hoeveel ons pap precies?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons pap zou zeggen: Ja hallo, zo kun je stront nog wel lekker maken!
Sashimiquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, eten zonder kruiden en specerijen. Dat is gewoon ranzig.
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, eten zonder kruiden en specerijen. Dat is gewoon ranzig.
Wat let je?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
Ah, jij waardeert de natuurlijke smaak van een product dus niet?
Niemand rukt hem er af en plakt mijn piemie waar zijn neus zit!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Oew jaquote:
Ik doe geen zout op mijn aardappelsquote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zet hem maar eens een weekje op een zoutarm dieet. Succes!
Hoi Ang3l!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe geen zout op mijn aardappels
is dat jouw? aaahhhquote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand rukt hem er af en plakt mijn piemie waar zijn neus zit!!!
[ afbeelding ]
In principe niks. maar ik vind het een beetje onzin om iets wat je smerig vind lekker te gaan maken met sausjes ipv gewoon te eten wat je lekker vind met en/of zonder sausquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie weet, maar wat is daar het probleem van?
Zout doe je doorgaans in het water waarin je ze kookt. Dus je doet het niet erop.quote:
Om zout- en kruidloos te eten.quote:
Ja zo zien die van ons volk eruit. Komt omdat we hem te vaak op de verkeerde plek stoppen. Wist je dat niet?quote:
Jij eet alles puur en rauw?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe niks. maar ik vind het een beetje onzin om iets wat je smerig vind lekker te gaan maken met sausjes ipv gewoon te eten wat je lekker vind met en/of zonder saus
Ik stel gewoon een vraag.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zout doe je doorgaans in het water waarin je ze kookt. Dus je doet het niet erop.
[..]
Om zout- en kruidloos te eten.
Ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zout doe je doorgaans in het water waarin je ze kookt. Dus je doet het niet erop.
Nee. Maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik dingen die ik vies vind (vis) niet ga koken en dan maar lekker ga maken met sausjes.quote:
Dus jij lust alleen producten waar een hele pleur aan specerijen op zitten? Grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |