Zeker doen, kan niet wachten op het resultaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Van elke poster word een foto gemaakt, daar maak ik een groot plaatje van, en die post ik hier natuurlijk op het forum!
Moet morgen eerst een andere pc opnieuw installeren ivm een driver probleem, leuk joh :Squote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijf het proberen
Op een gegeven moment zal het lukken.
Ik ook niet eigenlijk!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeker doen, kan niet wachten op het resultaat
Ati en driversquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Moet morgen eerst een andere pc opnieuw installeren ivm een driver probleem, leuk joh :S
Video drivers willen gewoon niet werken, installeer je een versie, reboot, zwart scherm.... (ati radeon x1600 pro). Maar zonder drivers zit je met zo'n kak schokkend scherm met scrollen
Ik weet, maar ik moet het nu gaan oplossen, en het is een oude pc, dus ik ga geen nvidia kaart kopen voor dat ding....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ati en driversDaar is je probleem!
Zoek eens naar alternative drivers. Of heel oude stabiele.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik moet het nu gaan oplossen, en het is een oude pc, dus ik ga geen nvidia kaart kopen voor dat ding....
Eensch!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we een eigen subforum moeten krijgen.
Deze opmerking slaat nergens op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ati en driversDaar is je probleem!
Zeker wel. Ati heeft echt altijd gezeik met drivers. Ik heb zelf 2 Ati kaarten gehad, alleen maar gezeik en altijd door de drivers.quote:
NVidiaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker wel. Ati heeft echt altijd gezeik met drivers. Ik heb zelf 2 Ati kaarten gehad, alleen maar gezeik en altijd door de drivers.
NVidia, nooit last mee gehad.
Probeer 10.2. Dat is de meest recente en stabiele driver voor de X1xxx serie. Vanaf 10.3 word de X1xxx serie niet meer ondersteunt. Is ook wel logisch, kaart is al 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
ben al terug gegan naar catalyst 5 ofzo :S en ze zitten nu op 10
al geprobeerd, als ook 6,7,8 en 9quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Probeer 10.2. Dat is de meest recente en stabiele driver voor de X1xxx serie. Vanaf 10.3 word de X1xxx serie niet meer ondersteunt. Is ook wel logisch, kaart is al 5 jaar oud.
Ik heb 2 Nvidia kaarten gehad en alleen maar gezeik door de drivers. Sinds ik Ati kaarten heb geen gezeik meer met drivers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker wel. Ati heeft echt altijd gezeik met drivers. Ik heb zelf 2 Ati kaarten gehad, alleen maar gezeik en altijd door de drivers.
NVidia, nooit last mee gehad.
Ati was enkel beter met meerdere kaarten, crossfire was gewoon het best.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
al geprobeerd, als ook 6,7,8 en 9
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb 2 Nvidia kaarten gehad en alleen maar gezeik door de drivers. Sinds ik Ati kaarten heb geen gezeik meer met drivers.
maar als ik nou nog ff die fles uit drink zoveel glazen zitte dr nie meer in, kan dat kwaad dan?quote:
Ik weet niet wanneer jij ati kaarten heb gehad, maar ze zijn de laatste 2 jaar qua driver(support) beter dan Nvidia.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed![]()
Ati staat bekend om de slechte drivers.
Slaapze, en succes op school met je actiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Boys, girls, aliens, Monopoly,
Ik ga slapen
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als ik nou nog ff die fles uit drink zoveel glazen zitte dr nie meer in, kan dat kwaad dan?
Gaat lukken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Slaapze, en succes op school met je actie
Zolang je nog ademt is het goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als ik nou nog ff die fles uit drink zoveel glazen zitte dr nie meer in, kan dat kwaad dan?
Trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga slapen
trusten kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga slapen
Komt goed. Ik zal camera meenemen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
trusten kerel, en dont forget the pics
Ati Had ik altijd, maar die zijn met 3d toch veel zwakker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij ati kaarten heb gehad, maar ze zijn de laatste 2 jaar qua driver(support) beter dan Nvidia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |