Zag het en ook tenten opgezet met mensen die er allemaal omheen zitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Pien85 het volgende:
4 tv schermern met AJE en AJA nu op tahrir
Amerikaanse pers heeft verstand van prioriteiten.quote:7.40pm GMT: With Cairo in flames, a member of the White House press corp asks a question about the reporting structure involving the next White House press secretary. "Will the new press secretary have your office?" is an actual question.
beetje dubbel ..beide dus , vandaar koos ik dat poppie , kijkt ook maar beduusd .....quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vond het wel iets zieligs hebben eigenlijk
quote:
quote:Robot_Tank RT @jonsnowC4: Busloads of protesters already entering #Cairo for tomorrow's million man march #jan25 #c4news #egypt
quote:New_hairdo111_normal istaloca RT @JustLoveIt: Waarom is Albert Verlinde een TT worldwide?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Albert Verlinde is trending!
twitter;ShereefAbbas Rumors of Ahmed Zuwail meeting with Mubarak!!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Geruchten dat er een gesprek/ontmoeting komt tussen oppositie en Hosni
Misschien gaat hij de demonstratie leiden?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Albert Verlinde is trending!
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef 22 het volgende:
[..]
Misschien gaat hij de demonstratie leiden?
Denk dat ik wel weet hoe dat gesprek gaat...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
twitter;ShereefAbbas Rumors of Ahmed Zuwail meeting with Mubarak!!
gheghe lolquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet hoe dat gesprek gaat...
Zuweil: Hey Hosni... We willen dat je oprot
Moebie: Ech nie
Zuweil: OK, gaan we door swa
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
joh en piet paulusma loopt erook achteraan
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Pien heeft goeie tieten
Of waren we weer ontopic?
Ik was eerstquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Pien heeft goeie tieten
Ontopic graagquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Pien heeft goeie tieten
Ja baasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ontopic graag
Was nu wel weer leuk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Arm in arm uiteraard
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?En ja, we waren weer OT
Maar zou wel het eerste gesprek zijn tussen Hosni en oppositie toch ?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar een gesprek met de oppositie, klinkt nou ook niet echt of hij de handdoek in de ring gaat gooien. Hij blijft gewoon zoeken naar mogelijkheden om zelf een vinger in de pap te houden volgens mij
Als de demonstranten de druk er op kunnen houden, en een ultimatum aan het leger om een keuze te maken helpt daar bij, staat Mubarak gewoon in een hoek. Of de internationale publieke opinie, of de economie doet hem de das om.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Maar een gesprek met de oppositie, klinkt nou ook niet echt of hij de handdoek in de ring gaat gooien. Hij blijft gewoon zoeken naar mogelijkheden om zelf een vinger in de pap te houden volgens mij
Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Pien85 het volgende:
Idd tragisch om die tweestrijd te zien. Ze kúnnen niet de protesten steunen, want stel het mislukt en Mubarak blijft aan. Ze kúnnen Mubarak ook niet steunen omdat het een dictatoriale zak hooi is en zich ook zo gedraagt.quote:
Naja, da's een graffiti tekening van een Caïrootquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is er met afbeeldingen van Twitter?
Das knap, vanmiddag waren het er al 250.000quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Nu al meer dan 100.000 mensen op Tahrir Square
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Meydan Tahrir in Cairo now. Over 100,000 protesters estimated. Temperature is 61F/16C. Time now 10pm http://yfrog.com/h8ui4ukj
2 minutes ago
Ik wou dat het hier 16 graden wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Nu al meer dan 100.000 mensen op Tahrir Square
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Meydan Tahrir in Cairo now. Over 100,000 protesters estimated. Temperature is 61F/16C. Time now 10pm http://yfrog.com/h8ui4ukj
2 minutes ago
Ja maar babbelen met de oppositie dan...? Je smeert hem dan toch gewoon lijkt me. Of wil-ie ff de lopende zaken overdragen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de demonstranten de druk er op kunnen houden, en een ultimatum aan het leger om een keuze te maken helpt daar bij, staat Mubarak gewoon in een hoek. Of de internationale publieke opinie, of de economie doet hem de das om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |