Volgens mij was het eerst dinsdag en toen kwam er iemand in dit topic die zei dat er vrijdag een nog groter protest zou plaatsvinden na het middaggebed.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eerst was er sprake van vrijdag, maar dat vonden ze te lang duren ofzo.
Oke, nou ze komen morgen 9 uur toch samen op Tahrir Square? Ik ben benieuwd en ga twitter morgen vanaf school goed volgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eerst was er sprake van vrijdag, maar dat vonden ze te lang duren ofzo.
vandaar de verwarring
Dat was ik volgens mij, maar alles is dynamisch.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerst dinsdag en toen kwam er iemand in dit topic die zei dat er vrijdag een nog groter protest zou plaatsvinden na het middaggebed.
eigenlijk voor mij wel balen , kan ik het niet volgen (ooh egoïstisch !quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nice, dus het kan morgen al klaar zijn
Is dat Gandalf?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Caïro is the new Woodstock, man
Vrijdag laat mij ook inderdaad laat. Het volk raakt uitgeput. Het eten raakt op enz.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef 22 het volgende:
Ik denk dat als ze het morgen niet doen, dat vrijdag te laat is.
juist!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Flashbox het volgende:
Tomorrow we meet 9am in Tahrir. We will march on Mubarak's presidential palace in Heliopolis. Down with the dictator.
Gaan ze de galg naar het presidentieel paleis brengen? Dat is wel hardquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef deleriouz het volgende:
Ah de galg is gearriveerd op Tahrir, zie ik op AJA
quote:adunis RT @TrellaLB: BREAKING: via phone from an egyptian friend #Suez is being surrounded no food supplies is being allowed to go in #Jan25 stop404.org
vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Gaan ze de galg naar het presidentieel paleis brengen? Dat is wel hard
In Frankrijk deden dat toch iets netter, een paar jaar terugquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
vind ik wel een goed idee
nee ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb morgen echt geen enkele mogelijkheid om het te volgen... Ben volgens mij 1 van de weinigen zonder mobiel internet
Ja, denk ik ook wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef 22 het volgende:
Op me werk kan ik niet streamen maar wel internetten, dus het nieuws in de gaten houden.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb morgen echt geen enkele mogelijkheid om het te volgen... Ben volgens mij 1 van de weinigen zonder mobiel internet
Wat? Wat? Wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Verbaast me weer niets.
Kans op explosie morgen is heel hoog aan het worden.
Ze kunnen niet de hele week op Tahrir blijven kamperen. Morgen naar het paleis lijkt mij ook beter.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef 22 het volgende:
ik zit dan in het ziekenhuis , er zal vast geen AJE opstaan en geen enkele mogelijkheid om achter pc te kunnen ... foon kan nieteens aan maar heb toch geen internet op foon , maar goed , kan nieteens bellen danquote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op me werk kan ik niet streamen maar wel internetten, dus het nieuws in de gaten houden.
ff een rss feedje opzetten.
Jat wat van de batterijen van de bunker van mubarak, met zijn eenzame tvset.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Flashbox het volgende:
dancefromiraq Massive screens being set up on Tahrir sq. Probably going too show al jazeera. Amazing show of defiance against media clampdown #jan25 2 minutes ago via TweetDeck
oud nieuws, ze kijken al 2 uur naar Sesamstraat.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Flashbox het volgende:
dancefromiraq Massive screens being set up on Tahrir sq. Probably going too show al jazeera. Amazing show of defiance against media clampdown #jan25 2 minutes ago via TweetDeck
Nee, gebufferd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Was die flits/knal/explosie/schot live?
fout? Nee dat denk ik niet. Het leger gaat in elk ge val niet te raar doen. Politie misschien, maar tegen honderdduizenden boze mensen kunnen ze niet zoveel doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef 22 het volgende:
Hoewel ik dit al drie dagen volg, onder andere door dit forum te lezen, ben ik erg bang dat het morgen verkeerd af gaat lopen. Maar ik zou ook niet weten wat ze anders moeten doen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij's gewoon koppig
Ik heb geen internet bij mn klantenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op me werk kan ik niet streamen maar wel internetten, dus het nieuws in de gaten houden.
ff een rss feedje opzetten.
heb twitter aangemaakt om wat journalisten (ook nederlandse) in cairo te volgen. En ik volg een list van 78 journalisten en Egyptenarenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Er is ook echt geen newsfeed of wat dan ook wat mobiel een beetje goed te volgen is (auto-update of push ofzo, of een app) hé?
Van de situatie.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
joh die's echt goed , zag ik gisteren ook langs komen
Er wordt gelast? Ik dacht dat het van die betonblokken waren?!?!?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van de situatie.
Wat weten we nu: Plein is zo goed als hermetisch afgesloten.Overal zijn roadblocks van buiten af Cairo in, maar ook van Tahrirplein naar het pleis.
En er moeten 1 miljoen mensen naar dat plein en vanuit daar naar het paleis?
Hoe?
Heb je ze net die roadblocks in elkaar zien lassen?
Zijn alle wegen dan ook daadwerkelijk afgesloten? Of zijn er nog een paar wegen vrij?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Van de situatie.
Wat weten we nu: Plein is zo goed als hermetisch afgesloten.Overal zijn roadblocks van buiten af Cairo in, maar ook van Tahrirplein naar het pleis.
En er moeten 1 miljoen mensen naar dat plein en vanuit daar naar het paleis?
Hoe?
Heb je ze net die roadblocks in elkaar zien lassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |