinda'... past wel bij de omschrijving uit dat artikel dus.
En durven jullie nog wel koffie te drinken na dit bericht?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Dus witte chocola, bruine chocola (dat dat uberhaupt al bestaat zeg) en caramel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, daar zit caramel bij ofzo, weet niet precies

quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffieik neem er nog 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niveau stijgt weer naar gebruikelijk niveauvooral in die spoiler
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>

Melk, puur en witquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar serieus, drie kleuren CHOCOLADEpasta?

'stijgt' ook gewoon hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niveau stijgt weer naar gebruikelijk niveauvooral in die spoiler

Waar is dat van?quote:

Ja, maar ook met hazelnootpastaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus witte chocola, bruine chocola (dat dat uberhaupt al bestaat zeg) en caramel?

ja, voor de meesten hier is dat niveau het hoogst denkbare niveau tochquote:

Geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is dat van?
Dat moet ik![]()
(echt geen hazelnoot dus?)

jij houdt ook niet van hazelnoot in je chocoladequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is dat van?
Dat moet ik![]()
(echt geen hazelnoot dus?)

hazelnootpasta heeft toch echt niets met chocola te maken voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij houdt ook niet van hazelnoot in je chocolade![]()
?

ik ben best wel galant af en toe hoor, blijf maar zitten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lekkerik moet het zeker zelf gaan pakken ?

Liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben best wel galant af en toe hoor, blijf maar zitten.
ik haal wel.

inderdaad, wie dat bedacht heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hazelnootpasta heeft toch echt niets met chocola te maken voor mij![]()
ik heb gewoon pure chocoladepasta![]()
![]()

quote:

Ik mag je zeker niet inruilenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo ben ik
![]()
ik doe ook stofzuigen, dweilen, strijken, was opvouwen, eten koken en apparaten maken
terwijl ik getrouwd ben met een huisvrouw
hier, je koffie![]()

Waarmee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje kan eindelijk het begin van de Master Of Puppets solo

Nicequote:

quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag je zeker niet inruilen![]()
![]()
Al denk ik dat ik al een beetje gelukkiger zou worden van een baantje buiten de deur

Ow... Vertel.. Boefje...quote:

Dat vindt ze wel goed ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet dat wokkin dat niet goed vindt
dan toch maar iets buiten de deur zoeken

dan kan het een heel ander verhaal worden opeensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vindt ze wel goed ja?
(Ik las alleen deze post, dan leest dat wel typisch)

quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady moet nu echt met haar tengels van het stoofvlees afblijven anders is er niks meer voor morgen

ja, ik ga niet voor niets overwerkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady moet nu echt met haar tengels van het stoofvlees afblijven anders is er niks meer voor morgen

Die reactie was té snelquote:

sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ga niet voor niets overwerken

Hmmhmm.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zat toen ook al achter een toetsenbord
Ik eet te veel pinda'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
haaaii
en LOL Krijg weer zin in seks...
Vergeetachtigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed geheugen, bescherming tegen verkoudheid en griep....
ik ontken alles

Dan is het heel lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:

lekker kruidig, en dan ineens lekker pittigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die reactie was té snel![]()
Klopt, heeeeel lekker![]()

Ja, best welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan het een heel ander verhaal worden opeens

Door die beschrijving smaakt mijn pasta ineens andersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker kruidig, en dan ineens lekker pittig

quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffieik neem er nog 1
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

halloquote:

Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorryer is nog wel genoeg quiche hoor
want koud is dat niet zo lekker vind ik

Hey Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Middag nog heel even van mijn koffie genieten en dan zo even naar het winkelcentrum voor een paar nieuwe broeken. VOel me nu goed en in staat om te gaan, dus kan beter nu gaan dan op de rustige donderdag
Middag dipjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
Waarom is het druk hier? Geen eens tijd om te FOK!ken

het zal op een dinsdagmiddag toch ook niet zo druk zijn ? Succes met broeken kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Middag nog heel even van mijn koffie genieten en dan zo even naar het winkelcentrum voor een paar nieuwe broeken. VOel me nu goed en in staat om te gaan, dus kan beter nu gaan dan op de rustige donderdag
uh okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Omdat niet iedereen rekening met je houdt? Ik startte vanochtend gewoon mijn modem opnieuw op toen er geen verbinding was, en het probleem was voorbij. Anderen bellen meteen in paniek op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef Toekito het volgende:
Waarom is het druk hier? Geen eens tijd om te FOK!ken

Ik meldt me wel straksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorryer is nog wel genoeg quiche hoor
want koud is dat niet zo lekker vind ik

Klinkt goed Bos, succes alvast!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:

al is mijn griekse quiche toch anders dan die van jullie.. niet onaardig hoor...maar goed.. oefening baart kunst toch?quote:

Ik bedoel de voor mij rustige donderdag. Meestal heb ik op donderdag helemaal niks te doen en kom ik ook tot niks. Dat bedoel ik. Dinsdag heb ik vaak naast het werk ook wel eens een andere afspraak, vandaag niet en omdat ik me nu wel in orde voel (niet helemaal, maar wel goed genoeg) kan ik best wel nu gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal op een dinsdagmiddag toch ook niet zo druk zijn ? Succes met broeken kopen![]()
[..]
uh oke

Hier krijgen we vanmiddag ijzelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
Koud hier en regen. Grijze saaie dag qua weer dus

Oooh, dat is helemaal ellende zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier krijgen we vanmiddag ijzel.
Nou ja, hier waar ik nu ben en naar het oosten toe... thuis als het goed is geen last van.

precies, lekker blijven oefenen. Ik heb er nog nooit 1 gemaakt en heb er van 1 het deeg gemaakt. Dus ja om mij nou expert te noemen, nee!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
al is mijn griekse quiche toch anders dan die van jullie.. niet onaardig hoor...maar goed.. oefening baart kunst toch?![]()

Ojee tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Vandaag zooooooo moe. Ik snap er niets van. Heb net een uurtje gelegen maar voel me alsof ik 3 nachten niet heb geslapen

Heb ik eigenlijk al een paar weken last van. Zou bijna denken dat ik weer glandular fever heb qua vermoeidheid maar verder geen enkel ander verschijnselquote:

quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk al een paar weken last van. Zou bijna denken dat ik weer glandular fever heb qua vermoeidheid maar verder geen enkel ander verschijnsel

quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier krijgen we vanmiddag ijzel.
Nou ja, hier waar ik nu ben en naar het oosten toe... thuis als het goed is geen last van.

Succes met broeken kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:

Is dat een soort Pfeiffer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk al een paar weken last van. Zou bijna denken dat ik weer glandular fever heb qua vermoeidheid maar verder geen enkel ander verschijnsel

Niet om arrogant te doen maar ik eet echt belachelijk gezondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
en Stu.. misschien helpt het om meer vitamientjes te eten? dat werkt voor mij altijd wel

Dat vind ik eigenlijk best knap van jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Proefwerkweek is goed voor je postaantal op Fok!

Ziekte wet is nog beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Proefwerkweek is goed voor je postaantal op Fok!

Ja, dat is de Engelse benaming ervoorquote:

Ligt eraan waar je moet zijn, Provincie Utrecht kan glad worden, maar minder erg dan in het oosten: http://www.knmi.nl/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
Stu
[..]
en ik moet straks iets verder oostwaarts dan waar jij nu bent

Hoi Wokquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
Stu
[..]
en ik moet straks iets verder oostwaarts dan waar jij nu bent

Niet om weer het bier verhaal op te rakelen hoor, het is jouw levenstijl, maar je kan nog zo gezond eten maar met alcohol vernietig je wel al die gezonde dingen ... zeg maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet om arrogant te doen maar ik eet echt belachelijk gezond![]()
Ik eet altijd met de kinderen samen en kook alleen maar verse groente (minimaal 3 verschillende per dag!) en gebruikt nooit iets uit pakjes of potjes of iets![]()

Duidelijk. Maar het komt volgens mij zelden voor dat je Pfeiffer nogmaals krijgt als je het eenmaal hebt gehad... daarom ga ik er ook vanuit dat ik het waarschijnlijk niet meer zal krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is de Engelse benaming ervoor

net over de A2 en iets noordelijker dan jij nu zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je moet zijn, Provincie Utrecht kan glad worden, maar minder erg dan in het oosten: http://www.knmi.nl/

Ik zal vanavond eens kijken of ik op de weg kan schaatsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je moet zijn, Provincie Utrecht kan glad worden, maar minder erg dan in het oosten: http://www.knmi.nl/

Zie ook hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]

Daar zul je eigenlijk best een goed punt hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet om weer het bier verhaal op te rakelen hoor, het is jouw levenstijl, maar je kan nog zo gezond eten maar met alcohol vernietig je wel al die gezonde dingen ... zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |