op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:58 schreef StringsOfLife het volgende:
Ja, maar de wedstrijden gaan tenminste wel door.
Ik sta aan de overkant, dus het zal bij jou altijd groener zijn dan bij mij en andersom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:54 schreef welkominspace het volgende:
het gras is hier godverdomme groen ja!
nee lees maar in de OPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik sta aan de overkant, dus het zal bij jou altijd groener zijn dan bij mij en andersom.
Als het bij jou groen is, is het bij mij ook groen.quote:
ik zit altijd aan wat groens te hijsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het bij jou groen is, is het bij mij ook groen.
dan ben je niet goed in je hoofdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:06 schreef Tinos85 het volgende:
Maar wat nou hè. Ja wat nou als het groen niet groen is maar blauw? Heb je daar wel eens over nagedacht?
alleen een paar oudgedienden die daaraan meededen snappen diequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
homepage: http://phphulp.nl : ') doet het niet TS
ik hou niet van voetbalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:15 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Niet weten dat op dit moment Deportiva San Carlos - Limon wordt gespeeld.
heb ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan hash roken dat is niet groen maar wel beter
voor te slapen jeweetzquote:
ben met m'n eigen onderneming bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:38 schreef NotYou het volgende:
En weer verbaast het me dat jij daadwerkelijk een vader bent.Werk je wel of dat ook niet?
parttime paps enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:42 schreef NotYou het volgende:
Wat studeer je dan? En wat voor rol speel jij in de opvoeding en verzorging van je kind als je om 03:40 op 'n doordeweekse dag blij/trots stoned op een forum zit te posten?
wantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:46 schreef NotYou het volgende:
Geen idee of kinderen dan al zelfstandig hele nachten slapen, maar ook dan vind ik het hoogst opmerkelijk dat jij ervoor kiest je leven op deze manier in te vullen.
nee, ben zeg maar een beetje uit de kast gekomen tijdje terugquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je woonsituatie? Woon je samen met de moeder van je kind?
Ik vind dat het ouderschap gepaard komt met een zekere verantwoordelijkheid en verplichting jegens je kind. Het minste dat je kunt doen is toch wel je best en als dit alles serieus is, dan is één ding overduidelijk: jij doet dat zeker niet.quote:
als troll?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, ben zeg maar een beetje uit de kast gekomen tijdje terug![]()
Moeilijk dit te geloven. Hoop dat je gewoon een troll bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, ben zeg maar een beetje uit de kast gekomen tijdje terug![]()
ook weer zo'n matige opmerking..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind dat het ouderschap gepaard komt met een zekere verantwoordelijkheid en verplichting jegens je kind. Het minste dat je kunt doen is toch wel je best en als dit alles serieus is, dan is één ding overduidelijk: jij doet dat zeker niet.
[..]
als troll?
En dat ligt dan per definitie aan andere mensen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook weer zo'n matige opmerking..
zolang je me niet in het dagelijkse leven meemaakt is het gewoon lastig om een beeld van mij te krijgen(dat heeft iedereen,ook mensen die ik net leer kennen enzo)
nee,dat zegt dat ik niet makkelijk in te schatten benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat ligt dan per definitie aan andere mensen?
powerplant is een soort wiet manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef NotYou het volgende:
Er is niets matigs aan die opmerking. Een kind heeft recht op een nuchtere vader, die wiet niet omschrijft als powerplant.Iemand die niet tot 4 uur 's nachts stoned op een forum hangt.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef NotYou het volgende:
Er is niets matigs aan die opmerking. Een kind heeft recht op een nuchtere vader, die wiet niet omschrijft als powerplant.Iemand die niet tot 4 uur 's nachts stoned op een forum hangt.
Zal best en klinkt in jouw beleving ongetwijfeld erg interessant maar je bent imo gewoon een tienervader gevangen in het lichaam van een 24-jarige. Serieus man, grow up.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,dat zegt dat ik niet makkelijk in te schatten ben
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zal best en klinkt in jouw beleving ongetwijfeld erg interessant maar je bent imo gewoon een tienervader gevangen in het lichaam van een 24-jarige. Serieus man, grow up.
Het vergroot wel de kans op psychoses en wanneer je 't maar vaak genoeg doet leef je behoorlijk in een waas. Ook kan er een geestelijke afhankelijkheid ontstaan en zal je, wanneer je 't icm tabak rookt, goed mogelijk verslaafd raken aan de nicotine.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
powerplant is een soort wiet man
en laat me lekker blowen joh,dat maakt me echt geen halve debiel ofzo hoor
bitch pleasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zal best en klinkt in jouw beleving ongetwijfeld erg interessant maar je bent imo gewoon een tienervader gevangen in het lichaam van een 24-jarige. Serieus man, grow up.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het vergroot wel de kans op psychoses en wanneer je 't maar vaak genoeg doet leef je behoorlijk in een waas. Ook kan er een geestelijke afhankelijkheid ontstaan en zal je, wanneer je 't icm tabak rookt, goed mogelijk verslaafd raken aan de nicotine.
Dat is helemaal niet prima. Ik zou liever een zelfbewuste verantwoordelijke vader zien die er alles aan doet zijn kind een goed leven te (kunnen) bieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]wat jij wil joh.
als dat het beeld is dat je van me wil hebben is dat prima toch?
ik blow echt niet letterlijk elke dag de hele dag hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het vergroot wel de kans op psychoses en wanneer je 't maar vaak genoeg doet leef je behoorlijk in een waas. Ook kan er een geestelijke afhankelijkheid ontstaan en zal je, wanneer je 't icm tabak rookt, goed mogelijk verslaafd raken aan de nicotine.
Hou je bek en ga slapen Jan Peter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk of rot anders gewoon op met je niks toevoegende reacties.
je moest eens weten man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet prima. Ik zou liever een zelfbewuste verantwoordelijke vader zien die er alles aan doet zijn kind een goed leven te (kunnen) bieden.
Maar je blowt wel elke dag? Of regelmatig een hele dag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik blow echt niet letterlijk elke dag de hele dag hoor
en ik ben al een jaar gestopt met alleen tabak roken
dat laatste, en niet eens een hele dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar je blowt wel elke dag? Of regelmatig een hele dag?
Dat betekent niet per definitie een goed leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je moest eens weten man.
baby heeft nu al een leuke spaarrekening hoor,die hebben de meeste Fok!kers niet eens
nee,maar wel dat ik me de tering heb gewerkt om dat voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat betekent niet per definitie een goed leven.
Geld is in ieder geval al iets. Maar betaal jij dan ook al kleding, luiers, voeding, etc?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je moest eens weten man.
baby heeft nu al een leuke spaarrekening hoor,die hebben de meeste Fok!kers niet eens
tuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geld is in ieder geval al iets. Maar betaal jij dan ook al kleding, luiers, voeding, etc?
Ik heb helemaal geen druk schema. Ik heb echter ook geen kind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
En zelf zitten ze ook allemaal hier nog om half 5 terwijl ze morgen er om 07:00 uit moeten om hun drukke schema te volbrengen
Right
want als je af en toe(of regelmatig) een blowtje rookt ben je per definitie een ongeschikte ouder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen druk schema. Ik heb echter ook geen kind.Ook geen enkel bezwaar tegen drugsgebruik, maak het vooral zo gek als je wil, behalve dan als je een kind hebt waarvoor je de verantwoordelijkheid draagt.
mwah, 45-50 uurquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:13 schreef Stokstaart het volgende:
Oh hij voelt zich kennelijk aangesproken
Zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld eigen zaken hebben en meer uren maken dan jij en je hele kliek bij elkaar maar even een wietje nodig hebben om te kunnen ontspannen 's avonds.
Omdat ze 18 uur per dag in touw zijn.
ik ookquote:
Drugsgebruik brengt altijd een zeker (onnodig) risico met zich mee, waarvan ik - hoe gering ook - vind dat je 't als ouder niet moet nemen. En wanneer je regelmatig blowt heeft dat echt wel invloed op je. Ook op dagen dat je niet blowt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
want als je af en toe(of regelmatig) een blowtje rookt ben je per definitie een ongeschikte ouder?
denk je werkelijk dat een beetje wiet je gedrag dusdanig beïnvloedt?
en bij mij werkt het sws al anders dan bij anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |