Baas, waar dan?quote:
Anna Drijverquote:
Pas wel op dat je daar binnenkort geen onbekend kroost hebt rondlopen hè...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook, in Oostenrijk nog vorige weekEn er nog mee gebatst ook
Sowieso. Krullenbollenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pas wel op dat je daar binnenkort geen onbekend kroost hebt rondlopen hè...
IK BEN NIET VAN ACHTER DE DOM! IK BEN EEN ALFA MAN!quote:
Als je in VLC mee luistert, ff op stop drukken, en dan weer op play!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:01 schreef Moira. het volgende:
Ik hoor geen clocksLooptie zo ver achter?
Dat is kut.quote:
Ik luister via die direct link op de site, dus een soort pop-upje (weet ik veel wat het is).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je in VLC mee luistert, ff op stop drukken, en dan weer op play!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
vind het best dat er reclame gemaak word van ons radio op scholen , maar we hoeven nie te helpen met huiswerk enzow toch he?
Nou, als je kan..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:03 schreef _Fanta het volgende:
vind het best dat er reclame gemaak word van ons radio op scholen , maar we hoeven nie te helpen met huiswerk enzow toch he?
Idd, ik moet nog een beste lading bier naar binnen gieten nuquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:05 schreef Rockiejj het volgende:
Kap met die kut drinkjingle, ik krijg kotsneigingen.
Ik ga morgen niet naar school manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is kut.
[ afbeelding ]
Drop jij hem morgen ook ff overal op school?
Ik zei nog zo: we hebben testserversquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een erdoorheen tot de problemen opgelost zijn van Zokunen!
QFT.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: we hebben testservers
Daar werkte hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: we hebben testservers
Oke. Dan gooi ik er nog een paar hits doorheenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:08 schreef Zokunen het volgende:
dan ga ik weer even testen, snap er niks van, net deed het het daar nog :S
Nee, als ik weer niet slaap ben ik net zo beroerd als vandaag. En als ik niet naar school ga mag ik zeker niet trainenquote:
QFT.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, als ik weer niet slaap ben ik net zo beroerd als vandaag. En als ik niet naar school ga mag ik zeker niet trainen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:05 schreef Moira. het volgende:
Dankje PaultjeIk hou van je
En je kwam toch in mijn bedje?
Te lui om te printenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
QFT.
Ah jammer.
Hang m dan in je kamer!
Ja hop Paul, duik 't bed inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:10 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Moira staat te wachten
[ afbeelding ]
Ja, morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:12 schreef Moira. het volgende:
TRUSTEEBloodhound Gang is BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, morgen.
Ben te lui om nu pics te maken, op me pc te zetten, en dan ook nog eens te uploaden..
Daarom zei ik t ookquote:
Scotch ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
maar wel leuke gedachte opzich dat je iets aan t drinken bent wat mensen 12 jaar eerder al voor je gemaakt hebben
Succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:16 schreef Roburtt het volgende:
Ik prop mezelf nog ff vol met asperines en ga slapen
Oh babyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:12 schreef Moira. het volgende:
Paul; you and me baby ain't nothing but mammals, so let's do it like they do on the discovery channel
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
ik heb de oplossing, je moet gewoon emmer behanghangselplaksel maken voordat je gaat slapen die je dan morgen naar school neemt met stapel van die flyers en dan gwoon heel die school volhangen
Winamp zuigt om met mic te werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik geef het op straks leek het te werken, maar nu heb ik zo lopen klooien met de settings om het werkend te krijgen dat ik het voor nu even opgeef
Mic werkt prima maar winamp op de een of andere manier niet meer :S
Haha, nee, ik gebruik wel gewoon plakband en kauwgom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:24 schreef _Fanta het volgende:
ik heb de oplossing, je moet gewoon emmer behanghangselplaksel maken voordat je gaat slapen die je dan morgen naar school neemt met stapel van die flyers en dan gwoon heel die school volhangen
zolang het maar blijft hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, nee, ik gebruik wel gewoon plakband en kauwgom.
Lees even goed de wiki doorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:27 schreef Zokunen het volgende:
Maar ergens in de config van de input of outpug heb ik gefaald
Sam heeft bagger kwaliteit, VDJ lijkt te kutten met mic, althans dat las ik. En EDcast en Butt willen nu niet meewerken :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winamp zuigt om met mic te werken.
Download VirtualDJ 5 of 6 . Dat is ideaal om mee te beginnen
Dat heb ik al gedaan, het stuk van de sam config heb ik zelfs gepostquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lees even goed de wiki doorDie staat op de site!
jah we willen wel pics zien van het resultaat uiteraard!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak wel ff foto's door de hele school waar ze hangen
Blijf het proberenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb ondertussen SAM, VDJ7, butt, EDcast, Shoutcast DSP etc geinstalleerd, dus ik ben koppig genoeg
Sam werkt, maar krijg veel gezeur over de kwaliteit, dus wil ik anders. Audio drivers heb ik vandaag geupdate, en nu heb ik stereo mix, en dus zouden butt en edcast moeten werken. Maar dat doet het atm niet
En ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik een USB headset (Sennheisser PC161) gebruik, maar het moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb ondertussen SAM, VDJ7, butt, EDcast, Shoutcast DSP etc geinstalleerd, dus ik ben koppig genoeg
Sam werkt, maar krijg veel gezeur over de kwaliteit, dus wil ik anders. Audio drivers heb ik vandaag geupdate, en nu heb ik stereo mix, en dus zouden butt en edcast moeten werken. Maar dat doet het atm niet
Zeker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak wel ff foto's door de hele school waar ze hangen
Van elke poster word een foto gemaakt, daar maak ik een groot plaatje van, en die post ik hier natuurlijk op het forum!quote:
Zeker doen, kan niet wachten op het resultaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Van elke poster word een foto gemaakt, daar maak ik een groot plaatje van, en die post ik hier natuurlijk op het forum!
Moet morgen eerst een andere pc opnieuw installeren ivm een driver probleem, leuk joh :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijf het proberen
Op een gegeven moment zal het lukken.
Ik ook niet eigenlijk!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeker doen, kan niet wachten op het resultaat
Ati en driversquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moet morgen eerst een andere pc opnieuw installeren ivm een driver probleem, leuk joh :S
Video drivers willen gewoon niet werken, installeer je een versie, reboot, zwart scherm.... (ati radeon x1600 pro). Maar zonder drivers zit je met zo'n kak schokkend scherm met scrollen
Ik weet, maar ik moet het nu gaan oplossen, en het is een oude pc, dus ik ga geen nvidia kaart kopen voor dat ding....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ati en driversDaar is je probleem!
Zoek eens naar alternative drivers. Of heel oude stabiele.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik moet het nu gaan oplossen, en het is een oude pc, dus ik ga geen nvidia kaart kopen voor dat ding....
Eensch!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we een eigen subforum moeten krijgen.
Deze opmerking slaat nergens op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ati en driversDaar is je probleem!
Zeker wel. Ati heeft echt altijd gezeik met drivers. Ik heb zelf 2 Ati kaarten gehad, alleen maar gezeik en altijd door de drivers.quote:
NVidiaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker wel. Ati heeft echt altijd gezeik met drivers. Ik heb zelf 2 Ati kaarten gehad, alleen maar gezeik en altijd door de drivers.
NVidia, nooit last mee gehad.
Probeer 10.2. Dat is de meest recente en stabiele driver voor de X1xxx serie. Vanaf 10.3 word de X1xxx serie niet meer ondersteunt. Is ook wel logisch, kaart is al 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
ben al terug gegan naar catalyst 5 ofzo :S en ze zitten nu op 10
al geprobeerd, als ook 6,7,8 en 9quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Probeer 10.2. Dat is de meest recente en stabiele driver voor de X1xxx serie. Vanaf 10.3 word de X1xxx serie niet meer ondersteunt. Is ook wel logisch, kaart is al 5 jaar oud.
Ik heb 2 Nvidia kaarten gehad en alleen maar gezeik door de drivers. Sinds ik Ati kaarten heb geen gezeik meer met drivers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker wel. Ati heeft echt altijd gezeik met drivers. Ik heb zelf 2 Ati kaarten gehad, alleen maar gezeik en altijd door de drivers.
NVidia, nooit last mee gehad.
Ati was enkel beter met meerdere kaarten, crossfire was gewoon het best.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
al geprobeerd, als ook 6,7,8 en 9
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb 2 Nvidia kaarten gehad en alleen maar gezeik door de drivers. Sinds ik Ati kaarten heb geen gezeik meer met drivers.
maar als ik nou nog ff die fles uit drink zoveel glazen zitte dr nie meer in, kan dat kwaad dan?quote:
Ik weet niet wanneer jij ati kaarten heb gehad, maar ze zijn de laatste 2 jaar qua driver(support) beter dan Nvidia.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed![]()
Ati staat bekend om de slechte drivers.
Slaapze, en succes op school met je actiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Boys, girls, aliens, Monopoly,
Ik ga slapen
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als ik nou nog ff die fles uit drink zoveel glazen zitte dr nie meer in, kan dat kwaad dan?
Gaat lukken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaapze, en succes op school met je actie
Zolang je nog ademt is het goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als ik nou nog ff die fles uit drink zoveel glazen zitte dr nie meer in, kan dat kwaad dan?
Trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga slapen
trusten kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga slapen
Komt goed. Ik zal camera meenemen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
trusten kerel, en dont forget the pics
Ati Had ik altijd, maar die zijn met 3d toch veel zwakker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij ati kaarten heb gehad, maar ze zijn de laatste 2 jaar qua driver(support) beter dan Nvidia.
Dan zou ik niet het probleem alleen maar neerleggen bij de videokaart, het kan net zo goed wat anders zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Zokunen het volgende:
Alleen is deze pc al 6 jaar oud ofzo, en dat was mijn oude pc
MSI K8N neo platinum etc... dus echt een oud beestje
Dat schokkerige is een standaard drivers probleem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zou ik niet het probleem alleen maar neerleggen bij de videokaart, het kan net zo goed wat anders zijn.
In het verleden wel, maar dan praten we over 8 jaar geleden. Tegenwoordig zijn ze even goed of beter dan Nvidia kaarten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ati Had ik altijd, maar die zijn met 3d toch veel zwakker?
Omdat Microsoft in het verleden in windows brakke ati drivers heeft opgenomen. Vanaf windows 7 hebben ze goede werkende drivers in de OS opgenomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat schokkerige is een standaard drivers probleem.
trusten kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed trouwens, ik kap het nummer af, die laatste 3 luisteraars , het spijt me!
Tijd om te gaan pitten
Trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed trouwens, ik kap het nummer af, die laatste 3 luisteraars , het spijt me!
Tijd om te gaan pitten
Mja maar op die pc kan ik echt geen win7 draaien, die is echt al 10 jaar oud ofzo...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat Microsoft in het verleden in windows brakke ati drivers heeft opgenomen. Vanaf windows 7 hebben ze goede werkende drivers in de OS opgenomen.
Daar je daar windows xp op ? Dan is het opzich logisch dat er veel hardware niet meer word ondersteunt qua driver updatesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja maar op die pc kan ik echt geen win7 draaien, die is echt al 10 jaar oud ofzo...
maar ook met oude drivers heb ik het nu, eerder nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar je daar windows xp op ? Dan is het opzich logisch dat er veel hardware niet meer word ondersteunt qua driver updates
Het zou heel goed kunnen dat je pc'tje langzaam aan het sterven isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
maar ook met oude drivers heb ik het nu, eerder nooit.
Heb hier een pc staan van 5 jaar oud, toendertijd 2100 euro voor betaald. Alles was top of the line. Pas na 4 jaar videokaart, cpu en ram te hoeven upgraden. En dat voor 200 euro. Heb weer een monsterbak staan hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
En deze nieuwe pc is al ~6 jaar oud, maar doet nog alles, kan er zelfs nog op gamen.
Het is net hoe je een systeem koopt. Ik betaalde 1300 euro zonder monitor, toetsenbord, muis, speakers etc, maar ik kan nu nog alles draaien, ~zes jaar later.
Koop je budget kan je na 2 jaar niets meer.
Ben je soms verliefd op iemand dat je Bruno Mars met Just The Way You Are draait?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:00 schreef Zokunen het volgende:
Dit is mischien ook wel aids voor de oren, maar het riedeltje vond ik erger
Ik heb enkel een doorgebrande videokaart moeten vervangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb hier een pc staan van 5 jaar oud, toendertijd 2100 euro voor betaald. Alles was top of the line. Pas na 4 jaar videokaart, cpu en ram te hoeven upgraden. En dat voor 200 euro. Heb weer een monsterbak staan hier.
Top 40 ingeladen, shuffle en playquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben je soms verliefd op iemand dat je Bruno Mars met Just The Way You Are draait?
Ik heb hier een bak staan van 15 jaar oud. MS-Dos en windows 95 draaien erop. Werkt nog perfectquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb enkel een doorgebrande videokaart moeten vervangen
En hij is dus echt al 7 jaar oud
ging erover dat ze een zwerver van de straat wouden plukken om dag leuke dingen mee te doen :Squote:
Ik denk dat al mijn oude pc's nog werken, zelfs de 80286quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb hier een bak staan van 15 jaar oud. MS-Dos en windows 95 draaien erop. Werkt nog perfect
Bazen pc is datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik denk dat al mijn oude pc's nog werken, zelfs de 80286
Staat hier in de hal nog een oude p2 (geloof ik) die ik echt nog weer een keer moet opstarten voor oude muziek etc...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik denk dat al mijn oude pc's nog werken, zelfs de 80286
Je quote jezelfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Staat hier in de hal nog een oude p2 (geloof ik) die ik echt nog weer een keer moet opstarten voor oude muziek etc...
Doet tenminste iemand hetquote:
Ik werd pas echt actief in 2003/2004, daarvoor bezig met andere dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doet tenminste iemand het
Eind jaren 90 begin 2000 was ik zo idioot actief
Melbourne shuffle aight!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:09 schreef Ragboer het volgende:
Dezeng mannetje zijn kkstraat check die filmpje.
Alles is beter dan rihannaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan trouwens ook wel ASOT gaan draaien, heb er ongeveer 400 sets van
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
MAAR DEZENG MAN IS ECHT BAAS IS FAMILIE VAN BOTERHAMZAKJE JEMOET LUISTEREN ZO PRAAT BOTERHAMZAKJE OOK:
check ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
MAAR DEZENG MAN IS ECHT BAAS IS FAMILIE VAN BOTERHAMZAKJE JEMOET LUISTEREN ZO PRAAT BOTERHAMZAKJE OOK:
komt wel goed nog iets van 50 postsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
we moeten ff snal spammen btw, bijna 600
Ja maar welke ASOTquote:
Ik had je broertje net weer gepostquote:
Wie is mijn broertje?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik had je broertje net weer gepost
Schorre boer @ Takensquote:
LOL!quote:
Nee johquote:
Hoezoquote:
Ik praat niet zo, dat ie dronken was had ik wel door.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo
Iedereen praat hier zo
Alleen die gast is gewoon dronken..
aziaat doet het beter dan de chick links in beeldquote:
Nja ik kan ook wel dat dialect praten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik praat niet zo, dat ie dronken was had ik wel door.
Zou ik maar niet doen, jaag je gelijk alle mannen wegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nja ik kan ook wel dat dialect praten.
Maar ik moet zeggen dat hij nog niet eens écht dialect praat. Alleen een paar woorden..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:19 schreef Viro het volgende:
[..]
aziaat doet het beter dan de chick links in beeld
Scheelt dat mijn vriend ook dialect praatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen, jaag je gelijk alle mannen weg
Die ken ik alquote:
Rookt ie ook shag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn vriend ook dialect praat
Omg ik dacht dat jullie bollywood niet kenden op fok, kennen jullie het welquote:
Uhh nee peuken.quote:
Vrouwen die shag roken. post #58quote:
huh, maar jij viel toch op vrouwen? of allebei?.. getting confused now :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn vriend ook dialect praat
Moet jij niet een pc fixen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:23 schreef Zokunen het volgende:
Btw iemand die me zo wil overnemen? Ik doe nu toch niets
Ik ben 100% heteroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huh, maar jij viel toch op vrouwen? of allebei?.. getting confused now :S
lijkt mij ook slim, ben blij dat ik vorige week van iedere pc een nieuwe schone image heb gemaakt.quote:
Het blijft ONZ hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:25 schreef _Fanta het volgende:
maar BHzakje jij was toch laatst flink aan het flirten met myrielle (of hoe heet die cyber ook alweer). of ben ik nou helemaal para aan t worden? :S
Je gaf iig eerder al aan dat je niet zonder piemels konquote:
en ik maar die hele tijd denken dat je op vrouwen vielquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het blijft ONZ he
Je moet niet alles serieus nemen hier
QFTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je gaf iig eerder al aan dat je niet zonder piemels kon
Nee jongequote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
en ik maar die hele tijd denken dat je op vrouwen viel
* viro meld zichquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee jonge
Dus kom maar op met die penis
heb je die verdient dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee jonge
Dus kom maar op met die penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |