had ik nog niet gezien , wat dacht de volkskrant ? als NRC stopt , gaan wij verder ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef men.mulder het volgende:
Net wakker, ik weet niet of dit al genoemd is: http://www.volkskrant.nl/(...)bijna-gezellig.dhtml. Live blog over Egypte van de Volkskrant.
Dat lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
had ik nog niet gezien , wat dacht de volkskrant ? als NRC stopt , gaan wij verder ?
tnxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:09 schreef Wokkel het volgende:
Live is te volgen op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Misschien niet, maar onderschat de menigte niet, met de gedachten dat ze opkomen voor hun vrijheid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
tnx
Dit is de staats TV van Egypte zo te zien
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
It is unlikely that the protesters will be able to march to the palace in Heliopolis due to distance as well as the Army & dreaded police.
Het is 17km naar het paleis, gaan ze niet redden...
Zolang het volk zich er beter bij voelt lijkt het me prima, ze willen werk, ze willen eten en betaalbare prijzen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:38 schreef DustPuppy het volgende:
Maar hopen dat ze de ene dictatuur (Mubarak) niet inruilen voor de ander (islamofascisme).
Good luck peepz!
Als dat op de route naar het paleis ligt, dan gaat dat dus niet lukken hè? Met 1 miljoen mensen tussen de tanks door proberen te slalommenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:21 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS is wakker geworden, na maar liefst 1 week
quote:Twitter_pic_normal sunnysingh_sw6 RT @sunnysingh_sw6: Delusion continues: VP Arab Translation Union on #Egypt state TV : Tahrir square filled with foreigners writing anti Mubarak banners. #Egypt
Toeristen sluiten zich nu ook aan bij de demonstranten?quote:
Ach, we hebben altijd nog de staatstelevisie. Stukje dichterbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:23 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Als dat op de route naar het paleis ligt, dan gaat dat dus niet lukken hè? Met 1 miljoen mensen tussen de tanks door proberen te slalommen
Ja, anders zitten ze toch maar op dat vliegveldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Toeristen sluiten zich nu ook aan bij de demonstranten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |