Vlaardingen is De haringstadquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de stad amsterrrrrdam
bijna net zon mooi lied over n stad als "brabant" van guusquote:
You're weirdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee totaal niet nee.
En dat "proef" je dus ook bij visgerechten vind ik.
Jaquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk die zilte smaak aan een mannenlichaam
Oh, jij vist ze zo bij Sea Life weg?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet wel vers zijn dus Scheveningen.
Dat lijkt me wel geruststellend om te wetenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaRegelmatig controle en als ik pijn heb/krijg gelijk weer terug, maar de laatste keren was er niets aan de hand
Bovendien ontwikkelt het zich vrij langzaam, dus met regelmatige controles ben je er altijd wel op tijd bij
Ik zie het al, een vrouw met smaakquote:
Den Haagquote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, zeelucht. Ik overweeg om rond te kijken in zandvoort voor een huis. Lijkt me geweldig om bij zee te wonen.
Stukje krab erbij?quote:
Leverworstquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn weinig dingen die ik echt niet lust, de klassieker, orgaanvlees, is er wel 1 van, al krijg ik het wel weg opzich.
Crabzillaquote:
ja, dat lukt ook nog wel, al kies ik dat niet als er ook bijv ossenworst isquote:
als ik klaar ben met studeren wil ik er wonenquote:
Lijkt me ook geweldig om aan zee te wonen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, zeelucht. Ik overweeg om rond te kijken in zandvoort voor een huis. Lijkt me geweldig om bij zee te wonen.
Ja, en dat deed dus ook pijn, waarschijnlijk was dat waar ik last van had en niet eens zozeer die 'onrustige cellen' zoals ze dat noemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel geruststellend om te weten
En handig ook wel dat ze dat van het bloed meteen gefixt hebben. Lijkt me knap irritant
Toch he, is die Crabzilla zo indrukwekkend niet.quote:
Nee dat zit in mijn reukorgaan en smaakpapillenquote:
Yup, wachtlijsten. Beter gewoon via een makelaar huren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik klaar ben met studeren wil ik er wonen![]()
Heeft het nut om bij de sociale woningbouw in te schrijven, of zijn dat wachtlijsten van tig jaar?
Ik houd alleen van vis als het rondzwemt in de zee of een aquariumquote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, bij het Haringhuisje natuurlijk aan Vissershavenweg.
Jasses. Als ik vislucht of -smaak wil dan word ik wel heteroquote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
You're weird
Heerlijk die zilte smaak aan een mannenlichaam
Ik heb geen idee. Bel ze eensquote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik klaar ben met studeren wil ik er wonen![]()
Heeft het nut om bij de sociale woningbouw in te schrijven, of zijn dat wachtlijsten van tig jaar?
Ik ook niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, ik hoef niet aan zee te wonen. Als ik echt mocht kiezen in NL werd het een grachtenpand of misschien een mooie woning aan het vondelpark.
Ik heb niet zoveel met de zee.
pssst, zitten die niet in het gebied tussen je oren?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zit in mijn reukorgaan en smaakpapillen
Olijven heb ik leren eten. Waar ik vroeger de zwarte zelfs van de pizza af zat te plukken eet ik nu vlot een bak groene leeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, kan zo niets bedenken wat ik echt niet lust.
Olijven vind ik niet lekker zo, maar verwerkt ergens in is prima... En niet lekker vind ik ook nog anders dan vies.
Het mag ook rondzwemmen in wat boter in de pan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
Ik houd alleen van vis als het rondzwemt in de zee of een aquarium
Dat is niet mijn redenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ik ben "bang" voor donker water, dus water bij nacht.
Heb ze het liefst gebakken op mijn bordquote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd alleen van vis als het rondzwemt in de zee of een aquarium
Mijn ogen zitten tussen mijn orenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
pssst, zitten die niet in het gebied tussen je oren?
Jij verwart twee dingenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jasses. Als ik vislucht of -smaak wil dan word ik wel hetero
Zand zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet mijn reden.
Ik vind strand ook niets, klote zand overal.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Het mag ook rondzwemmen in wat boter in de pan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ze het liefst gebakken op mijn bord
Tussen MIJN oren zal hij niet komenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ogen zitten tussen mijn oren
Mijn neus hangt daar onder en mijn smaakpapillen zitten nog lager
Anders kun je ook wel zeggen dat mijn piemeltje tussen m'n oren zit!
Daar heb jij weer een punt!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je piemel voor de sier zou zijn,dan zat hij daar ook...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou ik ook niet vanquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet mijn reden.
Daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er nog niemand geroepen dat je dan gewoon nog nooit goed bereide vis hebt gehad?
Hoorde dat laatst een kok zeggen op tv...
het is goed met ze, ik blijf proberenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heeft er nog niemand geroepen dat je dan gewoon nog nooit goed bereide vis hebt gehad?
maar ik KAN mijn piemel wel ff tussen je oren leggen hoorquote:
Daar ben ik zelf overheenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Nee. Want dat slaat namelijk nergens opquote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
in mijn oog prikken dus?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar ik KAN mijn piemel wel ff tussen je oren leggen hoor
Ah nee da;s zielig.quote:
Good Charlotte?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Half uurtje nog, eens kijken of dat Good Charlotte langer dan 3 nummers mijn aandacht vast kan houden.
Heb wel ooit iemand gezien met een neus die er verdacht veel op leekquote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je piemel voor de sier zou zijn,dan zat hij daar ook...
Mwa, wat al gezegd werd, dan is het sausje lekker ofzo, niet de vis zelf.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in
Als je al met zo'n instelling begint met luisteren...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Half uurtje nog, eens kijken of dat Good Charlotte langer dan 3 nummers mijn aandacht vast kan houden.
Als dat ding in de buurt komt ben je hem kwijt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah nee da;s zielig.
Straks krijg je pink-eye
Doe ik regelmatig bij dit soort bandjes, ken er dan 1 nummer van en dan kijk ik wel of ik het leuk vind, zo niet ben ik soms ook idd met 15 min weer wegquote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je al met zo'n instelling begint met luisteren...
Je rukt 'm eraf?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat ding in de buurt komt ben je hem kwijt.
Wat maakt dat uit voor de smaakbeleving?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb wel ooit iemand gezien met een neus die er verdacht veel op leek
[..]
Mwa, wat al gezegd werd, dan is het sausje lekker ofzo, niet de vis zelf.
Alleen de vis zelf is dan volgens mij nog niet lekker.
Ja, das waar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor de smaakbeleving?
Ik vind zoutloze aardappels ook niet lekker, maar hop, beetje zout erbij en ik vind het prima.
Weet je hoe lief ie is?!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat ding in de buurt komt ben je hem kwijt.
quote:
only in singlesquote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan plakt ie m waar zn neus hoort..
Ik heb allemaal rare MI's nu
Ik dankzij jou nu ookquote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan plakt ie m waar zn neus hoort..
Ik heb allemaal rare MI's nu
Ons pap zou zeggen: Ja hallo, zo kun je stront nog wel lekker maken!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind zoutloze aardappels ook niet lekker, maar hop, beetje zout erbij en ik vind het prima.
Sowieso, eten zonder kruiden en specerijen. Dat is gewoon ranzig.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef MissMSX het volgende:
voor zover ik hier heb kunnen lezen maak jij er mensen mee ziek, dus zo lief zal ie niet zijn.quote:
Wie weet, maar wat is daar het probleem van?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons pap zou zeggen: Ja hallo, zo kun je stront nog wel lekker maken!
Ah, jij waardeert de natuurlijke smaak van een product dus niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, eten zonder kruiden en specerijen. Dat is gewoon ranzig.
Zet hem maar eens een weekje op een zoutarm dieet. Succes!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
hoeveel ons pap precies?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sashimiquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat let je?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
Ah, jij waardeert de natuurlijke smaak van een product dus niet?
Niemand rukt hem er af en plakt mijn piemie waar zijn neus zit!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Oew jaquote:
Ik doe geen zout op mijn aardappelsquote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zet hem maar eens een weekje op een zoutarm dieet. Succes!
Hoi Ang3l!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe geen zout op mijn aardappels
is dat jouw? aaahhhquote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand rukt hem er af en plakt mijn piemie waar zijn neus zit!!!
[ afbeelding ]
In principe niks. maar ik vind het een beetje onzin om iets wat je smerig vind lekker te gaan maken met sausjes ipv gewoon te eten wat je lekker vind met en/of zonder sausquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie weet, maar wat is daar het probleem van?
Zout doe je doorgaans in het water waarin je ze kookt. Dus je doet het niet erop.quote:
Om zout- en kruidloos te eten.quote:
Ja zo zien die van ons volk eruit. Komt omdat we hem te vaak op de verkeerde plek stoppen. Wist je dat niet?quote:
Jij eet alles puur en rauw?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe niks. maar ik vind het een beetje onzin om iets wat je smerig vind lekker te gaan maken met sausjes ipv gewoon te eten wat je lekker vind met en/of zonder saus
Ik stel gewoon een vraag.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zout doe je doorgaans in het water waarin je ze kookt. Dus je doet het niet erop.
[..]
Om zout- en kruidloos te eten.
Ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zout doe je doorgaans in het water waarin je ze kookt. Dus je doet het niet erop.
Nee. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik dingen die ik vies vind (vis) niet ga koken en dan maar lekker ga maken met sausjes.quote:
Dus jij lust alleen producten waar een hele pleur aan specerijen op zitten? Grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |