nee,dat zegt dat ik niet makkelijk in te schatten benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat ligt dan per definitie aan andere mensen?
powerplant is een soort wiet manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef NotYou het volgende:
Er is niets matigs aan die opmerking. Een kind heeft recht op een nuchtere vader, die wiet niet omschrijft als powerplant.Iemand die niet tot 4 uur 's nachts stoned op een forum hangt.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef NotYou het volgende:
Er is niets matigs aan die opmerking. Een kind heeft recht op een nuchtere vader, die wiet niet omschrijft als powerplant.Iemand die niet tot 4 uur 's nachts stoned op een forum hangt.
Zal best en klinkt in jouw beleving ongetwijfeld erg interessant maar je bent imo gewoon een tienervader gevangen in het lichaam van een 24-jarige. Serieus man, grow up.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,dat zegt dat ik niet makkelijk in te schatten ben
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zal best en klinkt in jouw beleving ongetwijfeld erg interessant maar je bent imo gewoon een tienervader gevangen in het lichaam van een 24-jarige. Serieus man, grow up.
Het vergroot wel de kans op psychoses en wanneer je 't maar vaak genoeg doet leef je behoorlijk in een waas. Ook kan er een geestelijke afhankelijkheid ontstaan en zal je, wanneer je 't icm tabak rookt, goed mogelijk verslaafd raken aan de nicotine.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
powerplant is een soort wiet man
en laat me lekker blowen joh,dat maakt me echt geen halve debiel ofzo hoor
bitch pleasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zal best en klinkt in jouw beleving ongetwijfeld erg interessant maar je bent imo gewoon een tienervader gevangen in het lichaam van een 24-jarige. Serieus man, grow up.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het vergroot wel de kans op psychoses en wanneer je 't maar vaak genoeg doet leef je behoorlijk in een waas. Ook kan er een geestelijke afhankelijkheid ontstaan en zal je, wanneer je 't icm tabak rookt, goed mogelijk verslaafd raken aan de nicotine.
Dat is helemaal niet prima. Ik zou liever een zelfbewuste verantwoordelijke vader zien die er alles aan doet zijn kind een goed leven te (kunnen) bieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]wat jij wil joh.
als dat het beeld is dat je van me wil hebben is dat prima toch?
ik blow echt niet letterlijk elke dag de hele dag hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het vergroot wel de kans op psychoses en wanneer je 't maar vaak genoeg doet leef je behoorlijk in een waas. Ook kan er een geestelijke afhankelijkheid ontstaan en zal je, wanneer je 't icm tabak rookt, goed mogelijk verslaafd raken aan de nicotine.
Hou je bek en ga slapen Jan Peter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk of rot anders gewoon op met je niks toevoegende reacties.
je moest eens weten man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet prima. Ik zou liever een zelfbewuste verantwoordelijke vader zien die er alles aan doet zijn kind een goed leven te (kunnen) bieden.
Maar je blowt wel elke dag? Of regelmatig een hele dag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik blow echt niet letterlijk elke dag de hele dag hoor
en ik ben al een jaar gestopt met alleen tabak roken
dat laatste, en niet eens een hele dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar je blowt wel elke dag? Of regelmatig een hele dag?
Dat betekent niet per definitie een goed leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je moest eens weten man.
baby heeft nu al een leuke spaarrekening hoor,die hebben de meeste Fok!kers niet eens
nee,maar wel dat ik me de tering heb gewerkt om dat voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat betekent niet per definitie een goed leven.
Geld is in ieder geval al iets. Maar betaal jij dan ook al kleding, luiers, voeding, etc?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je moest eens weten man.
baby heeft nu al een leuke spaarrekening hoor,die hebben de meeste Fok!kers niet eens
tuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Geld is in ieder geval al iets. Maar betaal jij dan ook al kleding, luiers, voeding, etc?
Ik heb helemaal geen druk schema. Ik heb echter ook geen kind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
En zelf zitten ze ook allemaal hier nog om half 5 terwijl ze morgen er om 07:00 uit moeten om hun drukke schema te volbrengen
Right
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |