quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie weet nog welk koptelefoon + mic systeem koelkast okal weer voorstelde?
Hoe heette dat ding?
Inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus toen "leefde" hij dus nog wel? Aangezien ambulances geen doden meenemen, beetje dubbele klap dan lijkt me.
35 nog wel. phoephoequote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want gisteren had ik 35 luisteraars
nee hij leefde niet meer, was wel nog warmquote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus toen "leefde" hij dus nog wel? Aangezien ambulances geen doden meenemen, beetje dubbele klap dan lijkt me.
Pff. Dat weet ik niet meer.quote:
topquote:
Dat ga ik dan nu doen, als iemand het hier misschien nog wist was ik nóg sneller afquote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
pm koelkast
wacht op antwoord
??
profit
Dan komt er toch een speciale wagen die hem naar het mortuarium meeneemt?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hij was donor. ik denk dat ze hem daarom meegenomen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef andreas612 het volgende:
beste deuntje van het afgelopen uur
Ambulancepersoneel moet toch altijd de dood officieel vaststellen dacht ik?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef andreas612 het volgende:
beste deuntje van het afgelopen uur
hij ging met de ambulance mee. maar is wel officieel dood verklaart. ik heb er ook geen verstand vanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dan komt er toch een speciale wagen die hem naar het mortuarium meeneemt?
Dat maakt verder niet uit, heb je je moeder al gesproken, lijkt me wel fijn om dan een naaste er bij te hebbenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit, heb je je moeder al gesproken, lijkt me wel fijn om dan een naaste er bij te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |