ja, hahaaaa, 6 dagen weekendquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjemig, inderdaad echt vakantie jij
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga naar bed, trusten allemaal
Ben je weer gaan werken?? Wat goed!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker morgen weer een halve dag werken
Hey ktpquote:
Okee Een van hun best verkopende albums en ook gewoon lekker om te luisterenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem nu op, inderdaad Joshua tree
Green day. Emoband geworden.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel alle cd's van Green Day
U2 volgt
Yup halve dagen, van m'n zij tijdens het werken niet meer last als gewoon tenzij ik ineens rare bewegingen makenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je weer gaan werken?? Wat goed!
Hoe houdt je zij het?
Da's waar..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar ik ben indertijd wel met een spontane relaxte meid getrouwd die niet van plannen hield.
Dat maakt het allemaal een beetje wrang.....
dat is wel zo, naar compleet tegengesteld zijn met wat je vroeger was is soms lastig te verkroppen.quote:
Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hahaaaa, 6 dagen weekend![]()
eigenlijk vond ik het zelf ook wel heel erg lang...
Dat snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo, naar compleet tegengesteld zijn met wat je vroeger was is soms lastig te verkroppen.
Wat dat betreft hebben psychische issues een grote impact.....
Ik geloof niet dat dat het is Trev..quote:
hmmmm dan wel laatste vakantiedag morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hahaaaa, 6 dagen weekend![]()
eigenlijk vond ik het zelf ook wel heel erg lang...
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee Een van hun best verkopende albums en ook gewoon lekker om te luisteren
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat lijkt me verschrikkelijk. Je trouwt met een leuke spontane impulsieve vrouw en die verandert in iemand waarop je eigenlijk nooit zou vallen.
Niks emoband, wel commerciëler, maar ik vind hun muziek gewoon goedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Green day. Emoband geworden.
Ik heb wel alle u2-clips, ook de vrij zeldzame. Nog uit mijn videoclipverzameltijd. 6000+ clips, u2 en the corrs beslaan qua artiesten het meest van dat aantal. En veel oldies, matuurlijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup halve dagen, van m'n zij tijdens het werken niet meer last als gewoon tenzij ik ineens rare bewegingen maken
Okee coolquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En dit was het eerste nummer dat ik ooit met een band speelde en het is nooit meer uit mijn kop gegaan
Waarom? September is de mooiste maandquote:
Me tooquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks emoband, wel commerciëler, maar ik vind hun muziek gewoon goed
Dat siert je. Sommigen lopen er voor weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |