Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
een leuke meetquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Duss, iemand nog iets leuks te doen deze week?
ja, en dan woensdag en donderdag werken en dan weer weekend t/m maandagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm dan wel laatste vakantiedag morgen
ik HAAT sport (met een uitzondering voor paardrijden wellicht)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je sport te weinig enige oplossing voor Depressie.
November is ook mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom? September is de mooiste maand
Als het zo simpel was...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je sport te weinig enige oplossing voor Depressie.
Toch is het wel zo dat je je er beter door gaat voelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ik HAAT sport (met een uitzondering voor paardrijden wellicht)
Welterustenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga ook lekker slapen, ik val om![]()
fijn dromen, lieverds
Truste lieverd!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
fijn dromen, lieverds
Ik ga hem luisterenquote:
Slaap Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
fijn dromen, lieverds
slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
fijn dromen, lieverds
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
fijn dromen, lieverds
Goede TT hoorquote:
Voor mij ookquote:Op maandag 31 januari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goede TT hoorHij klopt zelfs voor me vandaag
![]()
Ik ga over ongeveer 3 kwartier ook. Dat is dan bijna dezelfde tijd als bij jou nuquote:Op maandag 31 januari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Niet echt mijn soort muziekquote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt mijn favoriete Nederlandse band
Geen spatie tussen bed en tijd zou een betere tt zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen spatie tussen bed en tijd zou een betere tt zijn.
past goed mij mijn mood....quote:
Moet wel een seal of echtheid van Trev op zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen spatie tussen bed en tijd zou een betere tt zijn.
bedoel je "wrede" of mis ik iets??quote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
past goed mij mijn mood....
ik heb echt een hele vrede muzieksmaak, en dit hoort er absoluut nij
Ja! Ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het weer hoog tijd voor een knuf... Iemand die ook wil knuffen?
als we open zouden zijn welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou een goed teken moeten zijn
vrede en bredequote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
bedoel je "wrede" of mis ik iets??
trusten toekquote:
Droge humor is niet aan je besteed. Engeland was het?quote:
iddquote:
is het een keer droog in Engeland is het weer niet goedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Droge humor is niet aan je besteed. Engeland was het?
Ehm, misschien is het de tijd van de dag hier maar ik miste het 'humor' stukje vrees ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Droge humor is niet aan je besteed. Engeland was het?
Truste Toek!quote:
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaan we weer klonen?quote:
trustenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
fijn dromen, lieverds
Als ik oud ben ga ik het ook niet doen hoorquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Betere tt was de clue, trev maakte een foutje in de tt, damn terugwerkende kracht toch te droogquote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, misschien is het de tijd van de dag hier maar ik miste het 'humor' stukje vrees ik
Gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik oud ben ga ik het ook niet doen hoor![]()
poeh, gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik oud ben ga ik het ook niet doen hoor![]()
quote:
Slimquote:
Zal ik dat dan maar doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
Tering wat koud, ik loop al heel de avond te trillen
Wie verwarmt me?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben daar goed in en kan je zien dat het een tt van mij isquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Betere tt was de clue, trev maakte een foutje in de tt, damn terugwerkende kracht toch te droog
Ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Betere tt was de clue, trev maakte een foutje in de tt, damn terugwerkende kracht toch te droog
quote:
zingen ze nederlands dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, wat fijnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slim
[..]
Zal ik dat dan maar doen?![]()
IKquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef pgrferrari het volgende:
Tering wat koud, ik loop al heel de avond te trillen
Wie verwarmt me?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja best wel
En keurig netjes rondom
Maand terug wel.quote:
nog 200 en ik sta op 75kquote:
Nederlands. Niet Nederlandstalig. Mierenneuker.quote:
vooral een brede schouder en brede rug (en daar hoef je niet voor naar de sportschool)quote:
MOOI!! * Whiskers2009Pinkt traantje wegquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Voor Whiskie maar eens in de herhaling:
[ afbeelding ]
Dat behaal je dus wel de komende 24 uur.quote:
kijk ze flitserquote:
Veel plezier achter (of voor) de kijkbuisquote:
denk het niet kom de laatste dagen amper aan de 100quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat behaal je dus wel de komende 24 uur.
OKee, jammer danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het niet kom de laatste dagen amper aan de 100
Maar het ligt/hangt zoooooo lekker...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vooral een brede schouder en brede rug (en daar hoef je niet voor naar de sportschool)
Ik zal wel moeten, ik typ op een ipod touch. Klein kutding. Maar die had een wifihackapp, de ipad niet...vergeten er op te zetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nederlands. Niet Nederlandstalig. Mierenneuker.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het ligt/hangt zoooooo lekker...
Welterusten Koenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga naar boven, misschien dat ik zometeen boven nog wel ffzeg
en anders maar alvast![]()
O
luiwammesquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen een keer niet vroeg op om te leren![]()
Doe je goed. Is dat omdat je geen proefwerken meer hebt of omdat je al hebt geleerdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
KOEN!!!! Heb je mijn reactie nog gezien?? Ja he??quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
O
Trusten Koenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
O
Goed gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
hier kan ik echt uren naar luisteren
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KOEN!!!! Heb je mijn reactie nog gezien?? Ja he??
Oww post ik dezelfde ook, ik heb nu deze opstaanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]. Is ook een erg mooi nummer
. En zó waar
.
Als het niet hoeft doe ik het ook niet, lijkt me logischquote:
Owowow de zesjes cultuurquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het niet hoeft doe ik het ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Truste Trevquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan
De tijd van gaan is nu gekomen
Slaap Lekkeren Bis Later Lui
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owowow de zesjes cultuurIk ken dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Truiste Trevquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
![]()
Weltrustenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
![]()
Trustequote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
![]()
laters koenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
O
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb je niks aan in een mini
ECHT??quote:
slaap ze trevquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
![]()
Maar goed dat ik een peugeot 107 hebquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb je niks aan in een mini
friemelquote:
Welterusten Trevquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Not really
Maar ik ben wel knuffelbaar
vind ik normaal prima muziek maar mijn hoofd staat er ff niet naarquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Nog even mooie muziek voor het slapen gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent gewoon een toffe gozer, dat is veel belangrijker dan breed
doe je goedquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef friemelaar het volgende:
Was de laatste les voor de maandag groep, ik heb ze nog ff laten zweten
Idem, en ik durf het ook niet te hard te zetten voor mijn huisgenotequote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik normaal prima muziek maar mijn hoofd staat er ff niet naar
En je bent beter op leeftijdquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een peugeot 107 heb.
En brede schouders, van het zwemmen.
quote:
Bij mij is veel breed, maar mijn schouder...quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Not really
Maar ik ben wel knuffelbaar
Dat is ook moeilijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alles is gerelateerd aan afstanden en snelheden in een uur, laat ik ze de stroom uitrekenen na 45 minuten , oei das moeilijk
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef friemelaar het volgende:
Was de laatste les voor de maandag groep, ik heb ze nog ff laten zweten
iedere dag is iets leuks op zichquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij is veel breed, maar mijn schouder...
Wrm zou ik geen knuffel van je mogen?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar wel veel te jong voor mijn knuffels..
Maar je bent een blijft een schat,![]()
Dat zou ik ook hebben in die situaties. Daarom is achter een kassa zitten voor mij ook geen goed planquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk.
Ik moest vandaag 2,35 afrekenen, ik gaf vijf euro en dat sloeg ze aan op de kassa.
Toen ik vroeg of ze er 35 cent bij wilde was de kluts kwijt
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk.
Ik moest vandaag 2,35 afrekenen, ik gaf vijf euro en dat sloeg ze aan op de kassa.
bij mij is het ook spreekwoordelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij is veel breed, maar mijn schouder...
Ah, eindelijk iemand met tijdsbesef. Die moslims hier ook, zes uur dus ochtendgebed is begonnen.quote:
Dacht ik daar ook maar zo overquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iedere dag is iets leuks op zich
doeiquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm toch maar eens afsluiten dan...
Doeidoei![]()
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Doeidoei![]()
Pgr liefie, ik ken je niet eens en ik hou nu al van je.. Virtuele knuffels en kussen mag je zoveel als je er kunt hebben..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm zou ik geen knuffel van je mogen?
Daar heeft leeftijd toch niks mee te maken
Ty
Truste nijnquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Doeidoei![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij is het ook spreekwoordelijk
Daar doe je de meeste cassieres idd geen plezier meequote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook moeilijk.
quote:
Truste liefie'squote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Doeidoei![]()
Ik ben al ouder, dan mag datquote:
Soms is het meer van hetzelfde maar je hebt wel een goede instellingquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iedere dag is iets leuks op zich
sterkte kerelquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten en pil innemen en een potje janken op bed.
Tot morgen
Oooohquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
truste bosquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pgr liefie, ik ken je niet eens en ik hou nu al van je.. Virtuele knuffels en kussen mag je zoveel als je er kunt hebben..![]()
![]()
KNUF!!
Truste, en een hele dikke KNUF mee schat!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
Dat probleem delen we dan... Bij mij zijn ze allemaal veel te wijd bij mn pensquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en irl ook wel, ik kan amper passende overhemden en shirts vinden
Sweet dreams Nijntjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Doeidoei![]()
Pffff!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en irl ook wel, ik kan amper passende overhemden en shirts vinden
Sterlte kerel! Slaap lekker.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
PENS waar zit die bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat probleem delen we dan... Bij mij zijn ze allemaal veel te wijd bij mn pens.
ja en te kort ook, echt klote is dat somsquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, zaterdag nog een slabbetje voor Marijke meenemen.
Ik heb een sixpackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet van de partijquote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat jullie allemaal heel veel zin hebben in zaterdag, maar
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackwasbordje is hetzelfde als six pack en je bewaart ze allebei in de kelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Nee, niet afgetraind ofzoquote:
Heel herkenbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Das het probleem, daarom zijn ze te wijd![]()
.
Als lengte goed is en het bij de schouders past, is de rest te wijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik zeg net dat ik een brede schouder heb en ik trek wel een absorberend T shirt aanquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, anders begint ze weer te kwijlen![]()
bij mij nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij is het ook spreekwoordelijk
Ben je NOG veel leuker dan ik dacht dan??? Hmmmzzz, misschien moet ik niet zo bekrompen doen over leeftijden..quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Thanks, geen bericht in beeld gezien!!quote:
Beroemdheidquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja. Ik ga nog maar even socialisen met m'n vrienden hier, moet zo ook naar huis, zo onderhand.
ik wil geen reclame maken maar pgr is een leuke gozerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je NOG veel leuker dan ik dacht dan??? Hmmmzzz, misschien moet ik niet zo bekrompen doen over leeftijden..
Wieso datquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackik een kratjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik niet hoor. Mijn eerste weekend in NL in 2011quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat jullie allemaal heel veel zin hebben in zaterdag, maar
laters TFMquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja. Ik ga nog maar even socialisen met m'n vrienden hier, moet zo ook naar huis, zo onderhand.
Byequote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil geen reclame maken maar pgr is een leuke gozer
ik ben gewoon breedquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil geen reclame maken maar pgr is een leuke gozer
Zijn rechterarm is afgetraind door de vele kopjes koffie tillen!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar je kan wel zien dat je sport
Later TFMquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn rechterarm is afgetraind door de vele kopjes koffie tillen!
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn rechterarm is afgetraind door de vele kopjes koffie tillen!
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zeg net dat ik een brede schouder heb en ik trek wel een absorberend T shirt aan
toen ik 21 was had ik een vriendin van 31quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik onmiddellijk (vind ik NU al), maar hij is 19 he!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je NOG veel leuker dan ik dacht dan??? Hmmmzzz, misschien moet ik niet zo bekrompen doen over leeftijden..
Je dacht wat anders bij het begin van de zin he, pervert!quote:
Bijna 20quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik onmiddellijk (vind ik NU al), maar hij is 19 he!!
Toen ik 16 was, had ik een vriend van 27.. Andersom vind ik toch anders.. (ben toch wat oudwerwets wellicht)quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik 21 was had ik een vriendin van 31
Ik? Welneequote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je dacht wat anders bij het begin van de zin he, pervert!
Da's nou de 2e keer dat je dat zegt.. Ik begrijp er alleen niet zo veel van..quote:
Moet je een keer mee gaan vissenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's nou de 2e keer dat je dat zegt.. Ik begrijp er alleen niet zo veel van..
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat je nooit gevist hebt
Ik wil het je wel een keer uitleggen hoor. Wanneer ga je mee uit eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's nou de 2e keer dat je dat zegt.. Ik begrijp er alleen niet zo veel van..
Ahhhh kijk dit is een goede pogingquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil het je wel een keer uitleggen hoor. Wanneer ga je mee uit eten?
Toen was ik nog eeuwig vrijgezel en kansloze single.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik 21 was had ik een vriendin van 31
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen was ik nog eeuwig vrijgezel en kansloze single.
Nu ben ik al jaren getrouwd, what went wrong?
Als het maar niet op zee isquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je een keer mee gaan vissen
Ik heb nog nooit gevist. Wel veel vis gegeten.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
FOK!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen was ik nog eeuwig vrijgezel en kansloze single.
Nu ben ik al jaren getrouwd, what went wrong?
Uit eten?? Vraag je me mee uit eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij was 't pennetje alweer bovenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Wat is haken?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rauwe visquote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevist. Wel veel vis gegeten.
De zeequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgens mij was 't pennetje alweer boven
Nee toch niet, slaaaaan !!!!
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uit eten?? Vraag je me mee uit eten?
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgens mij was 't pennetje alweer boven
Nee toch niet, slaaaaan !!!!
Heb het ook niet zo op varen op zeequote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven meer.. Ik heb veel op zee gevist en dat vond ik het einde
Tot ik 1x de Noordzee opging, ik was de haven nog niet uit en....
ik had de bouw al maar door het sporten van vroeger is het wat erger gewordenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar dat is bij mijn bouw en gen sportskills
Haken, nu !!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uit eten?? Vraag je me mee uit eten?
Sushiquote:
Zijn, niet is. Dan snap je dat dat die dingen aan een hengel zijn.quote:
in het voorjaar maar een keertjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het ook niet zo op varen op zee![]()
Ok, wanneer gaan we vissen dan?
Is. Maar je doet het met je hengel ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn, niet is. Dan snap je dat dat die dingen aan een hengel zijn.
haken = de hengel aanslaan zodat de vis stevig op de haak komtquote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn, niet is. Dan snap je dat dat die dingen aan een hengel zijn.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Laatste liedje voor het slapen gaan hier
quote:
Deze reis weerquote:
en dat is ook lekkerquote:
sashimi van tonijn is zooooo lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze reis weeral mis ik dan toch het echte japan. Tonijn
Ik eet ze gewoon. Al dat gedoe er om heen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
haken = de hengel aanslaan zodat de vis stevig op de haak komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |