Waarom mijn moeder beledigen. Je kent haar niet eens en daarnaast is ernstig ziek, dus bekkie houden vieze Andreas.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je moeder..
ik kijken of ik 'm moest openen.. andere topics waren ook gewoon door andere mensen geopend.. dus:
/care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Nee.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom mijn moeder beledigen. Je kent haar niet eens en daarnaast is ernstig ziek, dus bekkie houden vieze Andreas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hap hap
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
shit happensVoor de volgende keer. Als je de Lapo hebt meteen op F5 rammen, open nieuw deel aanklikken en gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Krijg ik nog pics van de keiharde lesbie pr0n?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ga lekker op msn om pics zeuren.
Ikzit al lekker op emmersen met Bartjen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ga lekker op msn om pics zeuren.
Ik kan nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn de vrije slots van morgenavond nou al ingevuld?
Dat vind ik veel belangrijker dan pics of rokende 12-jarige jochies
Eigenlijk wil DV pics van rokende 12 jarige jochiesquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn de vrije slots van morgenavond nou al ingevuld?
Dat vind ik veel belangrijker dan pics of rokende 12-jarige jochies
Neen.quote:
Say whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |