inderdaad, wie dat bedacht heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hazelnootpasta heeft toch echt niets met chocola te maken voor mij![]()
ik heb gewoon pure chocoladepasta![]()
![]()
quote:
Ik mag je zeker niet inruilenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo ben ik
![]()
ik doe ook stofzuigen, dweilen, strijken, was opvouwen, eten koken en apparaten maken
terwijl ik getrouwd ben met een huisvrouw
hier, je koffie![]()
Waarmee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje kan eindelijk het begin van de Master Of Puppets solo
Nicequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag je zeker niet inruilen![]()
![]()
Al denk ik dat ik al een beetje gelukkiger zou worden van een baantje buiten de deur
Ow... Vertel.. Boefje...quote:
Dat vindt ze wel goed ja?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet dat wokkin dat niet goed vindt
dan toch maar iets buiten de deur zoeken
dan kan het een heel ander verhaal worden opeensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vindt ze wel goed ja?
(Ik las alleen deze post, dan leest dat wel typisch)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady moet nu echt met haar tengels van het stoofvlees afblijven anders is er niks meer voor morgen
ja, ik ga niet voor niets overwerkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady moet nu echt met haar tengels van het stoofvlees afblijven anders is er niks meer voor morgen
Die reactie was té snelquote:
sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ga niet voor niets overwerken
Hmmhmm.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zat toen ook al achter een toetsenbord
Ik eet te veel pinda'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
haaaii
en LOL Krijg weer zin in seks...
Vergeetachtigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed geheugen, bescherming tegen verkoudheid en griep....
ik ontken alles
Dan is het heel lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
lekker kruidig, en dan ineens lekker pittigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die reactie was té snel![]()
Klopt, heeeeel lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |