Dan zou ik niet het probleem alleen maar neerleggen bij de videokaart, het kan net zo goed wat anders zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Zokunen het volgende:
Alleen is deze pc al 6 jaar oud ofzo, en dat was mijn oude pc
MSI K8N neo platinum etc... dus echt een oud beestje
Dat schokkerige is een standaard drivers probleem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zou ik niet het probleem alleen maar neerleggen bij de videokaart, het kan net zo goed wat anders zijn.
In het verleden wel, maar dan praten we over 8 jaar geleden. Tegenwoordig zijn ze even goed of beter dan Nvidia kaarten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ati Had ik altijd, maar die zijn met 3d toch veel zwakker?
Omdat Microsoft in het verleden in windows brakke ati drivers heeft opgenomen. Vanaf windows 7 hebben ze goede werkende drivers in de OS opgenomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat schokkerige is een standaard drivers probleem.
trusten kerelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed trouwens, ik kap het nummer af, die laatste 3 luisteraars , het spijt me!
Tijd om te gaan pitten
Trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed trouwens, ik kap het nummer af, die laatste 3 luisteraars , het spijt me!
Tijd om te gaan pitten
Mja maar op die pc kan ik echt geen win7 draaien, die is echt al 10 jaar oud ofzo...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat Microsoft in het verleden in windows brakke ati drivers heeft opgenomen. Vanaf windows 7 hebben ze goede werkende drivers in de OS opgenomen.
Daar je daar windows xp op ? Dan is het opzich logisch dat er veel hardware niet meer word ondersteunt qua driver updatesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja maar op die pc kan ik echt geen win7 draaien, die is echt al 10 jaar oud ofzo...
maar ook met oude drivers heb ik het nu, eerder nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar je daar windows xp op ? Dan is het opzich logisch dat er veel hardware niet meer word ondersteunt qua driver updates
Het zou heel goed kunnen dat je pc'tje langzaam aan het sterven isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
maar ook met oude drivers heb ik het nu, eerder nooit.
Heb hier een pc staan van 5 jaar oud, toendertijd 2100 euro voor betaald. Alles was top of the line. Pas na 4 jaar videokaart, cpu en ram te hoeven upgraden. En dat voor 200 euro. Heb weer een monsterbak staan hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
En deze nieuwe pc is al ~6 jaar oud, maar doet nog alles, kan er zelfs nog op gamen.
Het is net hoe je een systeem koopt. Ik betaalde 1300 euro zonder monitor, toetsenbord, muis, speakers etc, maar ik kan nu nog alles draaien, ~zes jaar later.
Koop je budget kan je na 2 jaar niets meer.
Ben je soms verliefd op iemand dat je Bruno Mars met Just The Way You Are draait?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:00 schreef Zokunen het volgende:
Dit is mischien ook wel aids voor de oren, maar het riedeltje vond ik erger
Ik heb enkel een doorgebrande videokaart moeten vervangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb hier een pc staan van 5 jaar oud, toendertijd 2100 euro voor betaald. Alles was top of the line. Pas na 4 jaar videokaart, cpu en ram te hoeven upgraden. En dat voor 200 euro. Heb weer een monsterbak staan hier.
Top 40 ingeladen, shuffle en playquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben je soms verliefd op iemand dat je Bruno Mars met Just The Way You Are draait?
Ik heb hier een bak staan van 15 jaar oud. MS-Dos en windows 95 draaien erop. Werkt nog perfectquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb enkel een doorgebrande videokaart moeten vervangen
En hij is dus echt al 7 jaar oud
ging erover dat ze een zwerver van de straat wouden plukken om dag leuke dingen mee te doen :Squote:
Ik denk dat al mijn oude pc's nog werken, zelfs de 80286quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb hier een bak staan van 15 jaar oud. MS-Dos en windows 95 draaien erop. Werkt nog perfect
Bazen pc is datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik denk dat al mijn oude pc's nog werken, zelfs de 80286
Staat hier in de hal nog een oude p2 (geloof ik) die ik echt nog weer een keer moet opstarten voor oude muziek etc...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik denk dat al mijn oude pc's nog werken, zelfs de 80286
Je quote jezelfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Staat hier in de hal nog een oude p2 (geloof ik) die ik echt nog weer een keer moet opstarten voor oude muziek etc...
Doet tenminste iemand hetquote:
Ik werd pas echt actief in 2003/2004, daarvoor bezig met andere dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doet tenminste iemand het
Eind jaren 90 begin 2000 was ik zo idioot actief
Melbourne shuffle aight!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:09 schreef Ragboer het volgende:
Dezeng mannetje zijn kkstraat check die filmpje.
Alles is beter dan rihannaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan trouwens ook wel ASOT gaan draaien, heb er ongeveer 400 sets van
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
MAAR DEZENG MAN IS ECHT BAAS IS FAMILIE VAN BOTERHAMZAKJE JEMOET LUISTEREN ZO PRAAT BOTERHAMZAKJE OOK:
check ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
MAAR DEZENG MAN IS ECHT BAAS IS FAMILIE VAN BOTERHAMZAKJE JEMOET LUISTEREN ZO PRAAT BOTERHAMZAKJE OOK:
komt wel goed nog iets van 50 postsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
we moeten ff snal spammen btw, bijna 600
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |