abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92129438
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Stelletje jankzakken:

Dit is onmenselijk!'

CAÏRO - Op het vliegveld van Caïro is het een complete chaos. Het drinken raakt op en mensen moeten bedelen voor wat te eten. Een groep gestrande bejaarden heeft zijn toevlucht gezocht tot de ballenbak en wacht lepeltje lepeltje op een vlucht.

Foto: AFP
Op de luchthaven is het echter zoeken geblazen naar vertrekkende vluchten naar Nederland. Veel toeristen willen zo snel mogelijk het land verlaten, maar het wordt steeds drukker. "Je voelt je hier net een zwerver. Er is geen drinken en geen eten meer. Je moet hier bedelen om je voedsel", zegt de Liselore Molema vanmiddag op Radio 1. De vrouw zit al twee dagen vast op het vliegveld. "Ik slaap op een kartonnen doos die ik toevallig heb kunnen krijgen bij een winkel."
"Achttien hoogbejaarden die met een ouderenreis mee waren, zitten lepeltje lepeltje in de ballenbak. Dit kan niet, het is gewoon onmenselijk."

http://www.telegraaf.nl/r(...)elijk____.html?p=3,1
Geweldig hé... 'je moet bedelen om je voedsel', hoe ignorant zijn sommige mensen :') :r
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2011 @ 17:10:20 #127
230491 Zith
pls tip
pi_92129458
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Niet op het plein staan iig, er moet een reden zijn voor mubarak om in ijn nood-vliegtuig te stappen, een bestorming van het paleis bijv. dan wel met slachtoffers als gevolg.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92129471
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hoe kom ik op die topic die al de update;s heeft is dat deze ;

Revolutie in Egypte, de highlights & nuttige links ??

aangezien ik via Protesten Egypte: Deadline voor het leger
ergens anders op uit kom .. komt ik wil iemand die ken ken ff al het verzamelde nieuws laten lezen , die was erg benieuwd ...

kom ik b.t.w. via die laatste link op Ingang school Boxtel opgeblazen

ik woon daar ; ik heb niks gemerkt hahah , ben meer op de hoogte van egypte nu ..... :')
Gewoon de directe link naar het topic doorgeven, zou moeten werken
  maandag 31 januari 2011 @ 17:10:53 #129
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_92129489
quote:
NicRobertsonCNN Protesters in #Alexandria tell us they trust Army SOLDIERS but fear the OFFICERS are #Mubarak loyalists. #egypt #jan25
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2011 @ 17:11:17 #130
230491 Zith
pls tip
pi_92129514
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geweldig hé... 'je moet bedelen om je voedsel', hoe ignorant zijn sommige mensen :') :r
Idd, laat die 80 miljoen egyptenaren (waarvan 40% minder dan 2 USD per dag verdient) maar honger lijden, ze willen terug naar het veilige nederland!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 31 januari 2011 @ 17:11:29 #131
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92129523
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik heb het al aangepast, klopt de huidige tekst nog met de feiten? Zo ja, laat ik het staan zoals het nu staat ;)
Het klopt. :)
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_92129525
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gewoon de directe link naar het topic doorgeven, zou moeten werken
maar dus in de eerste link staat ook de info van de tweede link ?
hoezo adhd ?
  maandag 31 januari 2011 @ 17:11:55 #133
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_92129548
quote:
dancefromiraq video of officer claiming allegiance to people, not president. #jan25 via @AidaElkashef
pi_92129556
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom is het water eigenlijk afgesloten?
Zodat mensen naar huis gaan in de hoop dat het water dan weer wordt aangesloten. Je houd het een paar dagen uit zonder water. Maar demonstreren in de zon en de hele tijd hard schreeuwen kost veel energie. Dus dan heb je gewoon water nodig. Weer zo'n misselijke streek van Mubarak.
Zoon van Tolmai.
pi_92129569
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

maar dus in de eerste link staat ook de info van de tweede link ?
Mijn hemel, geen idee. Heb ff vierkante oogjes & ben niet op de hoogte van de inhoud van het sticky topic :D. Ik doe eigenlijk enkel de FP ;)
  maandag 31 januari 2011 @ 17:12:50 #136
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_92129595
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Speciale politietroepen in Cairo klinkt niet goed.

Heb het ultimatum gemist, kan iemand dat toelichten?
Ja, als het leger voor vrijdag nog geen partij heeft gekozen dan gaan de demostranten F5-en! Dat zal ze leren!
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_92129600
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef yvonne het volgende:
Stelletje jankzakken:

Dit is onmenselijk!'

CAÏRO - Op het vliegveld van Caïro is het een complete chaos. Het drinken raakt op en mensen moeten bedelen voor wat te eten. Een groep gestrande bejaarden heeft zijn toevlucht gezocht tot de ballenbak en wacht lepeltje lepeltje op een vlucht.

Foto: AFP
Op de luchthaven is het echter zoeken geblazen naar vertrekkende vluchten naar Nederland. Veel toeristen willen zo snel mogelijk het land verlaten, maar het wordt steeds drukker. "Je voelt je hier net een zwerver. Er is geen drinken en geen eten meer. Je moet hier bedelen om je voedsel", zegt de Liselore Molema vanmiddag op Radio 1. De vrouw zit al twee dagen vast op het vliegveld. "Ik slaap op een kartonnen doos die ik toevallig heb kunnen krijgen bij een winkel."
"Achttien hoogbejaarden die met een ouderenreis mee waren, zitten lepeltje lepeltje in de ballenbak. Dit kan niet, het is gewoon onmenselijk."

http://www.telegraaf.nl/r(...)elijk____.html?p=3,1
En dat pikken de media dan wel weer op :'). Jankverhalen :r :r :r :r.
pi_92129603
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Zodat mensen naar huis gaan in de hoop dat het water dan weer wordt aangesloten. Je houd het een paar dagen uit zonder water. Maar demonstreren in de zon en de hele tijd hard schreeuwen kost veel energie. Dus dan heb je gewoon water nodig. Weer zo'n misselijke streek van Mubarak.
Wordt tijd van de VN ingrijpt hierop, je kan toch niet het water gaan afsluiten voor je landbewoners.. :?
If not now, then when.
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2011 @ 17:13:05 #139
230491 Zith
pls tip
pi_92129608
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Vertaling? :D ziet er uit als een goed gesprek :P
pi_92129616
Yv, is het niet leuk om de grote oude media eens een tijdje te schaduwen? Gewoon een tijdelijk sub'je, we hebben hier de resources en mensen om bv. nieuws in arabisch of andere talen directer bij de bron te kunnen checken. En gewoon eens even een tijdje kijken wat we hier nou wel en niet door krijgen. Uitdaging is wel objectief te blijven in zoiets en goede bronnen te gebruiken, en niet te vervallen in conspiracy-gelul en onduidelijk of beïnvloedde bronnen.

Kan als het goed uitpakt zeker wat aandacht voor FOK! genereren ook.
pi_92129620
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Goede zaak.
pi_92129624
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

'
Jankzakken dus.
Dat is het soort nieuws dat Nederland doorsluist.
Belachelijk
Helemaal mee eens. Er wordt amper aandacht besteed aan de situatie in Egypte. Dit is toch gewoon breaking news. Dat is mijn mening in ieder geval. Het enige wat ik heb gezien is dat het in buitenhof op zondagmiddag, of hoe dat programma ook mag heten, en dat in nieuwsuur er over werd gepraat.
Zoon van Tolmai.
pi_92129631
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:11 schreef rakotto het volgende:

[..]

Het klopt. :)
mooi, laten we het zo staan
  maandag 31 januari 2011 @ 17:13:40 #144
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_92129635
quote:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
A 10-yr-old American-Egyptian boy tells us he wants Egypt to be like US -- "democratic." #egypt #jan25 #mubarak
;(
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_92129641
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Ja, als het leger voor vrijdag nog geen partij heeft gekozen dan gaan de demostranten F5-en! Dat zal ze leren!
Voor donderdagochtend.
Zoon van Tolmai.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:14:19 #146
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92129670
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef senesta het volgende:
DannyRamadan Danny -Ahmed Ramadan
Three hours into the curfew and Tahrir square is filled with people to the max. I have never seen such a thing in my life. #jan25

Moeilijk om te bepalen zonder beelden hoe groot het nou werkelijk is. Je hoort zoveel verschillende schattingen en verhalen.
Maar het was duidelijk drukker dan gisteren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 31 januari 2011 @ 17:15:08 #147
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_92129712
quote:
sharifkouddous Sharif Kouddous
A large group of men women and children are sitting in a line forming the word 'leave' #Egypt
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_92129727
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Mijn hemel, geen idee. Heb ff vierkante oogjes & ben niet op de hoogte van de inhoud van het sticky topic :D. Ik doe eigenlijk enkel de FP ;)
maakt niet uit .. ja ik ken deze site niet zo goed , maar ik geef er gewoon een haffel linkies mag ze het zelf uitzoeken ... ik onderhand ook vierkante oogjes want ik ben ook ondertussennu aan het mailen en op andere site ,,... word echt teveel nu ... kan amper die livestream nog volgen en dit forum ...

en shit ..mn honden moeten alweer naar buiten .. tijd voor pauze denk ik ...
hoezo adhd ?
pi_92129732
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er wordt amper aandacht besteed aan de situatie in Egypte. Dit is toch gewoon breaking news. Dat is mijn mening in ieder geval. Het enige wat ik heb gezien is dat het in buitenhof op zondagmiddag, of hoe dat programma ook mag heten, en dat in nieuwsuur er over werd gepraat.
Zoals ik al zei, het is niet zo erg als de Telegraaf doet geloven:
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Groningers vast op vliegveld Caïro
Geplaatst: maandag 31 januari 2011 12:20
Gewijzigd: maandag 31 januari 2011 12:20

CAIRO - Meerdere Groningers zitten al dagen vast op het vliegveld van Cairo in Egypte.

Volgens de Groningers is het een complete chaos op het vliegveld. Het leger staat voor de deur en er zijn beelden van een lokale tv-zender te zien, maar die informatie is gecensureerd. Van het personeel op het vliegveld horen de Groningers wel wat er aan de hand is in Cairo.

Slapen op de grond
Verder wordt weinig geregeld voor de gestrande reizigers. Er staan geen stretchers, dus de mensen moeten op de grond slapen. Wel worden voedselpakketten uitgedeeld, maar daar wordt om gevochten. Ook bij het omboeken van reizen zouden vechtpartijen ontstaan.

Extra personeel ambassade
Ondertussen heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken besloten om drie extra mensen naar de ambassade in Cairo te sturen. Zij hopen meer te kunnen doen voor de gestrande reizigers.
Bron: RTVNoord
  maandag 31 januari 2011 @ 17:15:42 #150
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_92129747
Trouwens, water is weer terug.

De waterstations zijn gisteren of eergisteren? (weet het niet meer) bezet door het leger. Sindsdien heeft iedereen weer water.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')