Wellicht zijn ze weer naar de MacDonalds en KFC?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das knap, vanmiddag waren het er al 250.000
indd. tis hier maar koud brrrrquote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wou dat het hier 16 graden was
neequote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Die AJE stream houdt er elke paar minuten mee op. bij jullie ook?
definieer "houdt er mee op"... Hier gaat ie ff op pauze, maar vervolgens wel gewoon weer verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Die AJE stream houdt er elke paar minuten mee op. bij jullie ook?
Hij pauzeert, ik moet dan weer op de > klikken en dan gaat ie weer door...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
definieer "houdt er mee op"... Hier gaat ie ff op pauze, maar vervolgens wel gewoon weer verder.
Poster hierquote:
Hier gaat ie gewoon automagisch weer verderquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij pauzeert, ik moet dan weer op de > klikken en dan gaat ie weer door...
Wat zou ie gaan zeggen? En waarom mogen "ze" het niet zien op ander kanaal dan Nile TV?quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking: Nile TV: Omar Suleiman, Egypt's Vice President will issue a statement shortly "Don't watch it on any other channel"
Ja, slapen in een ballenbak, lepeltje lepeltje, met een oude, incontinente, kwijlende man.quote:
Tja, als ik de Telegraaf moet geloven, is er momenteel niets ergers dan op het vliegveld van Caïro te zittenquote:
Deutsche Grundigkeitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Zoo, zie je hoe die roadblocks in elkaar gelast worden.... op AJE
Zijn er hooguit 10000quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Nu al meer dan 100.000 mensen op Tahrir Square
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Meydan Tahrir in Cairo now. Over 100,000 protesters estimated. Temperature is 61F/16C. Time now 10pm http://yfrog.com/h8ui4ukj
2 minutes ago
Alles is te regelenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb totaal niet het idee dat die Mubarak het veld gaat ruimen. Die gaat alleen weg als 'ie dood is.
da's dan de telegraaf natuurlijk....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, als ik de Telegraaf moet geloven, is er momenteel niets ergers dan op het vliegveld van Caïro te zitten
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, slapen in een ballenbak, lepeltje lepeltje, met een oude, incontinente, kwijlende man.
zei ik gisteren al telegraaf is schijtkrant !quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's dan de telegraaf natuurlijk....
Verkiezingen moeten herbekeken worden, corruptie & werkeloosheid aanpakken, bla, bla, bla, blaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Pien85 het volgende:
Grmbl, stream deed stomWat zei Suleiman nou?
tuurlijk niet , wanhopige actie gewoon ..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Pien85 het volgende:
Geloof nooit dat ze 't waar gaan maken enzo
Ongeveer net zo geloofwaardig als Verhagen toen hij zei niet naar de NAVO gegaan te zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Pien85 het volgende:
Vrijdag gaan ze pas naar het paleisquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dit was gewoon echt weer een wanhopige poging om toch te kunnen blijven , zn nieuwe VP laten zeggen dat ze alles weer "op de rit gaan zetten " .. hij vertikt het echt om op te stappen ; als er morgen een paar miljoen zn paleis binnen denderd zou die dan eindelijk wakker worden ??
die million men mars gaat er toch heen ? en die's morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer net zo geloofwaardig als Verhagen toen hij zei niet naar de NAVO gegaan te zijn
[..]
Vrijdag gaan ze pas naar het paleis
Morgen al toch? Van Tahrir naar paleisquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer net zo geloofwaardig als Verhagen toen hij zei niet naar de NAVO gegaan te zijn
[..]
Het duurt allemaal te lang.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Pien85 het volgende:
Ze moeten wel met al die mensen door die roadblocks. Dat gaat gegarandeerd fout.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Pien85 het volgende:
Nee toch? Ze gaan pas vrijdag naar het paleis?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die million men mars gaat er toch heen ? en die's morgen
???????
Nope volgens de laatste berichten morgen al.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het nu al vast voor je.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze moeten wel met al die mensen door die roadblocks. Dat gaat gegarandeerd fout.
Ik weet zeker dat ik deze post mogen kan quoten.
Volgens het ultimatum @ leger welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee toch? Ze gaan pas vrijdag naar het paleis?
ja toch ???quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope volgens de laatste berichten morgen al.
Eerst was er sprake van vrijdag, maar dat vonden ze te lang duren ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nee toch? Ze gaan pas vrijdag naar het paleis?
Nice, dus het kan morgen al klaar zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nope volgens de laatste berichten morgen al.
hij's gewoon koppigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Mubarak doesn't get it? Ik denk dat 'ie het juist drommels goed door heeft, alleen wil 'ie niet weg. Macht is verslavend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |