quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pgr liefie, ik ken je niet eens en ik hou nu al van je.. Virtuele knuffels en kussen mag je zoveel als je er kunt hebben..![]()
![]()
KNUF!!
Truste, en een hele dikke KNUF mee schat!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten en pil innemen en een potje janken op bed.
Tot morgen
Dat probleem delen we dan... Bij mij zijn ze allemaal veel te wijd bij mn pensquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en irl ook wel, ik kan amper passende overhemden en shirts vinden
Sweet dreams Nijntjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm toch maar eens afsluiten dan...
Doeidoei![]()
Pffff!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en irl ook wel, ik kan amper passende overhemden en shirts vinden
Sterlte kerel! Slaap lekker.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten en pil innemen en een potje janken op bed.
Tot morgen
PENS waar zit die bij jouquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat probleem delen we dan... Bij mij zijn ze allemaal veel te wijd bij mn pens.
ja en te kort ook, echt klote is dat somsquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 23:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, zaterdag nog een slabbetje voor Marijke meenemen.
Ik heb een sixpackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet van de partijquote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat jullie allemaal heel veel zin hebben in zaterdag, maar
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een sixpackwasbordje is hetzelfde als six pack en je bewaart ze allebei in de kelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Nee, niet afgetraind ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |