Baby vond ik te gekquote:
Das beter dan niets!quote:
I noticed, baby.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik heb Jofunu ook, ik had het over MissMSX
Ik las 'Gratis'quote:
Ik zag de edit pas toen ik al op verzenden had gedruktquote:
Mooi!quote:
Nou, lijkt me vaag als jij je werkgever moet betalen om te mogen werkenquote:
Het is ook vrijwilligerswerk toch Joe?quote:
Ik had gemist dat je deze had gepost, ben blij dat iemand het herkende.quote:
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had gemist dat je deze had gepost, ben blij dat iemand het herkende.
En wat Tally ook zei, I love Baby!
I'm easy.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh maar je bent wel makkelijk te vinden, A.T.
Nou ja, ik denk dat de intermediair ook wel wat meepiktquote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, lijkt me vaag als jij je werkgever moet betalen om te mogen werken![]()
En zij dan Not the mamma!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deed die niet ook "Bonk on the head" bij Papa?
Damn you womanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet iedereen te weten.
Ja zeg! Nu wil ik jou ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet iedereen te weten.
Zoek en gij zult vinden. Al moet je dat niet via mij doen, want ik heb Vencotje niet in mijn lijstjequote:
Wat heb je gezien dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbij zien komen ja via het officieuze circuit.
Vind ge niet, dan is het zoek.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden. Al moet je dat niet via mij doen, want ik heb Vencotje niet in mijn lijstje
Jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal!
![]()
Euj, ik ben geen spaarkaart.
Nee? Er mag niet worden gelikt?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
Spaar ze allemaal!
![]()
Euj, ik ben geen spaarkaart.
Eigenlijk niet. d'r is 1 iemand die spaart echt iedereenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
Oh Samzz het is op de laatste plaats waar je zoekt
Betrapt.quote:
Op wat? MSN, Hyves, FB? En wie?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. d'r is 1 iemand die spaart echt iedereen
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rustquote:
Wanneer is iemand een ECHTE bekende?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rust
Ik typte je naam in en je stond bovenaanquote:
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef stbabylon het volgende:
Als hij bij je thuis op de bank heeft gezeten?
Dus glaasjes water halen telt niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij bij je thuis op de bank heeft gezeten?
Ik ben soms wel selectief ja, ligt er beetje aan. Ik vind Sammz een tof wijf, al heb ik haar nog nooit ontmoet. Dus dan vind ik het leuk. Als ik iemand minder tof vind, dan ben ik weer selectief.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Venco heeft er weinig mensen in staan, dus is ws. iemand die daar alleen ECHTE bekende in zet, dus Ik laat haar gewoon met rust
Ik ben geen bekende van L-E.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste een keer in het echt hebben gezien/gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |