Jazeker!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ben ik nou gewoon net op tijd voor draggems?
Wat wil een man nog meer?quote:
Het is sowieso kutquote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij ging met de ambulance mee. maar is wel officieel dood verklaart. ik heb er ook geen verstand van
ja mijn mams is bij het gesprek geweest. die vroeg ook al hoe het nou ging met huren enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit, heb je je moeder al gesproken, lijkt me wel fijn om dan een naaste er bij te hebben
Begin dagen van tevorenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet nog zoveel doen voor me show voor straks. maar heb geen zin
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een lekker wijf? (ik noem een sharr..)
Ik adoreer de grond waarop je looptquote:
En je meisje dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, heb ook alles wel klaarstaan enzo..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Begin dagen van tevorenIk was gisteren ook al klaar voor mijn show van zaterdag.
Laptop mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef Gelebadeend het volgende:
Ik moet morgen om 7:30 op school zijn voor corvee, en dan een tussenuurZit ik daar alleen
zij?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |