Dan hebben we Blytes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.
Dan gaat iedereen weer terug naar Hyvesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.
Fake-sherlockquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik alleen nog geen foto's van Ripley gevonden
's Ochtends dus ook in de sportschoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef STING het volgende:
Ik bedoelde niet in het algemeen, maar op de dag dat je dus 's ochtends sport
Maar dat je je beter voelt is natuurlijk ook leuk om te horen
je zei dat het daar vol zat een paar jaar geleden, ik gaf aan dat ik dat nu nog steeds zie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'een paar jaar geleden' is ontzettend moeilijk te begrijpen?
Die staat uiteraard in mijn vriendenlijst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik alleen nog geen foto's van Ripley gevonden
Inderdaad!quote:
Zou het aanslaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Singles renamen naar 'Neukwaardige gedragingen. Deel 1.'
Zoals gezegd, apps-spam kun je makkelijk blocken, en dat is mijn grootste ergenisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dus en anders is ze in een limited profiel gooien ook altijd heel fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals gezegd, apps-spam kun je makkelijk blocken, en dat is mijn grootste ergenis
En ik ben vrij makkelijk in vriend-verzoeken weg te klikken.
Ik hou je bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
Niet om het nou meteen persoonlijk te maken, maar op Facebook zie je eruit als een onzekere lelijke ginger, Rival.
Groetjes,
Krea.
En vervolgens ben je in een vicieuze cirkel beland.quote:
Het is nu veel minder opdringerig. Je ziet het niet op de startpagina of je persoonlijke pagina. Je moet echt op een knopje drukken om de uitnodigingen te zien. Ik vind dat niet opdringerig (zeker omdat ik dus gewoon neit op dat knopje druk).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
je zei dat het daar vol zat een paar jaar geleden, ik gaf aan dat ik dat nu nog steeds zie.
Het geeft een beetje een beeld dat je alleen nog maar dingen mag zeggen die neukwaardig zijn, dus het lijkt me niet.quote:
Ik denk dat babs nu gaat huilen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
En met FB bedoel ik dan niet Fuckbuddy.
Daar houden we toch van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
En vervolgens ben je in een vicieuze cirkel beland.
Lijkt mij juist wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het geeft een beetje een beeld dat je alleen nog maar dingen mag zeggen die neukwaardig zijn, dus het lijkt me niet.
Best ende prima. Hoewel ik het meer zie als kenissenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
Stb? Wil jij misschien mijn FB-Vriendje worden?. En met FB bedoel ik dan niet Fuckbuddy.
Nee, want dan mag je niets meer zeggen over je rode haar, je katten, of je nieuwe sneakersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar houden we toch van?Of juist niet?
[..]
Lijkt mij juist wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |