op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:58 schreef StringsOfLife het volgende:
Ja, maar de wedstrijden gaan tenminste wel door.
Ik sta aan de overkant, dus het zal bij jou altijd groener zijn dan bij mij en andersom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:54 schreef welkominspace het volgende:
het gras is hier godverdomme groen ja!
nee lees maar in de OPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik sta aan de overkant, dus het zal bij jou altijd groener zijn dan bij mij en andersom.
Als het bij jou groen is, is het bij mij ook groen.quote:
ik zit altijd aan wat groens te hijsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het bij jou groen is, is het bij mij ook groen.
dan ben je niet goed in je hoofdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:06 schreef Tinos85 het volgende:
Maar wat nou hè. Ja wat nou als het groen niet groen is maar blauw? Heb je daar wel eens over nagedacht?
alleen een paar oudgedienden die daaraan meededen snappen diequote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
homepage: http://phphulp.nl : ') doet het niet TS
ik hou niet van voetbalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:15 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Niet weten dat op dit moment Deportiva San Carlos - Limon wordt gespeeld.
heb ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan hash roken dat is niet groen maar wel beter
voor te slapen jeweetzquote:
ben met m'n eigen onderneming bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:38 schreef NotYou het volgende:
En weer verbaast het me dat jij daadwerkelijk een vader bent.Werk je wel of dat ook niet?
parttime paps enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:42 schreef NotYou het volgende:
Wat studeer je dan? En wat voor rol speel jij in de opvoeding en verzorging van je kind als je om 03:40 op 'n doordeweekse dag blij/trots stoned op een forum zit te posten?
wantquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:46 schreef NotYou het volgende:
Geen idee of kinderen dan al zelfstandig hele nachten slapen, maar ook dan vind ik het hoogst opmerkelijk dat jij ervoor kiest je leven op deze manier in te vullen.
nee, ben zeg maar een beetje uit de kast gekomen tijdje terugquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je woonsituatie? Woon je samen met de moeder van je kind?
Ik vind dat het ouderschap gepaard komt met een zekere verantwoordelijkheid en verplichting jegens je kind. Het minste dat je kunt doen is toch wel je best en als dit alles serieus is, dan is één ding overduidelijk: jij doet dat zeker niet.quote:
als troll?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, ben zeg maar een beetje uit de kast gekomen tijdje terug![]()
Moeilijk dit te geloven. Hoop dat je gewoon een troll bent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee, ben zeg maar een beetje uit de kast gekomen tijdje terug![]()
ook weer zo'n matige opmerking..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind dat het ouderschap gepaard komt met een zekere verantwoordelijkheid en verplichting jegens je kind. Het minste dat je kunt doen is toch wel je best en als dit alles serieus is, dan is één ding overduidelijk: jij doet dat zeker niet.
[..]
als troll?
En dat ligt dan per definitie aan andere mensen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ook weer zo'n matige opmerking..
zolang je me niet in het dagelijkse leven meemaakt is het gewoon lastig om een beeld van mij te krijgen(dat heeft iedereen,ook mensen die ik net leer kennen enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |