ja.. mijn buurman/ huisbaas. hartaanval.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
Maar de buurman die ook op het topic kwam enzo?
Maar weet je ook hoe of wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.... gaat de hele avond al van alles door me heen....
voel me vet raar
My First Sonyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie weet nog welk koptelefoon + mic systeem koelkast okal weer voorstelde?
Hoe heette dat ding?
Shit, sterktequote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. mijn buurman/ huisbaas. hartaanval.
Pfff.. gecondoleerd zegquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Das klotequote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik gelijk rechtermuisknop 'Element inspecteren'
Ik quotenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik gelijk rechtermuisknop 'Element inspecteren'
Hoe oud / jong is hij geworden?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet meer prate.n. Je jaagt iedereen weg
nee, want gisteren had ik 35 luisteraarsquote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet meer prate.n. Je jaagt iedereen weg
En wat gaat er gebeuren met huren enz? Weet je dat al.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wou hem wat vragen, en liep naar binnen. toen lag hij daar. heb de ambulance gebeld.
Die kwam, en heeft hem meegenomen. en heb net een uur zitten praten met iemand van maatschappelijk werk ofzomaar ben nog steeds in chock geloof ik
Mwah, niet jong maar ook zeker niet oud...quote:
Heftig.....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wou hem wat vragen, en liep naar binnen. toen lag hij daar. heb de ambulance gebeld.
Die kwam, en heeft hem meegenomen. en heb net een uur zitten praten met iemand van maatschappelijk werk ofzomaar ben nog steeds in chock geloof ik
Ik heb hem op mute en zie dat ie constant aan het bufferen isquote:
geen ideequote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat gaat er gebeuren met huren enz? Weet je dat al.
Hoe bedoel je je liep naar binnen? Je kan toch niet zomaar naar binnen lopen?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fuck dan schrik je je echt wel te pletter.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jawel. hij heeft de voordeur altijd openquote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je liep naar binnen? Je kan toch niet zomaar naar binnen lopen?
Oh.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel. hij heeft de voordeur altijd open
Wow. Heftig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een vraag?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef dragems het volgende:
heb er zin in.
sturen we allemaal nog even een vraag over de PM?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef dragems het volgende:
heb er zin in.
sturen we allemaal nog even een vraag over de PM?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef Dalando het volgende:
Knetter, ik ben er altijd om je te steunen![]()
![]()
![]()
![]()
Dus toen "leefde" hij dus nog wel? Aangezien ambulances geen doden meenemen, beetje dubbele klap dan lijkt me.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |